medicine.lv skaitļos

Lietotāji online102
Aktīvie uzņēmumi12690
Nozares raksti12051
Ekspertu atbildes21477
Latvijas vīrieši un kosmētika – bubulis vai ikdienas ieradums? : Latvijas veselības portāls | medicīnas uzņēmumi | medicine.lv

Latvijas vīrieši un kosmētika – bubulis vai ikdienas ieradums?

Publicitātes foto

Latvijas vīriešu aktīva dzīvesveida un kosmētikas lietošanas ieradumus diskusijā "Latvijas vīrieši un kosmētika – bubulis vai ikdienas ieradums?" apsprieda ārste-dermatoloģe Jana Janovska, jaunās vīriešu kosmētikas "FIT" ražotāju pārstāvji no Lielbritānijas un Polijas, kā arī Latvijas fitnesa klubu pārstāvji. Diskusijas laikā eksperti bija vienisprātis, ka mūsdienās vīriešu ikdienas ritmā un dzīvesstilā arvien biežāk ienāk kvalitatīva kosmētika tieši stirpā dzimuma pārstāvjiem.

Diskusijā, ko vadīja ētera balss Valdis Melderis, tās dalībnieki pārrunāja, cik aktīvi Latvijas vīrieši sporto un lieto kosmētiku, kā arī iepazinās ar speciāli vīriešiem Lielbritānijā radīto kosmētikas līniju "FIT". Diskusijā piedalījās kosmētikas līnijas izstrādātājs un īpašnieks Džeimss Grīns (James Green) no Lielbritānijas, vīriešu kosmētikas līnijas "FIT" radītājs, oficiālais pārstāvis Polijā un Latvijā, fitnesa klubu ķēdes "Twój Fitness" un "SOHO Body Spirit" Polijā priekšsēdētājs Artūrs Ligeska (Arthur Ligęska), ārste-dermatoloģe Jana Janovska, kā arī vairāki Latvijas fitnesa klubu un skaistumkopšanas salonu pārstāvji.

Kā diskusijā atzīmēja Džeimss Grīns, Lielbritānijā pērn veiktais pētījums rāda, ka ne tikai sievietes, bet arī vīrieši ikdienā intensīvi lieto kosmētikas līdzekļus – dažādus krēmus, gēlus un šampūnus. Interesanti gan tas, ka vīrieši Lielbritānijā visbiežāk kosmētiku mēdz nemanīti "aizņemties" no savām draudzenēm un sievām. Saskaņā ar pētījuma datiem vīriešu rīcība britu sievietei izmaksā vairāk nekā 23 eiro mēnesī jeb vidēji 280 eiro gadā.

67,9% sieviešu atzina, ka viņu vīrieši regulāri izmanto dāmu dienas un nakts krēmus, savukārt 46,4% sieviešu uzskata, ka vīrieši ar sieviešu kosmētiku sevi lutina gana daudz.

Tai pat laikā dāmas uzskata, ka galvenais iemesls, kāpēc vīrieši paši neiegādājas savu kosmētiku, bet labprātāk paslepus to aizņemas no sievietēm, ir stiprā dzimuma pārstāvju nepatika pret iepirkšanos.

"Mūsdienās kvalitatīvas kosmētikas lietošana arī vīriešiem kļūst par ikdienas nepieciešamību. Piemēram, kosmētika "FIT" derēs tiem vīriešiem, kuri rūpējas par savu veselību un ķermeni, kā arī regulāri un aktīvi nodarbojas ar fiziskajām aktivitātēm. Produktu iedarbība ir pierādīta klīniskajos pētījumos, tāpēc tā ir efektīva un īsā laikā sniedz pamanāmus rezultātus. Protams, kosmētika nav panaceja un, lietojot tikai kosmētiku, bet nepievēršot uzmanību savām dzīvesveidam un atbilstošām fiziskajām aktivitātēm, iegūt trenētu ķermeni un spēcīgus muskuļus būs grūti, taču tas ir lielisks palīgs mērķu sasniegšanā," norāda "FIT" radītājs un oficiālais pārstāvis Polijā un Latvijā Artūrs Ligeska.

