medicine.lv skaitļos

Lietotāji online111
Aktīvie uzņēmumi12800
Nozares raksti1624
Ekspertu atbildes21477
Raksti : Latvijas veselības portāls | medicīnas uzņēmumi | medicine.lv

Pavasara skrējienā: Bez spriedzes un ar prieku

Pavasara skrējienā: Bez spriedzes un ar prieku

Parkos, dabas takās un ielās aizvien vairāk dažādu paaudžu cilvēki skrien. Arī iespēja pierādīt savu varēšanu garajā skrējienā – maratonā – aizrauj aizvien vairāk, un ne mazums ir arī tādu, kuri skriešanas treniņus uzsākuši gandrīz no nulles. Kāda būtu pareizā pieeja un kā būtu jāskrien, lai iegūtu labu fizisko formu, taču nekaitētu veselībai?

5 veidi, kā sportistu veselībai palīdz zivju eļļa: Stāsta farmaceite

5 veidi, kā sportistu veselībai palīdz zivju eļļa: Stāsta farmaceite

Spēcīgi muskuļi, laba asinsrite un enerģijas pieplūdums – šo iemeslu dēļ sportisti nespēj iedomāties savu dzīvi bez treniņiem. Fiziskās aktivitātes uzlabo pašsajūtu, lai gan reizēm pēc treniņa sāp locītavas un ķermeņa stīvums ir teju nogurdinošs. Lai muskuļu šūnas pēc sportošanas ātrāk atjaunotos, tām ir nepieciešama palīdzība. 

Sākusies dārza darbu sezona: Kā pasargāt sevi no muguras pārpūlēšanas un locītavu sāpēm?

Sākusies dārza darbu sezona: Kā pasargāt sevi no muguras pārpūlēšanas un locītavu sāpēm?

Sākoties dārza darbu sezonai, ir īpaši jāpievērš uzmanība muguras un locītavu veselībai. Lai gan dārzkopība sniedz ieguvumus fiziskai un garīgai veselībai, tā prasa pielietot lielu fizisko slodzi, kas atšķiras no ikdienas slodzes, pat ja cilvēks aktīvi nodarbojas ar sportu. Atkārtotās, ikdienā neierastās kustības var ietekmēt muskuļus un locītavas, izraisot diskomfortu, sasprindzinājumu vai pat traumas. 

Veselīgs ķermenis – veselīga dvēsele

Veselīgs ķermenis – veselīga dvēsele

Ja jūsu ķermenis ir labi attīstīts, muskuļi ir spēcīgi, jūs iekšēji jūtat vairāk enerģijas un aktivitātes, imunitāte ir spēcīgāka un jums ir mazāka iespēja saslimt, tāpēc ir svarīgi rūpēties par savu ķermeni. Lai uzzinātu, ar ko sākt un ko darīt, lai ķermenis būtu vesels un spēcīgs, izlasiet šo rakstu!

Kā atsākt dārza darbus, lai neciestu veselība? Iesaka farmaceits

Kā atsākt dārza darbus, lai neciestu veselība? Iesaka farmaceits

Parādoties spožajiem pavasara saules stariem, sākam aktīvāk pavadīt laiku ārā un daudzi no mums arī atgriežas pie dārza un siltumnīcu darbiem. Taču pēc ziemas bieži vien mēdzam pārvērtēt spēkus un atsākam fiziskās aktivitātes, tai skaitā aktīvus dārza darbus, pārāk strauji. Kā atsākt dārza darbus droši, nekaitējot veselībai, stāsta farmaceits.

Bērni un peldēšana: 4 ieguvumi aktivitātēm ūdenī

Bērni un peldēšana: 4 ieguvumi aktivitātēm ūdenī

“Es gribu, lai mans bērns sāk sportot, bet nezinu, ar ko lai sāk,” ir pilnīgi normālas sajūtas, ar kurām saskaras teju ikviens vecāks. Ja pašam bērnam padomā nav neviens konkrēts sporta veids, tad ne viens vien speciālists iesaka bērnu ievirzi sportiskā gultnē sākt tieši ar peldēšanu.

Veselībai droša skriešana un vingrošana ziemas apstākļos: Iesaka eksperte

Veselībai droša skriešana un vingrošana ziemas apstākļos: Iesaka eksperte

Jaunais gads daudziem asociējas ar jaunu sākumu – tiek sastādīts mērķu saraksts un izvirzītas kvēlas apņemšanās. Nereti viens no mērķiem ir dzīvot veselīgāk un sākt sportot. Lai gan, iestājoties aukstākam laikam, daļa cilvēku atsakās no vingrošanas ārā un pārceļas uz sporta zāli, tomēr daļa cilvēku izvēlas turpināt aktivitātes svaigā gaisā. 

Kādi vitamīni un minerālvielas noderēs, uzsākot sportot? Konsultē farmaceits

Kādi vitamīni un minerālvielas noderēs, uzsākot sportot? Konsultē farmaceits

Fiziskās aktivitātes ir lieliska daudzu slimību profilakse, turklāt, pārdomāti veiktas, spēj uzlabot ne vien mūsu fizisko, bet arī emocionālo pašsajūtu. Kā pareizi sākt sportot bez pārspīlējumiem un kādi vitamīni un minerālvielas šajā posmā ir īpaši būtiski mūsu organismam? Konsultē farmaceits.

Kā rudenī un ziemā justies labi? Iesaka speciālisti

Kā rudenī un ziemā justies labi? Iesaka speciālisti

Rudenī un ziemā mūsu ikdiena ievērojami mainās – dienas kļūst īsākas un tumšākas, laiks auksts un mitrs. Kā šie ārējie apstākļi ietekmē mūsu organismu? Kā tumšajā gada periodā rūpēties par savu veselību un labsajūtu, emocionālo pašsajūtu, veselīgu miegu, atbilstošu uzturu un kustību prieku, konsultē ģimenes ārste un farmaceite.

Rudens garderobe – kā turpināt āra fiziskās aktivitātes, lai nesaslimtu?

Rudens garderobe – kā turpināt āra fiziskās aktivitātes, lai nesaslimtu?

Garas pastaigas, riteņbraukšana, nūjošana, skriešana vai pat lapu grābšana un pēdējie darbi dārzā – tie ir vien daži no fizisko aktivitāšu piemēriem, kas palīdz uzturēt veselību un ķermeni labā formā. Tomēr farmaceite atgādina – tāpat kā ikdienas garderobe mainās līdzi gadalaikiem, arī sporta apģērbam, pat nemainot pašu aktivitātes veidu, jāmainās līdz ar laikapstākļiem.