Plāno izveidot Valsts darba inspekcijas informācijas sistēmu
Lai nodrošinātu operatīvu informācijas apmaiņu ar citām valsts pārvaldes iestādēm, ar Eiropas fondu atbalstu plānots izveidot Valsts darba inspekcijas (VDI) integrēto informācijas sistēmu. Tā būtu savienojama ar citu valsts pārvaldes institūciju informācijas sistēmām.
Iepriekšminētā iecere iekļauta Labklājības ministrijas izstrādātajā noteikumu projektā "Prasības Valsts darba inspekcijas integrētai sistēmai, informācijas apmaiņas kārtība un nosacījumi tās sniegšanai". Projekts šodien, 2.aprīlī, izsludināts Valsts sekretāru sanāksmē. Tas vēl būs jāsaskaņo ar citām ministrijām un jāapstiprina valdībā.
Plānots, ja valsts pārvaldes institūcija konstatēs pārkāpumus, kas ir VDI kompetencē, tā par konstatēto pārkāpumu informēs VDI. Savukārt VDI informēs citas institūcijas, ja konstatēs pārkāpumus atbilstoši to kompetencei.
Saskaņā ar projektu institūcijas, t.sk., Valsts ieņēmumu dienests, Uzņēmumu reģistrs, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Iedzīvotāju reģistrs, Tiesu administrācija, Valsts zemes dienests, Ekonomikas ministrijas Būvatļauju reģistrs, Valsts būvinspekcijas Bīstamo iekārtu reģistrs, Nodarbinātības valsts aģentūra, Tiesu nama aģentūra, Sodu reģistrs, Ceļu satiksmes drošības direkcija, Centrālā statistikas pārvalde, Maksātnespējas administrācija, Valsts policija sniegs VDI darbam nepieciešamo informāciju noteiktā termiņā vai elektroniski tiešsaistē.
Līdz šī gada 1.jūlijam spēkā ir Ministru kabineta 2005.gada noteikumi Informācijas operatīvas apmaiņas kārtība.