medicine.lv skaitļos

Lietotāji online236
Aktīvie uzņēmumi12623
Nozares raksti4834
Ekspertu atbildes20717
Informatīvi raksti veselības nozarē | padomi | medicine.lv

3 padomi, kā kontrolēt savus ēšanas paradumus: Iesaka eksperte

3 padomi, kā kontrolēt savus ēšanas paradumus: Iesaka eksperte

Tuvojoties vasaras sezonai, arvien aktuālāka kļūst tēma par sava ķermeņa fiziskās formas uzlabošanu. Apzinoties un kontrolējot savus ēšanas paradumus, "vasaras ķermeni" ir iespējams uzturēt visu gadu. Tas nepieprasa ilgas stundas sporta zālē vai virtuvē, gatavojot katru dienu vai tieši otrādi – ēdot tikai svaigas salātu lapas.
Kādēļ omega-3 taukskābes nepieciešams uzņemt visu cauru gadu? Skaidro ārsts

Kādēļ omega-3 taukskābes nepieciešams uzņemt visu cauru gadu? Skaidro ārsts

Mūsu imunitāte ir sarežģīts mehānisms, kas ik dienas gādā par to, lai mēs spētu pilnvērtīgi funkcionēt. Lai arī imunitāti ietekmē dažādi faktori, viens no svarīgākajiem, protams, ir sabalansēts, pilnvērtīgs uzturs. Tomēr ne visus nepieciešamajā apjomā mēs varam uzņemt ar uzturu, tieši tādēļ ir svarīgi ikdienā iekļaut augstvērtīgus uztura bagātinātājus, kas var palīdzēt imunitātes stiprināšanai.
Cīņa ar pavasara nogurumu: Kā tajā uzvarēt?

Cīņa ar pavasara nogurumu: Kā tajā uzvarēt?

Nespēks, enerģijas trūkums, miega bads un nomāktība – šo nepatīkamo simptomu kopumu, kas ne vienu vien pārņem gada pirmajos mēnešos, tautā mēdz dēvēt par pavasara nogurumu. Kas tas īsti ir un kā to uzveikt, stāsta eksperti.
Mūsdienīgākie un kvalitatīvākie CBD produkti Latvijā

Mūsdienīgākie un kvalitatīvākie CBD produkti Latvijā

Ozzo CBD garantē laboratoriski pārbaudītu saturu un tīrību visiem saviem CBD produktiem. Katra Ozzo produkta saturs un tīrība tiek pārbaudīta, izmantojot trešo pušu laboratorijas testēšanu.
Kaheksija: Simptomi, cēloņi, ārstēšana

Kaheksija: Simptomi, cēloņi, ārstēšana

Kaheksija ir slimība, kas izraisa ārkārtēju ķermeņa svara zudumu un muskuļu samazināšanos. Kaheksija ir saistīta ar daudzām smagām slimībām, piemēram, vēzi, hronisku nieru mazspēju, HIV, multiplo sklerozi un citām. Lai arī pastāv citas slimības, kuru dēļ cilvēks zaudē svaru, tie, kas sirgst ar kaheksiju, ķermeņa taukus un muskuļu masu zaudē pat ēdot pietiekami.
Kā zināt, ka organismam trūkst C vitamīna, un kā to papildus uzņemt?

Kā zināt, ka organismam trūkst C vitamīna, un kā to papildus uzņemt?

"Nebūs pārspīlēts, ja apgalvosim, ka C vitamīns ir vispazīstamākais vitamīns," atzīst ortomolekulārās medicīnas speciāliste kopā ar farmaceitu, sīkāk izklāstot C vitamīna lomu mūsu veselībai. Tas ir drošs un efektīvs, un, kaut gan neaizvieto zāles, ir izcils profilakses līdzeklis un labs palīgs dažādu slimību ārstēšanā.
Kā samazināt cukura patēriņu ikdienā? Iesaka speciālisti

Kā samazināt cukura patēriņu ikdienā? Iesaka speciālisti

Dažādie saldie našķi ir pieejami tik plašā klāstā, ka ir grūti no tiem izvairīties un stāties pretī to kārdinājumam. Turklāt cukura patēriņa samazināšanu vēl sarežģītāku padara tas, ka arī daudzos citos produktos, kas netiek uzskatīti par saldiem, var būt pievienots ievērojams cukura daudzums. 
Gaļas lietošana uzturā

Gaļas lietošana uzturā

Par gaļu, gaļas lietošanu uzturā, tās nozīmi, kā arī par bioloģiskās gaļas priekšrocībām stāsta viens no bioloģiskās saimniecības "Tauri" īpašniekiem, internetveikala negantigardi.lv dibinātājs, uzņēmējs Artūrs Vīgants.
Dempinga sindroms: Simptomi, cēloņi, ārstēšana

Dempinga sindroms: Simptomi, cēloņi, ārstēšana

Dempinga sindroms ir traucējumu komplekss, kas var rasties pēc kuņģa operācijas (daļējas kuņģa izgriešanas), kā arī attīstīties tiem, kam veikta barības vada operācija. To sauc arī par ātru kuņģa iztukšošanos. Lielākajai daļai cilvēku ar dempinga sindromu apmēram pusstundas laikā pēc ēšanas var parādīties tādi simptomi kā vēdera krampji un caureja, citiem tie var izpausties vēlāk – vienas līdz trīs stundu laikā. Citi izjūt gan agros, gan vēlos simptomus.
Kā aizvadīt veselīgu Lieldienu svētku maltīti? Iesaka speciālisti

Kā aizvadīt veselīgu Lieldienu svētku maltīti? Iesaka speciālisti

Svētki ir laiks, tad atļaujamies apēst vairāk un uzturā iekļaut vairāk svētku našķu. Lieldienas nav izņēmums! Taču vai zinām, kā galveno Lieldienu ēdienu – olas –, pagatavot droši un pareizi? Un kā to atbilstoši uzglabāt? Kā aizvadīt svētku maltīti veselīgi un bez pašpārmetumiem nākamajā dienā?