Latvijā mīlētākais zīmols starp aptiekām - "Mēness aptieka"
Latvijas iedzīvotājiem tīkamākais zīmolz farmācijas nozarē ir "Mēness aptieka", liecina "DDB Consulting", "GFK Custom Research Baltic", "PHD Latvia" un "Kapitāls" kopīgi veidotais mīlētāko un ietekmīgāko zīmolu tops.
"Mēness aptieka" ierindojas mīlētāko zīmolu topa 62.vietā, uzlabojot savu iepriekšējā gada rezultātu par 4 pozīcijām. Savukārt pēc sava ietekmīguma "Mēness aptieka" zīmols ieņem 95.vietu, uzlabojot 2014.gada rezultātu par 44 pozīcijām.
Pēc autoru atzinuma, aptuveni puse no visiem pētījumā iekļautajiem zīmoliem gada laikā ir spējuši vairot atbalstītāju skaitu, kamēr otrai pusei to skaits ir krasi krities. Gada laikā "Mēness aptieka" zīmolam izdevās uzlabot savu rezultātu par četrām pozīcijām, tādejādi sasniedzot augsto 62.vietu mīlētāko zīmolu topā. "Mēness aptieku" kā mīlētu zīmolu norādīja 11,8% aptaujāto cilvēku. Turklāt, 39% no respondentiem atzina, ka "Mēness aptieka" ir izdevīgs farmācijas produktu mazumtirdzniecības zīmols. 28% no respondentiem atzīst, ka "Mēness aptieka" ir kvalitatīvs zīmols.
"Mums ir liels gandarījums, ka Latvijas iedzīvotāji augstu vērtē "Mēness aptieka" zīmolu. Mēs turpinām pilnveidoties un neapstājamies pie sasniegtā. Šogad esam uzsākuši klientu apkalpošanas standartu paaugstināšanas un papildināšanas programmu "Ar īpašām rūpēm par Jums", kura drīzumā kļūs par pamatu jaunai "Mēness aptieku" darba kultūrai visā Latvijā. Esam gandarīti ka cilvēki to pamana un novērtē. Īpaši patīkami redzēt, ka gadu no gada arvien vairāk cilvēku vērtē "Mēness aptieka" zīmolu kā kvalitatīvu pakalpojumu sniedzēju" - atzīst Alvis Ērglis, uzņēmuma AS "Sentor Farm aptiekas" ("Mēness aptieka" zīmola īpašniece) mārketinga direktors.
Otrajā pozīcijā mīlētāko aptieku uzņēmumu topā, ierindojas zīmols "Euroaptieka", zaudējot gada laikā astoņas pozīcijas un nokļūstot 87. vietā. To mīlētāju skaits palika nemainīgs 10,4% no respondentiem. Mīlētāko zīmolu trijnieku noslēdz BENU aptieka, kurai mīlestībā atzinās 7,9% no pētījuma dalībniekiem.