Bērnu slimnīca uzlabo Zvanu centra darbību
Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas (BKUS) Zvanu centrā ieviesta atzvana pieteikšanas iespēja, ja pacients nevēlas gaidīt savienojumu ar operatoru, medicine.lv informē slimnīcas pārstāve Dace Preisa.
Apzinoties zvanu centra noslogojumu, sadarbībā ar telekomunikāciju uzņēmumu SIA Latvijas mobilais telefons, Bērnu slimnīcā ieviests jauns pakalpojums, kas situācijās, kad uz savienojumu ar operatoru jāgaida vairākas minūtes, piedāvās alternatīvu - nospiežot taustiņu ‘4’, zvanītāja numurs tiks reģistrēts un BKUS speciālisti nākamās darbdienas laikā sazināsies un veiks nepieciešamo pierakstu pie speciālista.
"Šis ir tikai viens no jauninājumiem, kurus ieviešam, lai uzlabotu pieraksta iespējas bērnu slimnīcā. Pagājušā gada nogalē noslēdzām jaunu līgumu ar telefonijas pakalpojumu sniedzēju SIA Latvijas mobilais telefons, nodrošinot to, ka zvanu centra pieraksta numurs ir bez maksas. Šobrīd tiek strādāts pie vēl vairākām pacientu plūsmas uzlabošanas iespējām, nodrošinot to, ka pacienti, kuriem jāpierakstās uz atkārotām vizītēm, to varēs izdarīt ievērojami raitāk. Pierakstā pie vairāku profilu speciālistiem šis princips jau veiksmīgi darbojas un drīzumā plānots to ieviest visā slimnīcā," skaidro BKUS valdes priekšsēdētāja Anda Čakša.
Šogad sadarbībā ar SIA Latvijas mobilais telefons BKUS izveidota arī jauna interaktīva sistēma, kas ļauj uz zvaniem vienlaikus atbildēt vairāk operatoru, nekā agrāk, kas savukārt nozīmē, ka zvanītāji tiks uzklausīti ātrāk, taču jāņem vērā, ka BKUS ir vienīgā bērnu klīniskā universitātes slimnīca un ikdienas uz konsultācijām un izmeklējumiem zvanu centrā vēlas pieteikties vairāk nekā 1000 pacientu.
Lai uzlabotu komunikāciju starp slimnīcu un pacientiem un novērtētu sniegtā pakalpojuma kvalitāti, visas sarunas tiek ierakstītas un saglabātas. Zvanu centra darbinieki pierakstu veic katru darba dienu no plkst. 8. līdz plkst. 20.