Divos mēnešos Rīgas Senioru zvanu centrā saņemti 388 zvani
Rīgā izveidotajā Senioru zvanu centrā kopš februāra saņemti 388 zvani, aģentūrai LETA pastāstīja Rīgas domes Labklājības departamentā.
Kopš senioru zvanu centrs sāka savu darbu, no rīdziniekiem divu mēnešu laikā ir saņemti 388 zvani. Zvanītāji vairāk zvana, lai parunātos, jo jūtas vientuļi. Tāpat zvanītājus interesē brīvā laika pavadīšanas iespējas Rīgā, kā arī bezmaksas kultūras pasākumi. Zvanītāji izsaka savu viedokli par pensiju sistēmu, valsts finansētā asistenta pakalpojumiem, kā arī vēlas uzzināt par Rīgas Sociālā dienesta darbu.
Patlaban projektā ir iesaistījušies apmēram 35 brīvprātīgie seniori, un viņi ir gandarīti par padarīto un par to, ka katru dienu vismaz kādam senioram tiek sniegts atbalsts - kaut vai tikai emocionāls.
Senioru zvanu centrā Rīgā katru darba dienu no plkst.10 līdz 14 darbojas brīvprātīgie seniori, kuri saņem tālruņa zvanus no citiem senioriem, sniedzot informāciju par brīvprātīgā darba iespējām Rīgas pašvaldībā, aktuāliem kultūras pasākumiem, sociālajiem jautājumiem vai vienkārši aprunājoties par aktuālām tēmām. Senioru zvanu centra tālruņa numuri ir 20224913, 25643438 un 29438355.
Senioru zvanu centrs jau aktīvi darbojas, tāpēc ikvienam zvanu centra darbā iesaistītajam senioram ir iespēja izmantot praktiski savu dzīves pieredzi un iemaņas. Seniori var pieteikties brīvprātīgajam darbam Zvanu centrā pa tālruni 67037114 vai 67037314.
Projekts iecerēts līdz šā gada beigām.
Projekta kopējais budžets ir 264 007 eiro, tostarp Eiropas Savienības fondu līdzfinansējums - 208 054 eiro. Projektu līdzfinansē projekta partneri un Centrālā Baltijas jūras reģiona pārrobežu sadarbības programma 2014.-2020.gadam.
Projekta partneri ir Baltijas reģiona veselīgo pilsētu asociācija (Somija), Rīgas domes Labklājības departaments, Pērnavas Aprūpes centrs vecāka gadagājuma cilvēkiem (Igaunija), Turku pašvaldības Labklājības departaments (Somija).
LETA