medicine.lv skaitļos

Lietotāji online270
Aktīvie uzņēmumi12796
Nozares raksti1633
Ekspertu atbildes21477
Vai tavi klienti tevi atrod? : Latvijas veselības portāls | medicīnas uzņēmumi | medicine.lv

Vai tavi klienti tevi atrod?

Mūsdienās ar vienu mārketinga kanālu – mājaslapu – vien ir krietni par maz, jo nav 100% garantijas, ka visi tavi potenciālie klienti to ieraudzīs un atvērs. Turklāt ir regulāri un ļoti rūpīgi jāstrādā pie tā, lai mājaslapa spētu noturēt tās apmeklētāja uzmanību un radītu vēlmi iegādāties tavu produktu vai pakalpojumu.

Lai arī mājaslapa ir būtiska pārdošanas veicināšanai, šodien uzņēmumi var efektīvi sasniegt vēlamo auditoriju, uzrunājot potenciālos klientus tur, kur tie ikdienā uzturas – sociālajos medijos, mobilajās lietotnēs, meklētājprogrammās un dažādās vietnēs, ko šodien patērētāji izmanto ne vien atpūtai un izklaidei, bet arī kā informācijas avotu, kur uzzināt par dažādiem zīmoliem un uzņēmumiem, to pakalpojumiem un precēm, kā arī noskaidrot citu atsauksmes.

Vai pietiek ar biznesa profilu Facebook? Nē!

Bez šaubām, Facebook ar vairāk nekā 2,8 miljardiem lietotāju joprojām ir sociālo mediju platforma N⁰1 pasaulē. Tas ir nozīmīgs resurss tiem, kuri meklē informāciju par konkrētu zīmolu, tā atrašanās vietu un rīkotajiem pasākumiem, produktiem un pakalpojumiem. Facebook ir unikāls ar savu plašo auditoriju, ko iespējams sasniegt gan organiski ar tajā publicētajiem ierakstiem, gan ar maksas reklāmu palīdzību, maksimāli precīzi uzrunājot savu mērķauditoriju.

Tomēr, lai sasniegtu vēlamo mērķauditoriju, ne vienmēr pietiek uzturēt biznesa profilu tikai Facebook. Ir svarīgi, lai uzņēmums būtu atrodams dažādās interneta platformās un mobilajās aplikācijās, kur ikdienā bieži laiku pavada tā mērķauditorija. Kāpēc? Lasi tālāk!

Kāpēc uzņēmumam svarīgi būt vairākās digitālajās platformās?

Banner 280x280

Lai arī Facebook ir vadošais sociālais tīkls globālā līmenī, ir cilvēki, kuri to neizmanto, priekšroku dodot citiem populāriem sociālajiem tīkliem, interneta vietnēm un mobilajām aplikācijām, kas arī izceļas ar iespaidīgu apmeklējumu skaitu. Bez Facebook ir vairāki digitālās vides kanāli, ko ik mēnesi apmeklē, sākot no 100 miljoniem līdz vairāk nekā vienam miljardam aktīvo lietotāju. Piemēram, starp populārākajām interneta platformām ierindojas arī Google Business Profile, kas darbojas kā uzņēmuma vizītkarte meklētājā, parādoties pēc konkrēta vaicājuma vai atslēgas vārdu meklēšanas. Google Business Profile profilā iespējams ievietot visu aktuālo informāciju par uzņēmumu, iegūt lietotāju atsauksmes, publicēt saistošu saturu un pat izvietot savus produktus.

Yandex, TripAdvisor, AroundMe, Microsoft Bing, Snapchat, Foursquare... Ir vēl ļoti daudz digitālo kanālu, kur tieši tu vari piesaistīt savus potenciālos klientus – ātri un plašākā mērogā! Jo vairāk resursos būs pieejama informācija par tavu uzņēmumu, jo pozitīvāk tas atsauksies uz Google un citu meklētājprogrammu meklēšanas rezultātiem, līdz ar to palielināsies uzņēmuma sasniedzamība klientu loka paplašināšanai, uzņēmuma atpazīstamība un esošo klientu lojalitāte.

Svarīgi nosacījumi!

