Atklāj emocinālās atslodzes tālruņa līniju, pa kuru var lamāties un sūdzēties
No 2. novembra ikviens, kam sakrājies rūgtums sirdī, var zvanīt uz sociālā uzņēmuma "Sonido" izveidoto tālruņa līniju "Uzklausīsim!" uz tālruni 90200944 un izvēlēties sev piemērotāko emocionālās atslodzes veidu - lamāties vai sūdzēties.
Covid-19 pandēmijas laikā sabiedrībā ir būtiski pieaugusi emocionālā spriedze - cilvēki dusmas izgāž interneta komentāros un uz saviem līdzcilvēkiem: kolēģiem, ģimenes locekļiem vai nejaušiem garāmgājējiem. Ņemot vērā savu pozitīvo pieredzi ar sarunu līniju vientuļiem cilvēkiem "Parunāsim?" ,sociālais uzņēmums piedāvā risinājumu šai problēmai – zvanīt uz telefonu 90200944 un izlādēt sakrātās emocijas drošā veidā.
Uzņēmuma īpašniece Inga Muižniece ir novērojusi, ka cilvēkam trūkst atbalsta un zināšanu, kā tikt galā ar negatīvām emocijām: "Dzīvē ir situācijas, kad cilvēks ir saspringts, nesaprasts, uzvilcies un tā vietā, lai izlādētu savas dusmas uz tuviniekiem, mēs piedāvājam piezvanīt profesionāliem uzklausītājiem. Emocijām ir jādod telpa, un ar šo jauno pakalpojumu mēs ceram palīdzēt atbrīvoties no dusmām, nomierināt satraukumu un palīdzēt cilvēkam atgūt līdzsvaru."
Zvans uz 90200944 maksā 60 centi minūtē. Piezvanot "Uzklausīsim!", var izvēlēties saziņu krievu vai latviešu valodā, kā arī emocionālās izlādes veidu: lamāšanos vai sūdzēšanos. Zvanītājam ir jāņem vērā, ka operatoram ir tiesības iesaistīties un atbildēt, kā arī mēs neiesakām lamāšanās pakalpojumu personām, kuras vēl nav sasniegušas 18 gadu vecumu. Uzņēmuma komanda ir psiholoģiski sagatavota un apmācīta šāda darba veikšanai. Sākotnēji "Uzklausīsim" būs pilotprojekts trīs mēnešu garumā, kuru laikā mēs testēsim šāda pakalpojuma pieprasījumu un ietekmi, kā arī sekosim līdzi mūsu darbinieku emocionālajai labsajūtai. Ja eksperiments būs veiksmīgs, piedāvāsim šo pakalpojumu arī turpmāk.