Kosmētika kā psiholoģisks risinājums
Publicitātes foto
Ikviens no mums ir izjutis nedrošību savu nepilnību dēļ. Rētas, pinnes, sašķelti matu gali un desmitiem citu sīkumu, ko mēs ik rītu redzam spogulī, atšķir mūs no fotogrāfijām glancētajos žurnālos un milzu reklāmas stendiem, kuriem uzduramies ik uz stūra.
Skaistumkopšanas industrija regulāri atgādina mums tādus vārdus kā "nevainojams" un "perfekts", mudinot notušēt ādu, kas šiem kritērijiem neatbilst. Vienalga – grumbas, tumši loki zem acīm, vai problemātiska sejas āda – skatoties reklāmas, mēs gūstam pārliecību, ka kāda no šīm nepilnībām piemīt arī mums. Tieši tāpēc Dermablend Professional reklāmas kampaņa ir tik izcila. Monreālā dibināta reklāmas aģentūra Agence Tuxedo iedrošina divas modeles atklāt smeldzīgi skaistu stāstu par to, kā kosmētika, palīdzot nosegt ārējās rētas, spēj dziedēt iekšējās. Visas skaistumkopšanas industrijas pamatā esam raduši redzēt iedomību un godkāri, taču šī reklāma parāda, ka tā tāpat var būt arī par cilvēcību.