Veiksmīgākā kampaņa Latvijas twitter vidē - Dzīvei jāturpinās!
Pārsniedzot 6000 atbalstītāju robežu, Samsung un Latvijas onkoloģisko pacientu atbalsta biedrības Dzīvības koks kopīgi rīkotā labdarības kampaņa Dzīvei jāturpinās! ir oficiāli kļuvusi par līdz šim veiksmīgāko un visvairāk atbalstīto sociālo kampaņu Latvijas Twitter vidē.
4. novembrī kā viens no veidiem, kā cilvēki var atbalstīt krūts vēža pacientu psihosociālo rehabilitāciju visā Latvijā un izrādīt savu atbalstu notiekošajai labdarības kampaņai, tika aktivizēta iespēja pievienot rozā lentītes simbolu savam profila attēlam (Twibbon atšķirības zīme) sociālajā vietnē Twitter. 10 dienu laikā atbalstu rozā lentītes kustībai un labdarības kampaņai Dzīvei jāturpinās! ir izrādījuši jau vairāk nekā 6000 cilvēku, kas ievērojami pārsniedz ikvienu iepriekš Latvijā notikušo akciju, kur atsaucību parasti izrāda aptuveni 50 - 100 cilvēku.
"Mēs esam necerēti pārsteigti par lielo cilvēku atsaucību un gatavību izrādīt atbalstu krūts vēža pacientiem. Katrs, kurš ir iesaistījies, pievienojot savam profila attēlam rozā lentīti, var justies pamatoti gandarīts par sniegto atbalstu – jo Samsung kampaņas mērķim par katru pievienoto lentīti ziedos 50 santīmus. Tātad, kopā jau esam savākuši vairāk nekā 3000 latus," norāda Ēriks Eglītis, Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju tirdzniecības nodaļas direktors.
"Pirmajā dienā gandrīz 3000 Latvijas Twitter lietotāju uzlika rozā lentīti savai profila fotogrāfijai - pasaules mērogā tas var šķist nenozīmīgs skaits, bet tā taču ir piektā daļa Latvijas aktīvo Twitter.com lietotāju! Tas ir ne tikai labs rādītājs pasaules līmenī, bet arī liecina par Latvijas Twitter lietotājiem kā sociāli atbildīgiem cilvēkiem. Samsung kampaņa atšķiras no pārējām Latvijā realizētajām aktivitātēm Twitter vidē, jo uzņēmums bija sarūpējis iespēju ziedot labdarībai ar Twibbon starpniecību. Es ceru, ka šo labo praksi pārņems arī citi uzņēmumi un tā vietā, lai vienkārši bez maksas dalītu saldējumus un konfektes saviem jaunajiem sekotājiem, tie aicinās cilvēkus atbalstīt labdarību vai ziedot cēliem mērķiem," skaidro sociālo tīklu eksperts Artūrs Mednis.
Dzīvei jāturpinās! ir labdarības kampaņa, ko Samsung sadarbībā ar onkoloģisko pacientu atbalsta biedrību Dzīvības koks uzsāka šī gada 18. oktobrī, un tā turpināsies līdz pat nākamā gada februāra beigām. Kampaņas ietvaros visā Latvijā tiks vākti līdzekļi krūts vēža pacientu psihosociālās rehabilitācijas atbalsta programmas īstenošanai. Par saziedotajiem līdzekļiem tiks nodrošināta psihosociālās rehabilitācijas programmas attīstība un centra veidošana, lai sniegtu atbalstu un palīdzību sievietēm, kuras pārcietušas krūts vēzi. Plašāka informācija par kampaņu – www.ribbon.lv.
Oskars Kupše,
P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības