Pasaules Diabēta dienā atklāj portretu galeriju, kas atspoguļo emocijas, ko rada dzīve ar diabētu
Ar pirmo šāda veida portretu galeriju, kurā redzami cilvēki ar diabētu no visas pasaules un viņu emocijas, kā arī ar saukli #SeeDiabetes, “Dexcom” aicina iepazīt diabēta kopienu. Galerijā redzamas arī tādas personības kā Niks Džonass, Petija Labela un Džeremijs Ērvins. Kampaņa un portretu galerija veidota, lai palielinātu izpratni par nepieciešamību sekmēt pieejamību svarīgām diabēta tehnoloģijām, piemēram, nepārtrauktas glikozes līmeņa uzraudzības sistēmām. Kopš kampaņas uzsākšanas pagājušajā gadā nepārtrauktas glikozes līmeņa uzraudzības sistēmu lietotāju skaits pieaudzis par sešiem miljoniem – no astoņiem līdz 14 miljoniem lietotāju [1]. Vietnē SeeDiabetes.com iespējams aplūkot portretu galeriju un iepazīt augstākos un zemākos emociju punktus, kas saistīti ar dzīvi ar citiem neredzamu slimību.
“DexCom”, kas ir globālais līderis reāllaika nepārtrauktas glikozes uzraudzības sistēmās cilvēkiem ar cukura diabētu, Pasaules Diabēta dienā, kas tiek atzīta 14. novembrī, sadarbojas ar Dexcom Warriors no visas pasaules, lai veicinātu izpratni par nepieciešamību uzlabot piekļuvi tehnoloģijām, kas palīdz kontrolēt diabētu.
Lai pievērstu uzmanību tam, kāda ir ikdiena, sadzīvojot ar diabētu, atklāta pirmā šāda veida portretu galerija, kas sniedz godīgu, bet cerīgu skatījumu uz cilvēkiem, kuri slimo ar diabētu un pārstāv dažādas nozares. Galerija atgādina, ka dzīvei ar neredzamu slimību ir gan kāpumi, gan kritumi. Galerijas “#SeeDiabetes: The Faces of Diabetes Warriors” tapšanā piedalījās radošā direktore, Dexcom Warrior un austrāliešu modele Bembija Nortvuda – Blīta (Bambi Northwood-Blyth), bet attēlus iemūžināja slavenais portretu fotogrāfs Fernando Sipels.
Galerijā ir redzami:
- Studentes un draudzenes no Ziemeļīrijas – Beta Makdaniela (Beth McDaniel) un Elena Vatsone (Ellen Watson),
- Austrāļu motosportists un sacīkšu braucēns Kristians Mansels (Christian Mansell),
- Dzīvesstila un skaistumkopšanas satura veidotāja no Rumānijas Georgiana Dumitra,
- Angļu aktieris Džeremijs Ērvins (Jeremy Irvine),
- Fotogrāfe no Nīderlandes Leontīne de Holandere (Leontine de Hollander),
- Korejiešu autors un aktīvs diabēta kopienas pārstāvis Mijoings Kims (MiYeong Kim),
- Niks Džonass (Nick Jonas) amerikāņu mākslinieks, dziesmu autors, aktieris un filantrops,
- Petija Labela (Patti LaBelle), leģendārā amerikāņu aktrise un uzņēmēja.
“Kā Dexcom Warrior, kas ikdienā sadzīvo ar diabētu, man ir tas gods bez filtriem atdzīvināt šo patieso priekšstatu par to, kāda ir dzīve miljoniem cilvēku visā pasaulē,” uzsver Nortvuda – Blīta. “Papildus spēcīgajiem attēliem katrs portrets ir apvienots ar dziļi personisku stāstījumu, kas izceļ realitāti dzīvei ar diabētu un to, kā piekļuve tehnoloģijām var samazināt šīs slimības slogu un ievērojami uzlabot dzīves kvalitāti.”
“Nepārtraukta glikozes līmeņa kontrole, ogļhidrātu un maizes vienību skaitīšana, medikamentu devu aprēķināšana un ievadīšana – diabēts ir kā smags un neapmaksāts darbs 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Vienlaikus diabēts neapstādina mūs un, ar atbilstošu atbalstu un tehnoloģijām, mēs varam darīt visu, tāpat kā cilvēki bez diabēta,” stāsta Gunda Drulle, medicīnas darbiniece un Dexcom Warrior no Latvijas, kura piedalījās kampaņas #SeeDiabetes fotosesijā un sadzīvo ar diabētu kopš astoņu gadu vecuma.
Kampaņa #SeeDiabetes un portretu galerija sekmē zīmola starptautisko apņemšanos - paplašināt piekļuvi būtiskām diabēta tehnoloģijām un ir saskaņota ar Pasaules Diabēta dienas 2021.–2023. gada tēmu “Piekļuve diabēta aprūpei”. Plašas izpratnes veicināšana par jaunākajām diabēta pārvaldības tehnoloģijām ir būtiska daļa no kompānijas pastāvīgajiem centieniem veicināt nepārtrauktas glikozes līmeņa uzraudzības sistēmu pieejamību un iekļaušanu starp kompensējamām medicīnas ierīcēm.
Kopš kampaņas uzsākšanas pērnā gada novembrī, to cilvēku skaits, kuri saņem kompensētu nepārtrauktas glikozes līmeņa uzraudzības sistēmu, visā pasaulē ir pieaudzis no astoņiem miljoniem līdz 14 miljoniem [2], ievērojami šis skaits audzis tādās valstīs kā ASV, Kanāda, Francija un Japāna. Pēdējā gada laikā uzņēmums teju 20 valstīs laidis klajā iepriekš attiecīgajos tirgos nebijušas nepārtrauktas glikozes līmeņa uzraudzības sistēmas.
Neskatoties uz progresu, miljoniem cilvēku ar cukura diabētu joprojām saskaras ar dažādiem izaicinājumiem, lai varētu lietot nepārtrauktas glikozes līmeņa uzraudzības sistēmas, kas palīdzētu kontrolēt diabētu. Kampaņa “#SeeDiabetes: The Faces of Diabetes Warriors” kalpo kā platforma cilvēkiem ar diabētu, lai veidotu starptautisku dialogu par nepieciešamību uzlabot piekļuvi būtiskai diabēta aprūpei un tehnoloģijām.
“Centieni sekmēt izpratni, piemēram, kampaņa #SeeDiabetes, apvienojumā ar klīniskiem pierādījumiem, kas parāda pārmaiņas, ko sniedz nepārtrauktas glikozes līmeņa uzraudzības sistēmas, gadu gaitā ir sekmējušas pieejamību tehnoloģijai vairākiem miljoniem cilvēku,” uzsver “Dexcom” prezidents un izpilddirektors Kevins Sajers (Kevin Sayer). “Esam apņēmušies sadarboties ar veselības aprūpes pakalpojumu nodrošinātājiem, valdībām un bezpeļņas organizācijām visā pasaulē, lai cilvēkiem ar diabētu ievērojami paplašinātu piekļuvi nepārtrauktas glikozes līmeņa uzraudzības sistēmām.”
Lai iesaistītos dialogā, kompānija aicina cilvēkus apmeklēt vietni SeeDiabetes.com, dalīties ar savu portretu un stāstu par to, kā diabēts ir ietekmējis viņus vai kādu, ko viņi pazīst, izmantojot tēmturi #SeeDiabetes.
[1] “Dexcom” dati, 2023.
[2] “Dexcom” dati, 2023.