"Selgas" labdarības akcijā 39 vājdzirdīgie bērni saņem digitālos dzirdes aparātus
Saldumu ražotājas AS "Staburadze" zīmola "Selga" rīkotajā labdarības akcijā "Par īstu bērnību" trīs gadu laikā digitālos dzirdes aparātus saņēmuši 39 bērni, šodien akcijas noslēguma pasākumā informēja zīmola vadītāja Aija Ūdre.
"Pateicoties iedzīvotāju līdzdalībai, ir izdevies savākt nepieciešamos līdzekļus, lai bērni varētu dzīvot pilnvērtīgu dzīvi. Visiem akcijas atbalstītajiem bērniem pasniegti jauni daudzkanālu digitālie dzirdes aparāti, kas daudz efektīvāk samazina fona trokšņus un izceļ runātās valodas skaņas, tādējādi palīdzot labāk saklausīt valodu un to labāk apgūt, kas bērnam ar dzirdes traucējumiem ir īpaši nozīmīgi," norādīja Ūdre.
Kā ziņots, akcija notiek trešo gadu un šoreiz tajā savākti ap 14 000 eiro septiņu bērnu dzirdes aparātu iegādei.
Līdz šim zīmola "Selga" sociālās atbildības iniciatīvas "Par īstu bērnību" gaitā, iesaistot arī sabiedrību, trīs gadu laikā Latvijā sagādāti 24 dzirdes aparāti vājdzirdīgiem bērniem un pieci kardiotokogrāfi piecām reģionālajām slimnīcām. Savukārt Lietuvā palīdzēts desmit vājdzirdīgiem bērniem, bet Igaunijā pieciem vājdzirdīgiem bērniem, kā arī sarūpēta mazuļu elpošanas iekārta Tartu bērnu slimnīcai.
Pēc Latvijas Bērnu dzirdes centra datiem, patlaban ir aptuveni 1250 bērnu vecumā līdz 18 gadiem ar paliekošiem dzirdes traucējumiem, kuri dzirdes traucējumu kompensēšanai lieto dzirdes tehniskās iekārtas, tostarp dzirdes aparātus. Vidēji Latvijā katru gadu no jauna tiek konstatēti 100 līdz 110 bērni ar dzirdes traucējumiem.
Akcija "Par īstu bērnību" tiek rīkota sadarbībā ar labdarības organizāciju "Ziedot.lv".
Rīga, 7.nov., LETA.