Papildināta Klientu un pacientu rokasgrāmata – praktisks ceļvedis ikvienam Austrumu slimnīcas apmeklētājam
Balstoties uz Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (Austrumu slimnīca) pacientu pieredzes mērījumiem informētības jomā, izveidota un slimnīcas mājaslapā https://aslimnica.lv/pacientu-pieredze/ publicēta papildināta Klientu un pacientu rokasgrāmata, kas ir praktisks ceļvedis ikvienam Austrumu slimnīcas apmeklētājam. Rokasgrāmata vienkāršā un saprotamā veidā sniedz padomus, kā veikt un atcelt pierakstu, kā nokļūt Austrumu slimnīcā un tajā orientēties, kā saņemt izmeklējumu rezultātus un rēķinus, kā sniegt atsauksmi par savu pieredzi slimnīcā.
Austrumu slimnīca pacientu pieredzi ir noteikusi kā vienu no stratēģiski svarīgākajām prioritātēm, tāpēc regulāri apzina pacientu pieredzi un, balstoties uz tās rezultātiem, virza mērķtiecīgus uzlabojumus, lai slimnīcas apmeklējums un uzturēšanās tajā kļūtu pacientam arvien vienkāršāka, saprotamāka un vieglāk uztveramāka.
2023.gada pirmajā pusgadā Austrumu slimnīcā par savu pieredzi tajā aptaujāti vairāk nekā 13 400 pacientu. Balstoties uz pacientu ieteikumiem informētības uzlabošanai, Austrumu slimnīca ar vērtīgu informāciju un padomiem papildinājusi un savā interneta mājaslapā publicējusi jaunāko Klientu un pacientu rokasgrāmatas versiju. Rokasgrāmata izveidota, lai palīdzētu sagatavoties Austrumu slimnīcas apmeklējumam, atvieglotu orientēšanos slimnīcas teritorijā un stacionāros, kā arī palīdzētu pacientam un tuviniekiem rast atbildes par to, kas sagaidāmo slimnīcā.
Rokasgrāmatā vienkopus pieejama informācija par to, kā pierakstīties apmeklējumam un atcelt to, kā nokļūt Austrumu slimnīcā un orientēties slimnīcas teritorijā, kā un kādos laikos apmeklēt slimnīcā nonākušo tuvinieku, kā saņemt izmeklējumu rezultātus un rēķinus. Uzklikšķinot uz konkrētas rokasgrāmatas sadaļas virsraksta, ar interesējošo informāciju iespējams iepazīties pirms slimnīcas apmeklējuma.
“Mēs ceram, ka Klientu un pacientu rokasgrāmata palīdzēs mazināt neziņu un iespējamo satraukumu un kalpos kā informatīvs pavadonis ikviena pacienta atlabšanas procesā,” uzsver Austrumu slimnīcas klientu vadības direktore Agrita Junkere. “Brīdī, kad pacients saskaras ar veselības izaicinājumiem, atrašanās slimnīcā var būt satraucoša un, iespējams, mulsinoša gan pacientam, gan viņa tuviniekiem. Slimnīcas apmeklējums var būt saistīts gan ar neplānotu ierašanos veselības problēmu saasinājuma vai nelaimes gadījuma rezultātā, gan arī ar iepriekš plānotu stacionēšanos ar mērķi uzlabot savu veselības stāvokli un dzīves kvalitāti. Jebkurā no šīm situācijām atrašanās slimnīcā var būt izaicinošs periods, tāpēc mūsu slimnīcas komanda rūpējas, lai slimnīcā pavadītais laiks būtu iespējas mierpilnāks un atvieglotāks.”
Austrumu slimnīca aicina ikvienu iesaistīties slimnīcas pakalpojumu kvalitātes uzllabošanā, aizpildot aptaujas anketu par savu pieredzi Austrumu slimnīcā. Reģistrējoties Klientu apkalpošanas centrā vai iestājoties stacionārā, nepieciešams atzīmēt savu piekrišanu aptaujas elektroniskās saites saņemšanai. Aptaujas anketu iespējams aizpildīt arī pacienta tuviniekiem. Aptauja skar jautājumu kopumu, kas veido pacienta pieredzi visos saskarsmes punktos ar slimnīcu, sākot ar brīdi, kad cilvēkam rodas nepieciešamība apmeklēt Austrumu slimnīcu.
Nosūtīt atsauksmi par savu pieredzi Austrumu slimnīcā iespējams šeit: https://aslimnica.lv/atsauksmes/