Biznesa klātesamība vairākās digitālajās platformās būs efektīva tikai tad, ja būs izvēlēti uzņēmuma darbībai un mērķiem atbilstoši kanāli. Turklāt tiem jābūt efektīvi pārvaldītiem un jāsatur konsekventa informācija. Ņemot vērā to, ka interneta vietņu un aplikāciju datubāzes regulāri tiek atjaunotas, kā arī ar uzņēmumu saistītā kontaktinformācija mēdz mainīties, ir jāseko līdzi tam, lai nerastos situācijas, ka par tavu biznesu dažādās platformās parādās novecojuši vai atšķirīgi dati (piemēram, dažādi darba laiki, tālruņa numuri, adreses), kas var maldināt un mulsināt klientus, kā arī radīt aizkaitinājumu, jo kļūdainas informācijas dēļ klientam būs grūti sasniegt tavu uzņēmumu, kā rezultātā var ciest tava uzņēmuma reputācija.

Tāpat jāņem vērā, ka dažādām interneta platformām ir savas vadlīnijas, kā korekti aizpildīt biznesa profilu, lai tas atrastos labās pozīcijās Google atlases rezultātos, kā pareizi veidot publikācijas un ko tajās iekļaut, lai efektīvi uzrunātu mērķauditoriju.

Visbeidzot – nepietiek tikai izveidot un aizpildīt profilu, tas ir arī jāuztur, jo, ieraugot, ka pēdējais ieraksts tavā biznesa profilā veikts, piemēram, pirms gada, tavam potenciālajam klientam zudīs uzticamība un interese, un viņš, visticamāk, lūkosies pēc alternatīvām. Un tieši to gaida tavi konkurenti!

Kā tam atrast laiku un izdarīt visu pareizi, neriskējot zaudēt potenciālos klientus? Atbilde ir zemāk!

SyncMe – gudrs un ērts palīgs tavā biznesa ikdienā

Saprotams, ka vairāku biznesa profilu uzturēšana un informācijas aktualizēšana dažādos digitālajos kanālos uzņēmumam var kļūt apgrūtinoša, traucējot koncentrēties uz svarīgāko – biznesu. Tāpēc talkā nāk SyncMe, kas vienuviet palīdz ātri un ērti pārvaldīt visu uzņēmuma informāciju, tajā skaitā atsauksmes, dažādās tīmekļa vietnēs. Ar SyncMe iespējams reģistrēt biznesa profilus un sinhronizēt uzņēmuma informāciju tādās tiešsaistes vietnēs, meklētājprogrammās un karšu pakalpojumos kā: Facebook, Instagram, Google, Yandex, Bing, Waze, Baidu, Snapchat, Foursquare, TripAdvisor, AroundMe, Trustpilot, Pitney Bowes, WhereTo, Infobet, Fliggy, Tomtom, HolidayCheck, Brownbook.net, Navmii, Here, HostMe, Mafengwo, Trip.com un citās. SyncMe tīklā iespējams sinhronizēt virkni platformu, un katrai no tām ir dažādas atšķirīgas priekšrocības, kā arī noteikts lietotāju loks, kas ne vienmēr pārklājas. Noteikti rodas jautājums – kā tad no plašā piedāvājuma izvēlēties piemērotāko tava uzņēmuma vajadzībām?

Pieņemt lēmumu palīdzēs SyncMe komanda. Piesakies uz sarunu ar mūsu speciālistiem un gūsti iespēju uzrunāt mērķauditoriju plašākā mērogā!

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Šislera sāļi – tavai veselībai

Šislera sāļi – tavai veselībai

Grāmatas “Šislera sāļi” autori ir austrieši Tomass Feihtingers un Zuzana Nīdane-Feihtingere, mūsdienās ievērojamākie Šislera bioķīmijas eksperti, kas turpina V. Šislera darbu. Ar autoriem sarunājās grāmatas tulkotāja Laura Tidriķe.

Aktuālie piedāvājumi

Bioptron gaisma cīņā pret novecošanos

Bioptron gaisma cīņā pret novecošanos

Ādas izskatu ietekmē mūsu dzīvesveids, ēšanas paradumi, veselības stāvoklis, kaitīgie ieradumi, ģenētika un daudzi citi faktori. Labā ziņa – ikviena no mums var parūpēties par savu sejas ādu un aizkavēt ādas novecošanos – uzziniet vairāk par gaismas terapiju ar Bioptron!

