"OC Vision" grupas apgrozījums pērn provizoriski pieauga par 17,4%
Rīga, 18.marts, LETA. Redzes korekcijas uzņēmums "OC Vision" provizoriskais konsolidētais apgrozījums pērn sasniedza 21,8 miljonus eiro, kas ir par 17,4% vairāk nekā gadu iepriekš, aģentūru LETA informēja "OC Vision" pārstāve Jana Kralliša.
Viņa norādīja, ka aptuveni puse no grupas pagājušā gada mazumtirdzniecības izaugsmes saistīta ar iegādāto preču un pakalpojumu skaita pieaugumu, savukārt otra puse - ar vidējā pirkuma vērtības pieaugumu.
Kā skaidroja Kralliša, grupas apgrozījuma pieaugumu sekmējusi izaugsme mazumtirdzniecībā, kurā viens no veicinošajiem faktoriem ir Baltijas valstu ekonomiku attīstība pērn, tostarp patērētāju pirktspējas un kopējā noskaņojuma uzlabošanās.
Tāpat viņa uzsvēra, ka visstraujāk Latvijā un Lietuvā 2018.gadā audzis tieši "OptiO" tīkls, ko var skaidrot ar vislielāko pirktspējas un atalgojumu pieaugumu tieši šīs ķēdes klientu mērķa grupā. Pēc Krallišas teiktā, tas radījis jaunu klientu piesaisti, kas iepriekš redzi nav pārbaudījuši un koriģējuši tik bieži kā to rekomendē speciālisti - vienu reizi gadā - vai ir iegādājušies zemas kvalitātes redzes korekcijas preces ārpus optikas veikaliem.
"OC Vision" grupas valdes loceklis Toms Dzenis atzīmēja, ka "OC Vision" ik gadu novirza 700 000-800 000 eiro uzņēmuma attīstībai. Arī pērn tie bija vairāk nekā 700 000 eiro, kas tika investēti jaunāko mazumtirdzniecības konceptu un tehnoloģiju ieviešanā Baltijas redzes korekcijas nozarē. "2018.gads iezīmējās ar "Vision Express" jaunā koncepta ieviešanas turpinājumu Baltijā un veiktajām būtiskajām iestrādēm "Pasaules optikas" ķēdēs attīstībā, sākot tās pārveidi par "Vizionette". Kā arī turpinājās darbs pie "OptiO" optikas veikalu ķēdes reģionālās pieejamības attīstības," stāstīja Dzenis.
Viņš papildināja, ka līdz 2021.gada vidum "Vizionette" konceptā ir paredzēts investēt vairāk nekā vienu miljonu eiro. Tāpat papildu "OC Vision" grupā būtiskas investīcijas veiktas tiešsaistes tirdzniecības platformā un tās integrācijā ar visiem grupas pārdošanas kanāliem, kā arī šīs platformas ieviešanā jaunos ģeogrāfiskos tirgos.
LETA jau ziņoja, ka 2017.gadā "OC Vision" strādāja ar 9,42 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet zaudējumi pieauga 10,9 reizes un bija 82 134 eiro.
Kompānija reģistrēta 1992.gada decembrī, un tās pamatkapitāls ir 220 539 eiro. Kompānijas 31,79% kapitāls pieder Dzenim, 28,21% - valdes loceklim Pēterim Cikmačam, bet 20% katram pieder valdes locekļiem Gatim Kokinam un Tomam Dzenim.