8 ieteikumi, kā pareizi gatavoties skrējienam

8 ieteikumi, kā pareizi gatavoties skrējienam

Pavasarī notiek gada lielākie skriešanas svētki jeb Rīgas maratons – pilsēta piepildās ar skrējējiem un to atbalstītājiem. Un ne Rīgā vien – skriešanas kalendārs ir pilns ar interesantām sacensībām katrai gaumei – iespējams piedalīties pusmaratona un citu distanču sacensībās Daugavpilī, Aizkrauklē, Salaspilī, Rēzeknē, izbaudīt taku skrējienus, skrienot gar Babītes ezera krastiem un daudz kur citur!
Bērna sasniegumi sportā: Vai tas ir ceļš uz stabilu profesionālo karjeru?

Bērna sasniegumi sportā: Vai tas ir ceļš uz stabilu profesionālo karjeru?

Iemesli, lai bērns nodarbotos ar sportu, var būt dažādi, un sportista karjera ir tikai viens no tiem. Regulāra un mērķtiecīga sportošana bērnu attīsta ne tikai fiziski, bet arī ļauj apgūt dažādas dzīvē noderīgas iemaņas, veido bērna raksturu. Profesionāla sportista karjera var būt tikai viens no ieguvumiem un tai jāgatavojas ar daudz lielāku piepūli nekā vairums spēj iedomāties.
Skriešana – sporta veids ar pievienoto vērtību

Skriešana – sporta veids ar pievienoto vērtību

Strauji tuvojas vasara, kad daudzi sāk domāt par fiziskās formas uzlabošanu un ar lielu aktivitāti sāk apmeklēt sporta zāli vai skriet. Skriešana Latvijā viennozīmīgi dēvējama par tautas sporta veidu, bet, vai tā tiešām ir piemērota ikvienam, un, vai tie, kas ar skriešanu un sportu bijuši uz "jūs", pēkšņi sākot skriet, nevar nodarīt pāri savam organismam? 
Kā izvēlēties divriteni un velobraukšanai piemērotu apģērbu? Iesaka treneris

Kā izvēlēties divriteni un velobraukšanai piemērotu apģērbu? Iesaka treneris

Jo labāks laiks, jo vairāk ļaužu vizinās ar divriteni. Tam ir neskaitāmas priekšrocības: lētāk nekā automobiļa vai motocikla uzturēšana, tas nerada troksni un izplūdes gāzes, un, protams, ar velosipēdu var apbraukt visus sastrēgumus. Taču pats galvenais ir veselība: regulāra riteņbraukšana nostiprina imunitāti, palīdz uzturēt sportisko formu, nostiprina muskuļus un mugurkaulu.
Nūjošana fitnesa līmenī: Kādi ir veselības ieguvumi?

Nūjošana fitnesa līmenī: Kādi ir veselības ieguvumi?

Nūjošana jeb Nordic Walking Latvijā uzņem ar vien lielākus apgriezienus. Nu jau gandrīz visi zina, ka nūjošana ir pareiza, biomehāniska staigāšana, izmantojot tam speciālas nūjas, lai pilnībā noslogotu visu ķermeni, līdz pat 90% no ķermeņa muskulatūras. Nūjošanu var iedalīt trīs līmeņos: veselības, kas piemērots visiem, fitnesa – uzlabo fizisko sagatavotību un sporta, kas veicina aerobo un anaerobo izturību.
Drošība uz ceļa: 6 lietas, kas jāņem vērā velosipēdistiem

Drošība uz ceļa: 6 lietas, kas jāņem vērā velosipēdistiem

Velosipēds ir lielisks sabiedrotais, kas var atvieglot nokļūšanu darbā, kā arī pavērt jaunas aktīvās atpūtas un ceļošanas iespējas, dodoties izbraukumos savā nodabā, kopā ar ģimeni vai draugu pulkā.Lai laiks, kas pavadīts ceļā ar velosipēdu, sniegtu prieku un gandarījumu, eksperts atgādina, ka ir jāņem vērā virkne noteikumu, kas attiecas uz ikvienu satiksmes dalībnieku.
3 ieteikumi, kā uzlabot aknu veselību

3 ieteikumi, kā uzlabot aknu veselību

Sēdošs darbs, treknas, neveselīgas maltītes, nepietiekamas fiziskās aktivitātes un brīvdienu izklaides ar pārmērīgu alkohola lietošanu – šāds dzīvesveids ne tikai nelabvēlīgi ietekmē mūsu organismu, bet arī rada lielu slodzi aknām, kuras vairs nespēj sekmīgi pildīt savas pamatfunkcijas.
Kā sagatavoties skriešanas maratonam, lai gūtu sportiskus panākumus? Praktiski ieteikumi ģimenēm

Kā sagatavoties skriešanas maratonam, lai gūtu sportiskus panākumus? Praktiski ieteikumi ģimenēm

Jau 18. maijā "Tet" Rīgas maratona ietvaros notiks tradicionālie "Rimi Bērnu dienas" skrējieni, kas ļaus izbaudīt skriešanas priekus rekordlielam mazo dalībnieku skaitam – sagaidāms, ka šogad dažādās distancēs spēkus izmēģinās līdz pat 13 000 skrējēju.
Sabalansēts uzturs fiziski aktīviem cilvēkiem: Iesaka eksperti

Sabalansēts uzturs fiziski aktīviem cilvēkiem: Iesaka eksperti

Lai gūtu iecerētos sporta rezultātus, būtiski ievērot sabalansētu uzturu, nodrošinot organismu ar nepieciešamo enerģijas daudzumu. Svarīgi ir gan tas, ko ēd pirms treniņa, gan tas, kas tiek lietots uzturā pēc fiziskas slodzes.
Vai latvieši var kļūt par ilgdzīvotāju nāciju? 4 padomi, kā dzīvot ilgāk un kvalitatīvāk

Vai latvieši var kļūt par ilgdzīvotāju nāciju? 4 padomi, kā dzīvot ilgāk un kvalitatīvāk

Ilgāks mūžs jau izsenis ir bijis viens no lielākajiem cilvēces izaicinājumiem. Ilgdzīvotājiem, kuri pārkāpuši 100 gadu slieksni, bieži vaicā veiksmes formulu ilgākam mūžam, meklējot pieeju, kas ļautu ikvienam to atkārtot. Vai latvieši var kļūt par ilgdzīvotāju nāciju – tas ir viens no galvenajiem jautājumiem, ko aktualizē pašmāju biohakeru kustība.