Kinezioloģiskais teips – atbalsts sportā un ikdienā

Kinezioloģiskais teips – atbalsts sportā un ikdienā

Kinezioloģiskais teips ir kļuvis īpaši iecienīts gan profesionālu sportistu, gan arī amatieru vidū. Tas ir praktiski nemanāms, tajā pašā laikā sniedz neatsveramu atbalstu, piedāvājot plašas iespējas gan traumu profilaksē, gan arī ārstēšanā. Uzlabo kustību brīvību kopā ar TONUS ELAST kinezioloģisko teipu! Konsultējies ar speciālistu, lai noskaidrotu, kā kinezioloģiskais teips var palīdzēt tavā ikdienā!

Nutrikosmētika: uz pierādījumiem balstīta pieeja

Nutrikosmētika: uz pierādījumiem balstīta pieeja

Nutrikosmētika pēdējos gados ir kļuvusi populāra, un veiktie pētījumi un testi nepārtraukti pēta to efektivitāti un drošību. Tāpat arī tiek vērtēta kolagēna produktu ietekme uz ādas elastību, mitrināšanu un grumbu samazināšanos.

Video

Kā ergonomiski iekārtot darba vietu, strādājot pie datora? Skaidro ergoterapeiti (VIDEO)

Kā ergonomiski iekārtot darba vietu, strādājot pie datora? Skaidro ergoterapeiti (VIDEO)

Atzīmējot Pasaules ergoterapijas dienu 27. oktobrī, Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (Austrumu slimnīca) Rehabilitācijas klīnikas ergoterapeiti ir sagatavojuši padomus un vienkāršus  ieteikumus, kurus būtu ieteicams ņemt vērā ikvienam, kurš, sēžot pie datora, veic darba pienākumus vai arī ikdienā pie datora ekrāna pavada ilgas stundas. 

Produktu testi

Testa rezultāti: Aknu sargs

Testa rezultāti: Aknu sargs

Aprīlī Medicine.lv sadarbībā ar SIA “Fito preparāti” piedāvāja izmēģināt dabīgu produktu aknu darbības veicināšanai.

Testa rezultāti: ho-fi® original Na+ hlorofilīns – Latvijas dabas sniegtais spēks organisma restartam

Testa rezultāti: ho-fi® original Na+ hlorofilīns – Latvijas dabas sniegtais spēks organisma restartam

Maijā Medicine.lv sadarbībā ar zīmolu everlab® piedāvāja testēt ho-fi® original Na+ hlorofilīnu organisma restartam.

"Dr. Leopolds" krēms AMICOS un gels "KERELAST 30+" sausas un sabiezējušas ādas kopšanai

Jūnijā Medicine.lv sadarbībā ar "Dr. Leopolds" piedāvā testēt komplektu - krēmu "Amicos" sausai un sabiezējušai ādai un "Keralast 30+" gēlu sabiezējušas ādas un nagu kopšanai.

Pēdu krēms “Urea 20” sausu pēdu ādas kopšanai

Pēdu krēms “Urea 20” sausu pēdu ādas kopšanai

Jūnijā Medicine.lv sadarbībā ar SIA “Gusto” piedāvā testēt pēdu krēmu “Urea 20” sausai pēdu ādai.

Izstāsti Latvijai veselības receptes

Jelgavas poliklīnika: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Jelgavas poliklīnika: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Jelgavas poliklīnika nodrošina pieejamus un kvalitatīvus medicīnas pakalpojumus diagnosticēšanā, slimību ārstēšanā, rehabilitācijā, slimību novēršanā un profilaktisku pasākumu veikšanā.

Latvijas mikroķirurgi, programma “Salabo cilvēku, klonē mikroķirurgu”: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Latvijas mikroķirurgi, programma “Salabo cilvēku, klonē mikroķirurgu”: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Latvijas mikroķirurgu komanda jau kopš kara sākuma Ukrainā sniegusi nenovērtējamu palīdzību, glābjot karā ievainotos cilvēkus. Latvijas mikroķirurgi - Olafs Libermanis un Mārtiņš Malzubris - nenogurstoši "labo" ievainotos cilvēkus.