Diskusijā Džeimss Grīns papildināja Artūru Ligesku, ka līdz ar biežāku vīriešu pievēršanos plastiskajai ķirurģijai "FIT" kosmētika ir veidota kā tilts starp pasīvas iedarbības skaistumkopšanas produktiem un plastisko ķirurģiju. Tāpēc klīniski izstrādātie serumi un citas kosmētikas sastāvdaļas ļauj vīriešiem izskatīties labi bez plastiskās ķirurģijas. "Mums patīk domāt par "FIT" kosmētiku kā plastisko ķirurģiju, tikai bez skalpeļa," piemetināja Dž. Grīns.

Ar kosmētiku ir iepazinies arī Latvijas Nacionālās operas režisors Andrejs Žagars, kurš atzīmēja, ka mūsdienās vīriešiem kosmētika ir higiēna: "Vīriešiem vairs nav tik lieli aizspriedumi pret kosmētiku, jo ir uzlabojusies dzīves kvalitāte, kas ietver arī rūpes par sevi, savu ķermeni un veselību kopumā. Vīrieši kosmētiku uztver kā higiēnu.

Ja cilvēki dzīvo aktīvu dzīvesveidu - strādā, daudz ceļo un nodarbojas ar fiziskajām aktivitātēm, tad šāds dzīvesveids pieprasa sevi uzturēt labā formā.

To esmu sapratis arī no savas personīgās pieredzes, tāpēc cenšos piekopt veselīgu dzīvesveidu."

"Kosmētika ir jālieto ne tikai sievietēm, bet arī vīriešiem, jo tā ir estētika un sevis kopšana. Protams, abu dzimumu kosmētika būtiski atšķiras ne tikai pēc vizuālā izskata, kur vīriešu kosmētika pieprasa lielāku vienkāršību, bet arī pēc kosmētikas smaržas un sastāvdaļām.

Vīriešu kosmētikai tiek pievienoti komponenti, kurus pieprasa vīriešu hormonālās īpatnības.

Tieši tāpat ir ar sieviešu kosmētiku, tāpēc katram dzimumam ieteicams lietot sev paredzēto kosmētiku," uzskata ārste -dermatoloģe Jana Janovska.

Diskusijā tās dalībnieki iepazinās arī ar jauno un speciāli vīriešiem radīto kosmētikas līniju "FIT", novērtējot unikālo vīriešu kosmētiku, kas ražota Lielbritānijā un balstīta uz aktīvo dabas vielu iedarbību un tagad pieejama arī Latvijā portālā to-be-fit.lv. Jaunais zīmols, kurš guvis plašu atzinību Lielbritānijā un Polijā, ir radīts ikvienam vīrietim, kam rūpes par savu ķermeni un tā uzturēšana labā formā ir nozīmīga dzīves sastāvdaļa. Zīmola filozofija paredz, ka atbilstoša kosmētikas lietošana vīriešiem ir ideāls palīgs ceļā uz sakoptu un veselīgu ķermeni.

"FIT" kosmētikas līdzekļi ir zinātniski izstrādāti, un to pārbaudi klīniskajos pētījumos ir veikuši speciālisti. Produktu sastāvā iekļauti dažādi augu ekstrakti un vielas, tāpēc produktu klāsts piedāvā īpaši saudzīgus un efektīvus ķermeņa kopšanas līdzekļus. Produktu klāstā ietilpst ķermeņa gēli, kas palīdz atbrīvoties no muskuļu sāpēm pēc treniņa, novēršot pienskābes uzkrāšanos muskuļaudos, tāpat palīdz cīņā ar taukaudiem vēdera rajonā, kā arī atbrīvo no rētām un strijām. Tāpat klāstā pieejams sejas krēms krunciņu un tumšo loku samazināšanai, lūpu balzams sasprēgājušo lūpu atjaunošanai, šampūni matu stiprināšanai, kā arī balzams matu barošanai.

