Meklējot dabīgus izstrādājumus, pircēji arvien biežāk vēlas iegādāties stikla pudelītes zīdaiņu barošanai
Pieaugot veselīga dzīvesveida popularitātei un atklājot patiesību par veselībai potenciāli bīstamo ķīmisko vielu bisfenolu A (Bisphenol A) (BPA), ko izmanto zīdaiņu plastmasas pudelīšu, kā arī citu cietās plastmasas trauku un pārtikas kārbu ražošanā, arvien vairāk vecāku vēlas iegādāties pārtikas produktus stikla iepakojumā. Kamēr dati vēl tikai tiek apkopoti un analizēti, vecāki jau ir izvēlējušies.
Pirms desmit gadiem stikla pudelītes tika aizstātas ar neplīstošās plastmasas pudelītēm, bet tagad stikla trauki atkal ir pieejami tirgū. Lielais pieprasījums pēc stikla pudelītēm zīdaiņu barošanai Ziemeļamerikā veicināja uzņēmumu "O-I" izvērtēt nepieciešamību atsākt šo pudelīšu ražošanu pēc 20 gadu ilga pārtraukuma. Līdzīga tendence ir vērojama arī Eiropā, jo pircēji vēlas iegādāties drošus izstrādājumus.
Stikls ir drošs, dabīgs materiāls, ko izmanto jau ilgāk par gadsimtu. Stikls ir guvis vecāku uzticību, jo bērna dzīves sākumā ir svarīgi lietot labus izstrādājumus. Tā kā stikls ir izgatavots no vienkāršām sastāvdaļām ─ smiltīm, sodas un kaļķakmens ─ tas ir pilnībā inerts un šķidrumu necaurlaidīgs materiāls, tāpēc pārtikas produktos nevar nokļūt kaitīgas vielas. Stikls ir dabīgs, un tā sastāvā nav ķīmisku savienojumu. Dabīgā sastāva dēļ stiklu var izmantot atkārtoti: tas nezaudēs dabīgo kvalitāti un tīrību.
Uzņēmums "O-I" ir viens no lielākajiem zīdaiņu stikla pudelīšu piegādātājiem Eiropā. Uzņēmuma "O-I" mārketinga un komunikāciju viceprezidents Dominiks Tombjūrs (Dominique Tombeur) atzīst: "Kaut arī barošana ar krūti ir visveselīgākais un visdabiskākais barošanas veids, tomēr daudzām māmiņām šāda iespēja ir liegta. Stikla izstrādājumus māmiņas ir lietojušas daudzās paaudzēs, un tā būs droša izvēle arī turpmāk."
Tā kā mūsdienās arvien vairāk patērētāju vēlas iegādāties dabīgus un veselīgus pārtikas produktus un dzērienus, stikla organiskās dažādības dēļ ražotāji ir atsākuši ražot stikla iepakojumus. "O-I" Eiropas pārtikas rūpniecības sektora mārketinga vadītāja Vīvika Remela (Viivika Remmel) norāda: "Stiklā iepakotā pārtika garšo tā, kā to paredzējusi daba. Kādēļ gan izvēlēties cita veida iepakojumu?"
Informācija par uzņēmumu "O-I"
Miljoniem reižu dienā uzņēmums "O-I" piegādā daudzus pasaulē zināmus produktus stikla iepakojumā. Būdams tirgus līderis Eiropā, Ziemeļamerikā, Āzijā, Klusā okeāna valstīs un Latīņamerikā, "O-I" izgatavo patērētāju iecienītus, pilnībā pārstrādājamus stikla iepakojumus, kas nodrošina pārtikas produktiem lielisku garšu, tīrību, vizuālo pievilcību un augstu kvalitāti. 1903. gadā dibinātā uzņēmuma 79 ražotnēs, kas atrodas 22 valstīs, strādā vairāk nekā 23 000 darbinieku. 2007. gadā uzņēmuma neto apgrozījums bija 7,6 miljardi dolāru. Lai iegūtu papildu informāciju, meklējiet to http://www.o-i.com.
Viivika Remmel
O-I Pārtikas rūpnieciskā sektora mārketinga menedžere Eiropā