Elektroniskā pieteikšanās veselības aprūpes pakalpojumiem paaugstina to pieejamību

epieraksts

Regulāri paplašinot pacientiem iespējas elektroniski pieteikties veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanai, Rīgas 1.slimnīcā uzlabota pakalpojumu pieejamība, samazināta iepriekš pieteikto vizīšu neapmeklēšana, kā arī veicināta efektīvāka resursu izmantošana, informē Rīgas 1. slimnīcas valdes priekšsēdētāja, daktere Natālija Zlobina.

Šī gada pirmajos deviņos mēnešos jau vairāk nekā 20% no apkalpotajiem pacientiem izmantojuši iespējas pieteikties veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanai elektroniski. Turklāt pakalpojumu digitalizācija ļāvusi šajā gadā par 5% samazināt iepriekš pieteikto un neapmeklēto vizīšu īpatsvaru.

"Elektroniskās pierakstīšanās iespēju paplašināšana atbilst slimnīcas mērķiem padarīt mūsu pakalpojumus ērtākus un pieejamākus klientiem. Digitālo priekšrocību izmantošana pacientu apkalpošanā ļauj efektīvāk plānot un izmantot pieejamos resursus, tostarp medicīniskā personāla noslodzi un finanšu izlietojumu," uzsver slimnīcas vadītāja.

Slimnīcas mājaslapā www.1slimnica.lv ir īpaša elektroniskā pieraksta forma, kur var izvēlēties vajadzīgo pakalpojumu, kā arī speciālistu un ērtāko laiku. Pēc tam reģistratūras darbinieks sazinās ar pacientu – apstiprina pieteikumu un informē par sagatavošanos izmeklējumiem vai manipulācijām. Vidējais atbildes saņemšanas laiks šādā gadījumā pacientam ir viena līdz četras stundas (darba dienās). Šajā gadā Klientu apkalpošanas nodaļa jau saņēmusi un apstrādājusi vairāk nekā 25 tūkstošus mājaslapā iesniegtu e-pieteikumu vizītēm pie speciālistiem.

Speciālista apmeklējumam iespējams pieteikties arī tīmekļa vietnē: www.piearsta.lv (bez reģistratūras darbinieka iesaistes), izvēloties nepieciešamo speciālistu, pakalpojumu un ērtāko laiku. Šajā gadā jau 18,8 tūkstoši jeb vairāk nekā 10% apkalpoto pacientu vizītes pie veselības aprūpes speciālistiem 1. slimnīcā pieteikuši, izmantojot šo pieteikšanās veidu.

Tāpat pakalpojumu saņemšanai slimnīcā iespējams pieteikties, zvanot uz reģistratūru. Slimnīcas zvanu centrā ik dienas tiek atbildēts uz vidēji 1300 zvaniem. Taču visvairāk veselības problēmu risinājumus cilvēki meklē nedēļas sākumā. Proti, pirmdienās interese par veselības aprūpes pakalpojumiem pārsniedz pat 1600-1700 klientu kontaktu.

Četras dienas pirms vizītes pacientam uz mobilo tālruni tiek nosūtīta atgādinājuma īsziņa. Ar īsziņas palīdzību iespējams arī atteikties no iepriekš pieteikta pakalpojuma. Šāda pieeja gan atgādina pacientam par vizīti, gan samazina cilvēku skaitu, kuri iepriekš plānotajā laikā tomēr netiek. Tādējādi tiek nodrošinātas mediķu apmeklējuma iespējas nākamajiem pacientiem un iepriekš pieteikto, bet neapmeklēto vizīšu skaits šajā gadā samazināts par apmēram 5%.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Mūsdienu tehnoloģijas ādas jaunības saglabāšanai 

Mūsdienu tehnoloģijas ādas jaunības saglabāšanai 

Sievietes un vīrieši, kas rūpējas par savu ārieni un vēlas saglabāt sejas jaunību un skaistumu, noteikti ir dzirdējuši par šo metodiku – HIFU liftingu bez ķirurģiskas iejaukšanās, rehabilitācijas perioda un blakus efektiem. Tā ir procedūra, kuras efekts ir redzams jau pēc pirmā seansa. Turklāt HIFU efekts pakāpeniski palielinās vairākus mēnešus pēc procedūras.

Aktuālie piedāvājumi

MFD Veselības grupa: No ceļojuma līdz rūpēm par veselību Māmiņu kongresā 2019

MFD Veselības grupa: No ceļojuma līdz rūpēm par veselību Māmiņu kongresā 2019

Arī šogad MFD Veselības grupa atbalsta kā ģenerālsponsors Māmiņu kongresu 2019, piedāvājot lielisku iespēju saņemt dažādu speciālistu konsultācijas

Dzemdes mioma un tās ārstēšanas iespējas, saglabājot dzemdi

Dzemdes mioma un tās ārstēšanas iespējas, saglabājot dzemdi

Dzemdes mioma (fibroma, mezgls) ir visbiežāk sastopamais labdabīgais dzemdes veidojums sievietēm. Ja mezgls rada sūdzības, ir nepieciešama ārstēšana, un tās veida izvēle ir īpaši svarīga sievietēm, kas plāno grūtniecību. Šādos gadījumos izvēles ārstēšanas metode ir laparoskopiska vai histeroskopiska mezgla izņemšana jeb miomektomija. Laparoskopisku un histeroskopisku miomektomiju, kas ir dzemdi saglabājoša operācija, Dr. Juris Vītols veic jau kopš 1998. gada.

Video

Produktu testi

Testa rezultāti: "Dr. Pakalns Select Easy Breathe"

Testa rezultāti: "Dr. Pakalns Select Easy Breathe"

Oktobrī medicine.lv sadarbībā ar zīmolu "Dr. Pakalns Select" piedāvāja testēt produktus, kas ir noderīgi saaukstēšanās gadījumā - "Easy Breathe" pulveri karstā dzēriena pagatavošanai un "Easy Breath Oterino Ointment" ziedi ar eikaliptu un piparmētru elpceļu labsajūtai.

Testa rezultāti: "Pharmaceris H-Sensitonin" – nomierinošs micelārais šampūns jutīgai galvas ādai

Testa rezultāti: "Pharmaceris H-Sensitonin" – nomierinošs micelārais šampūns jutīgai galvas ādai

Septembrī medicine.lv sadarbībā ar SIA "G.Miežis Ārsts" piedāvāja testēt nomierinošu šampūnu jutīgai galvas ādai "Pharmaceris H-Sensitonin".

"Gold-Vit® D3 4000 Fast" mutē šķīstošas tabletes ar ābolu garšu

"Gold-Vit® D3 4000 Fast" mutē šķīstošas tabletes ar ābolu garšu

Oktobrī un novembrī medicine.lv sadarbībā ar vitamini.lv piedāvā testēt jaunākās paaudzes D3 vitamīnu mutē šķīstošu tablešu veidā – "Gold Vit® D3 4000 Fast".

Uzņēmējs runā