Džeimss Grīns (James Green)
Vīriešu kosmētikas līnijas "FIT" izstrādātājs un īpašnieks no Lielbritānijas

Džeimss Grīns nāk no ādas kopšanas industrijas ekspertu ģimenes Lielbritānijā - viņa vecāki, vecvecāki un vecvecvecāki bijuši ķīmiķi.

Pēc veiksmīgas karjeras Anglijas medijos Džeimss Grīns pievērsās savām "saknēm", sirdslietai un biznesa veidošanai, izveidojot īpaši vīriešiem paredzētu kosmētikas līniju ar tās ražotni. Lai izveidotu jauno zīmolu, Džeimss veica pētījumus, lai izprastu vīriešu problēmzonas un izveidotu unikālu vīriešu kosmētiku, kura atšķirtos no citām un būtu ne tikai efektīva, bet arī vizuāli pievilcīga.

Tā kā Džeimss pats ir aktīvs veselīga dzīvesveida piekopējs, viņa novērojumos vīrieši, kuri sporto, nodarbojas ar fitnesu un sevis uzturēšanu labā formā, saskaras ar vienām un tām pašām problēmām jeb problēmzonām. Lai radītu "FIT" kosmētikas līniju, Džeimss divus gadus sadarbojās ar vadošajiem ķīmiķiem un speciālistiem ķermeņa kosmētikas izstrādē, radot desmit inovatīvus pretnovecošanās, ķermeņa un matu kopšanas produktus tieši vīriešiem.

Džeimss uzskata, ka mūsdienās arvien vairāk vīriešu izmanto plastisko ķirurģiju, tāpēc jaunā vīriešu kosmētikas līnija ar savu efektīvo iedarbību pašreizējā skaistuma nozarē aizpilda "tukšumu" starp pasīviem ķermeņa kopšanas līdzekļiem un lielo soli līdz skalpelim un operācijai

Artūrs Ligeska (Arthur Ligęska)
Vīriešu kosmētikas līnijas "FIT" oficiālais pārstāvis Polijā un Latvijā, fitnesa klubu ķēdes "Twój Fitness" un "SOHO Body Spirit" Polijā priekšsēdētājs

Artūrs Ligeska ir Eiropas Fitnesa asociācijas licencēts fitnesa treneris un instruktors.

2013.gada decembrī ASV Artūrs absolvēja Nacionālās fitnesa uzņēmējdarbības alianses (National Fitness Business Alliance) organizēto studiju programmu "Fitnesa vadība". Artūrs ir vienīgais šāda sertifikāta īpašnieks Centrāleiropā.

Polijā Artūrs vada sporta klubu "Twój Fitness", kur atbild par investīciju un stratēģijas plānošanu, kā arī nodrošina profesionālu darbinieku un fitnesa treneru apmācību. Artūrs ir atzīsts eksperts sporta klubu vadībā Polijā un citur Eiropā. Artūrs ir arī dibinājis sporta un atpūtas klubu "SOHO Body Spirit". Šis ir viens no pirmajiem sporta klubiem Polijā, kas nodrošina vismodernāko un augstākās kvalitātes aprīkojumu un profesionālu treneru pakalpojumus.

Banner 280x280
Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "heise marketing" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Uzņēmumi, saistīti ar raksta tematiku nozarē "Kosmētikas veikali":

Uzņēmumi nozarē "Kosmētikas veikali"

Passo International, SIA

Passo International, SIA

Profesionālas preces frizieriem, manikīra un pedikīra meistariem, kosmetologiem, depilācijas līdzekļi, kā arī preces masieriem un vēl vairāk.

Nedēļas tēma

Anēmija: ko darīt, ja dzelzi saturošie medikamenti kairina kuņģi?

Anēmija: ko darīt, ja dzelzi saturošie medikamenti kairina kuņģi?

Anēmija ir viens no biežākajiem veselības traucējumiem, ko izraisa dzelzs deficīts organismā. Lai gan dzelzs piedevas ir efektīvs veids, kā atjaunot dzelzs līmeni asinīs, daudziem cilvēkiem tās izraisa nepatīkamas blakusparādības. Vai spirulīna var būt efektīvs atbalsts cīņā pret anēmiju?

