Pētījumā noskaidrojies, ka labākā klientu apkalpošana ir "Benu aptiekai" un "Euroaptiekai"
Rīga, 22.nov., LETA. Klientu servisa uzņēmuma "Dive Group" pētījumā, kurā tika izmantota slepenā pircēja metode, klientu apkalpošanā augstāko rezultātu Latvijā ieguva "Benu aptieka" un "Euroaptieka", aģentūru LETA informēja "Dive Group" vadītāja Latvijā Ilze Paožole.
Farmācijas sektora pētījumā, lai noskaidrotu, kurā aptieku tīklā ir vislabākā klientu apkalpošana Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, klientu servisa kvalitātes mērījumi tika veikti izmantojot slepenā pircēja metodi, kopumā veicot 150 vizītes, kuru laikā tika novērtētas farmaceitu komunikācijas un pārdošanas prasmes, kā arī profesionālās zināšanas.
Latvijā ar augstāko rezultātu jeb 87,9% līdera pozīcijā izvirzījusies "Benu aptieka", bet otrajā vietā ar nedaudz zemāku procentu apmēru jeb 87,4% ierindojas "Euroaptieka". Savukārt trešajā vietā ar 85,6% novērtējumu ierindojas "Apotheka".
Arī Lietuvā "Benu aptieka" ieņēma pirmo vietu ar 90%, turklāt šis aptieku tīkls saņēmis augstāko novērtējumu Baltijā. Igaunijā labāko klientu apkalpošanu farmācijas nozarē sniedz "Apotheka", kura ieguva 84% rezultātu.
Kopumā pētījums atklājis, ka triju Baltijas valstu vidū ar labāko klientu apkalpošanas kvalitāti joprojām var lepoties Lietuva, kura saņēmusi 87,7% novērtējumu. Kopējais apkalpošanas kvalitātes rezultāts, salīdzinot ar iepriekšējo gadu ir uzlabojies arī Latvijā no 81,1% uz 84%, taču rezultāti ir pasliktinājušies Igaunijā, kuras rezultāts no 80,7% krities līdz 75,1%.
Kā norāda Paožole, viens no galvenajiem nozares izaicinājumiem ir pieredzējušu un zinošu darbinieku trūkums, kas arī ir galvenais rezultātu krituma iemesls.
"Dive Group" labāko uzņēmumu apkopojums ir klientu apkalpošanas kvalitātes salīdzināšanas instruments, kas tiek pielietots arī citās nozarēs, veicot pētījumus gan Baltijā, gan Polijā.
"Dive Group" ir klientu servisa uzlabošanas uzņēmums, kas specializējas slepenās vērtēšanas metodes izmantošanā. Kopš 2004.gada "Dive Group" klientu servisa uzlabošanas uzņēmuma profesionālie darbinieki organizē slēptā klienta, klientu un darbinieku apmierinātības un citus pētījumus, konsultē un attīsta klientu apkalpošanas kvalitāti visā Latvijā vairāk nekā 14 sektoros.