Turpmāk izsaukt ātro palīdzību vai sazvanīt ģimenes ārstu varēs ar mobilās aplikācijas palīdzību
Turpmāk iedzīvotāji izsaukt neatliekamo medicīnisko palīdzību vai sazvanīt savu ģimenes ārstu varēs arī, izmantojot mobilo aplikāciju "eVeselībasPunkts", informē uzņēmuma "Meditec" mārketinga vadītāja Gunita Keiriša.
Mobilā aplikācija ir savienota ar Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestu un veselības aprūpes iestādēm. Ar šīs lietotnes palīdzību iedzīvotājiem tiek piedāvāti vairāki veidi, kā risināt kritisku situāciju, - lietojot aplikāciju, ir iespējams izsaukt neatliekamo medicīnisko palīdzību, sazvanīt savu ģimenes ārstu vai piezvanīt uz konsultatīvo ģimenes ārstu tālruni, skaidro Keiriša.
Ņemot vērā, ka ne vienmēr ir nepieciešama neatliekamā medicīniskā palīdzība, aplikācijas lietotājam ir iespējams aplūkot "Medpunktu karti", kur ir attēlotas tuvākās medicīnas iestādes un karte, kā nokļūt līdz konkrētajai vietai.
Keiriša norāda, ka aplikācijas mērķis ir iedzīvotājiem padarīt pieejamāku medicīnisko palīdzību.
Lietotne ir latviskota un modificēta aplikācijas "HealthPoint" versija. Aplikācija ir pieejama arī angļu un krievu valodā.
LETA