Aktuālie piedāvājumi

Produkti un ieradumi, kas palīdz aknām tikt galā ar ikdienas slodzi 

Produkti un ieradumi, kas palīdz aknām tikt galā ar ikdienas slodzi 

Mūsu organisms katru dienu saskaras ar slēptu, taču ievērojamu slodzi. Taukvielām bagāta un pārstrādāta pārtika, medikamenti, slikta ekoloģija, hronisks stress, mazkustīgs dzīvesveids – tas viss iziet cauri mūsu ķermeņa galvenajam filtram: aknām. Tās nepārtraukti neitralizē toksīnus, sašķeļ taukus un regulē vielmaiņu. 

5 zinātniski fakti par enzīmiem un vitamīniem, kas palīdz uzlabot gremošanu 

5 zinātniski fakti par enzīmiem un vitamīniem, kas palīdz uzlabot gremošanu 

Gremošanas enzīmi un A un D vitamīni ir svarīgi palīgi cilvēka organismam. Tie ir iesaistīti pārtikas sadalīšanā, barības vielu asimilācijā un kuņģa-zarnu trakta veselības uzturēšanā. Ja pēc ēšanas bieži rodas smaguma sajūta, vēdera uzpūšanās vai citas gremošanas problēmas, iespējams, ka organismā trūkst šo komponentu. 

Reducel – efektīva pretcelulīta programma

Reducel – efektīva pretcelulīta programma

Reducel ir ķermeņa neirokosmētiskā līnija, kas satur aktīvās sastāvdaļas un radīta, izmantojot progresīvas modernās biotehnoloģijas. Līnijas aktīvās sastāvdaļas veicina ādas tonizēšanu, piedalās šūnu antioksidantu mehānismā, palīdz atbrīvoties no celulīta un “pāraudzina” adipocītu vielmaiņu. 

Video

Raidieraksts ''Inovācijas veselībā'': veselības tehnoloģijas un to pieejamība

Raidieraksts ''Inovācijas veselībā'': veselības tehnoloģijas un to pieejamība

Kā notiek veselības tehnoloģiju izvērtēšana? Kādas Eiropas labās prakses veselības jomā būtu vērtīgi ieviest Latvijā? Un vai Latvija aktīvi pārņem dažādas inovācijas, tai skaitā veselības tehnoloģiju jomā? Uz šiem un citiem jautājumiem raidieraksta "Inovācijas veselībā" sērijā atbildēja Zāļu valsts aģentūras direktorei Indra Dreika.

Produktu testi

VIZEO – atbalsts nogurušām acīm 

VIZEO – atbalsts nogurušām acīm 

Jūnijā Medicine.lv sadarbībā ar Latvijas farmācijas uzņēmumu SIA SAGITUS piedāvā testēt pavisam jaunu zīmolu un produktu – VIZEO, kas atbalsta acis mūsdienu digitālajā laikmetā. Medicine.lv lasītājiem ir unikāla iespēja būt vieniem no pirmajiem, kuri iepazīstas ar šo produktu.

Testa rezultāti: "Assimilator" gremošanas enzīmu komplekss ar A un D vitamīniem

Testa rezultāti:

Aprīlī Medicine.lv sadarbībā ar starptautisko zīmolu "Coral Club" piedāvāja izmēģināt "Assimilator" – enzīmu kompleksu ar A un D vitamīniem, kas palīdz uzlabot gremošanu, mazināt smaguma sajūtu pēc ēšanas un veicināt barības vielu uzsūkšanos. 

Coral Artichoke – augu komplekss maigam aknu un gremošanas sistēmas atbalstam

Coral Artichoke – augu komplekss maigam aknu un gremošanas sistēmas atbalstam

Maijā redakcija sadarbībā ar starptautisko zīmolu Coral Club piedāvā testēt Coral Artichoke – augu kompleksu maigam aknu un gremošanas sistēmas atbalstam, kas izveidots, balstoties uz artišoka, mārdadža, cigoriņa un kukurūzas zīda ekstraktiem.

