Šodien uz Uzticības tālruņa bērniem un pusaudžiem zvaniem atbildēs četri satura veidotāji
Ikvienam dzīvē var pienākt brīdis, kad vajadzīgs drauga plecs. Reizēm pietiek ar nelielu pamudinājumu, lai meklētu atbalstu, un viena saruna var glābt dzīvi. Lai iedrošinātu jauniešus sarunāties par to, kas viņus apbēdina vai nomāc, šo piektdien, 28. novembrī, plkst. 15.00–17.00 četri jauniešu auditorijā populāri satura veidotāji – Ralfs Kārkliņš, Undīne Ozoliņa, Diona Liepiņa un Lotanna Okorie – atbildēs uz zvaniem, kurus saņem Uzticības tālrunis bērniem un pusaudžiem 116111.
Lūgt palīdzību, paust šaubas vai dalīties emocijās ir spēka pazīme – tas nozīmē rūpēties par savu emocionālo veselību un to, lai nākotnē justos labāk. Tas ir vienkārši un viegli izdarāms, ja pretī nāk zinošu un iejūtīgu konsultantu komanda – atbalsta plecs izaicinošās situācijās. Tieši to dara konsultanti, kas 24/7 režīmā uzklausa uz Uzticības tālruni bērniem un pusaudžiem saņemtos zvanus. Taču ne mazāk svarīgi ir dalīties savās sajūtās un saņemt draudzīgu atbalstu no vienaudžiem un cilvēkiem, kurus apbrīnojam. Tāpēc uz pāris stundām Uzticības tālruņa konsultantu lomās iejutīsies jauniešu vidū populāri satura veidotāji jeb influenceri.
“Protams, satura veidotāji, nevar sniegt pilnvērtīgas profesionālas konsultācijas, bet tas būs zvans draugam, iespēja parunāties, saņemt atbalstu un varbūt arī iedrošinājumu vērsties pēc palīdzības. Varbūt kādam ir vajadzīga tieši šāda vienkārša saruna, bet blakus nav neviena pieaugušā, kuram jaunietis būtu gatavs uzticēties. Uzticības tālrunis bērniem un pusaudžiem sniedz iespēju tikt uzklausītiem gan ikdienā, gan šajā īpašajā influenceru sesijā,” aicina Bērnu aizsardzības centra Bērnu labbūtības veicināšanas departamenta direktors Ako Kārlis Cekulis.
Uzticības tālrunis bērniem un pusaudžiem 116111 darbojas 24/7 režīmā, konsultējot gan bērnus un pusaudžus, gan pieaugušos ar bērniem saistītās situācijās, kuri vēlas saņemt atbalstu un iedrošinājumu vai dalīties savās emocijās. Šogad visvairāk konsultāciju sniegtas gadījumos, kad zvanītāji piedzīvojuši vai vēlējušies runāt par apjukumu, trauksmi, bezspēcību, bailēm, izmisumu un nomāktību, vilšanos un citām emocionālām problēmām. Vairāk informācijas https://uzticibastalrunis.lv/.













