Sāk akciju hipotermijas iekārtas iegādei Stradiņa slimnīcai
Lai savāktu nepieciešamos līdzekļus iekārtai, kas nepieciešama jaundzimušo veselības uzturēšanai, zīmols "Selga" šodien, 21.martā, sāk ikgadējo labdarības akciju, no katra pārdotā produkta vienu centu novirzot ziedojumam Paula Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcai.
Plānots, ka slimnīca par ziedojumiem iegādāsies iekārtu, kas nepieciešama savlaicīgas palīdzības sniegšanai un komplikāciju mazināšanai jaundzimušajiem.
Kā norādīja Paula Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas Jaundzimušo intensīvās terapijas un aprūpes nodaļas vadītāja pienākumu izpildītāja Dina Apele-Freimane, iekārta nepieciešama, jo perinatālajā centrā gandrīz 50% dzemdību ir ar paaugstinātu risku mātes saslimšanas vai ar grūtniecību saistītu sarežģījumu dēļ.
"Viena no šādām komplikācijām ir akūta hipoksija dzemdību laikā, kad, bērniņam dzimstot, daļēji tiek pārtraukta skābekļa piegāde smadzenēm. Daudzviet pasaulē kā vienīgā ārstēšanas metode tiek izmantota vadāmā hipotermija jeb jaundzimušā atvēsināšana, uzturot konstantu pazeminātu ķermeņa temperatūru turpmākās 72 stundas. Ir pierādīts, ka šī metode par 50% samazina konstatējamu smadzeņu bojājumu risku nākotnē," sacīja ārste.
Tikmēr "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" pārstāve Inese Blaune informēja, ka uzņēmums jau četrus gadus rīko kampaņu "Par īstu bērnību", kuras laikā izdevies palīdzēt 41 bērnam ar dzirdes problēmām visā Baltijā, sarūpējot digitālos dzirdes aparātus, piecām Latvijas slimnīcām tika ziedoti sirds darbības mērītāji, savukārt vienai Igaunijas slimnīcai tika ziedots elpošanas inkubators, kā arī pērn divām Latvijas slimnīcām tika sarūpētas neinvazīvās diagnostikas iekārtas.
Tirdzniecības vietās visā Latvijā akcijas "Par īstu bērnību" produkti būs atpazīstami pēc īpaša akcijas noformējuma stendiem un plakātiem. Sociālā kampaņa norisināsies līdz 30.aprīlim.
Kā ziņots, "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") pārstāv šādus produktu zīmolus: "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi" un "Taffel". Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā tiek nodarbināti 1330 cilvēki.
LETA