"Olainfarm" realizācija februārī augusi par 33%
Rīga, 19.marts, LETA. AS "Olainfarm" provizoriskie konsolidētie 2018.gada februāra rezultāti liecina, ka produktu realizācija ir sasniegusi 10,69 miljonus eiro, kas ir par 33% vairāk nekā šajā periodā pērn, teikts kompānijas paziņojumā biržai "Nasdaq Riga".
Lielākais realizācijas pieaugums vērojams Japānā - par 6430%, Lietuvā - par 161%, Gruzijā - par 155%, Kazahstānā - par 118% un Baltkrievijā, kur realizācija pieaugusi par 92%.
Šā gada februārī veiktas būtiskas piegādes uz Uzbekistānu un Tadžikistānu. Lielākie noieta tirgi bija Latvija, Krievija, Baltkrievija un Ukraina. Koncerna produkti tika realizēti 35 valstīs.
Aplūkojot "Olainfarm" meitasuzņēmumu, kuru sniegums būtiski ietekmē koncerna konsolidētos finanšu rezultātus, pienesumu 2018.gada februārī, ir redzams, ka aptieku tīkla "Latvijas aptieka" realizācija sasniedza 1,68 miljonus eiro, kas ir tikpat, cik šajā laikā pērn. Šā gada februārī darbojās 68 aptiekas.
Latvijas zaļās farmācijas uzņēmuma "Silvanols" apgrozījums 2018.gada februārī bija 590 000 eiro, kas ir par 4% vairāk nekā šajā periodā pērn. Elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāja "Tonus Elast" un "Elast Medikl", kas nodarbojas ar "Tonus Elast" produktu izplatīšanu Krievijā, realizācija šā gada februārī veidoja 650 000 eiro.
Ārstniecības iestāžu "Klīnika DiaMed" un "OlainMed" kopējais apgrozījums šajā laikā bija 200 000 eiro. Baltkrievijas zāļu tēju un ārstniecības augu pulveru ražotāja "NPK Biotest" apgrozījums februārī sasniedza 200 000 eiro.
Pēc nekonsolidētajiem "Olainfarm" provizoriskajiem rezultātiem produktu realizācija šā gada februārī veidoja 8,62 miljonus eiro, kas ir par 44% vairāk nekā šajā periodā pērn. Lielākais realizācijas pieaugums vērojams Japānā - par 6430%, Kazahstānā - par 257%, un Lietuvā - par 240%.Februārī veiktas būtiskas piegādes uz Uzbekistānu un Tadžikistānu. Lielākie noieta tirgi bija Krievija, Latvija, Baltkrievija un Ukraina. Februārī "Olainfarm" produkti tika realizēti 28 valstīs.
Šā gada divos mēnešos provizoriskais konsolidētais "Olainfarm" realizācijas apjoms sasniedzis 19,88 miljonus eiro, kas ir par 16% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2017.gadā. Visstraujākais realizācijas pieaugums šī gada divos mēnešos vērojams Uzbekistānā, kur tās apjoms ir palielinājies par 757%, Japānā - par 332%, un Kazahstānā - par 124%. "Olainfarm" lielākie noieta tirgi 2018.gada divos mēnešos ir Latvija, Krievija, Baltkrievija un Ukraina, produkti tika realizēti 32 valstīs.
Aptieku tīkla "Latvijas aptieka" realizācija šā gada pirmajos divos mēnešos sasniedza 3,7 miljonus eiro, kas ir par 9% vairāk nekā šajā laikā pērn. "Silvanols" apgrozījums pirmajos divos mēnešos bija viens miljons eiro, kas ir par 6% mazāk nekā šajā periodā pērn. "Tonus Elast" un "Elast Medikl" realizācija 2018.gada pirmajos divos mēnešos veidoja 1,16 miljonus eiro. "Klīnika DiaMed" un "OlainMed" kopējais apgrozījums šajā laikā bija 400 000 eiro. "NPK Biotest" apgrozījums gada divos mēnešos sasniedza 400 000 eiro.
Pēc nekonsolidētajiem "Olainfarm" provizoriskajiem rezultātiem produktu realizācija šā gada pirmajos divos mēnešos veidoja 15,72 miljonus eiro, kas ir par 15% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2017.gadā. Visstraujākais realizācijas pieaugums šī gada divos mēnešos vērojams Uzbekistānā, kur tās apjoms palielinājies par 757%, Japānā - par 332%, un Kazahstānā - par 211%.
"Olainfarm" lielākie noieta tirgi šā gada divos mēnešos ir Krievija, Latvija, Baltkrievija un Ukraina. Kopumā 2018.gada divos mēnešos "Olainfarm" produkti ir realizēti 32 valstīs.
Pēc "Olainfarm" aplēsēm uzņēmuma nekonsolidētais apgrozījums 2018.gadā varētu sasniegt 96 miljonus eiro, savukārt konsolidētais apgrozījums - 130 miljonus eiro. Saskaņā ar publicētajiem provizoriskajiem apgrozījuma rādītājiem 2018.gada divos mēnešos ir sasniegti 16% no visa 2018.gadā plānotā nekonsolidētā apgrozījuma un 15% no gadā plānotā konsolidētā apgrozījuma.