Testa rezultāti: "Gusto" putas sejas mazgāšanai

Testa rezultāti:

Aprīlī Medicine.lv sadarbībā ar  SIA “Gusto" piedāvāja izmēģināt  “Gusto” putas sejas mazgāšanai.

Izstāsti Latvijai veselības receptes

Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledža: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledža: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Latvijas Universitātes aģentūra Latvijas Universitātes Rīgas Medicīnas koledža (LU RMK) ir valsts akreditēta profesionālās augstākās izglītības iestāde. Koledžā pēc vidējās izglītības iegūšanas iespējams iegūt īsā cikla profesionālo augstāko izglītību.

EPSORIN sejas krēms – atsauksme no aktrises Olgas Dreģes: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

EPSORIN sejas krēms – atsauksme no aktrises Olgas Dreģes: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Spānijas uzņēmums ir uzsācis EPSORIN sejas krēma ražošanu. Dabisks skaistums, zinātniski pierādīts aktīvo izejvielu efekts un patīkama sajūta – tas viss vienā produktā!

Uzņēmums, kura darbības sfēra var būt līdziga raksta tematikai:

Darba laiks

  • P.900-1800
  • O.900-1800
  • T.900-1800
  • C.900-1800
  • P.900-1800
  • S.-
  • Sv.-

Juridiskie dati

  1. 40003732803
  2. LV40003732803
  3. "SWEDBANK", AS
  4. LV15HABA0551009443861
  5. 11.03.2005
  6. "Lielmaņi", Mārupes pag., Mārupes nov., LV-2167
  7. 2024

Apraksts

Profesionālas preces frizieriem, manikīra un pedikīra meistariem, kosmetologiem, depilācijas līdzekļi, kā arī preces masieriem un vēl vairāk.

 
Vairāk

Atslēgvārdi

Kosmētikas izplatītāji, Skaistumkopšanas produkti, Podoloģijas instrumenti, Podologa krēsls, Podoloģijas aparāts.

Kosmētikas izplatītāji, skaistumkopšanas produkti. Kosmētika, kosmētiskie līdzekļi, skaistumkopšanas iekārtas un instrumenti, mēbeles skaistumkopšanas saloniem, mēbeles skaistumkopšanas kabinetiem, lampas, sterilizācija, rotējošie instrumenti, depilācija, meistara apģērbs, ārstnieciskā kosmētika, Beautyfor materiāli. Manikīrs, pedikīrs, manikīra centrs, pedikīra centrs. Medicīnas preces, medicīna, medicīnas iekārtas, medicīnas aprīkojums, medicīnas instrumenti, ieauguši nagi, podoloģijas instrumenti, podologa iekārtas, podoloģijas iekārtas, podoloģijas mēbeles, podoloģijas krēsls, podologa krēsls, pedikīra krēsls, pacienta krēsls, podoloģija, podoloģijas aparāts, podoloģijas aprīkojums, podologa kabinets, rehabilitācija, podologa kabineta aprīkojums, pēdu aprūpe, pēdu aprūpes instrumenti, ārstnieciskā pēdu aprūpe, ārstnieciskās pēdu aprūpes aparāts, pedikīra aparāts, manikīra, pedikīrs, nagu knaibles, pedikīra kosmētika, līdzekļi pedikīram, podoloģijas darba stacija, ārstnieciskie pēdu kopšanas līdzekļi, pēdu kopšanas līdzekļi, līdzekļi pēdu ādai, mitrinošs krēms, papēžu plaisas, krēms papēžu plaisām, ādas kopšanas līdzekļi, dezinfekcija, sterilizācija, ultraskaņa, autoklāvs, aizsargstikls, dezinfekcijas vanna, kontroles stripi, cimdi, medicīnas cimdi, maskas, aizsargmaskas, aizsargbrilles


Vairāk

Mājas lapa internetā