medicine.lv skaitļos

Lietotāji online250
Aktīvie uzņēmumi12813
Nozares raksti12233
Ekspertu atbildes21477
Bērnu slimnīca 9 mēnešos apkalpo vairāk nekā 167 tūkstošus zvanu : Latvijas veselības portāls | medicīnas uzņēmumi | medicine.lv

Bērnu slimnīca 9 mēnešos apkalpo vairāk nekā 167 tūkstošus zvanu

Autors: Publicitātes foto

Bērnu slimnīcas Attālinātās klientu apkalpošanas centrs ir pirmais kontakta punkts pacientiem un viņu ģimenēm. Vidēji dienā Bērnu slimnīca saņem no 600 līdz 1200 zvanu atkarībā no nedēļas dienas, mēnesī – no 16 000 līdz 23 000 zvanu, un 2025. gada deviņos mēnešos kopumā jau saņemti 167 670 zvani, kuru laikā pacientu pārstāvji vai arī paši pacienti veic pierakstus pie ārstiem, precizē ar ārstniecības pakalpojumu saņemšanu saistītus jautājumus vai arī maina iepriekš veiktos pierakstus. Ņemot vērā pēdējo trīs gadu Attālinātās klientu apkalpošanas centra dinamiku, arī 2025. gada noslēgumā saņemto zvanu skaits pārsniegs 200 000.

Lai nodrošinātu ātru un kvalitatīvu saziņu ar Bērnu slimnīcu, Attālinātās klientu apkalpošanas centra darbs tiek rūpīgi plānots, monitorēts un organizēts, ņemot vērā dienas un stundas noslodzi, zvanu gaidīšanas laikus un prioritāros uzdevumus.

Noslodze Bērnu slimnīcas Attālinātās klientu apkalpošanas centrā ir atkarīga gan no sezonalitātes, gan no nedēļas dienas – pacientu vecāki vai pārstāvji visbiežāk sazinās ar Bērnu slimnīcu pirmdienās un pēc garākām brīvdienām. Bērnu slimnīcas klientu apkalpošanas standarti paredz būtisku uzsvaru uz kvalitatīvu komunikāciju ar vecākiem vai pilnvarotajiem pārstāvjiem, nodrošinot skaidru un noderīgu komunikāciju. Klientu apkalpošanas speciālisti, kas ikdienā strādā Attālinātās klientu apkalpošanas centrā, regulāri apgūst empātiskas komunikācijas prasmes, kā arī saņem informāciju par jaunumiem ārstniecības procesā un informācijas sistēmās, lai spētu sniegt precīzu un visaptverošu informāciju ģimenēm.

„Lai zvans noritētu raiti, aicinām vecākus sagatavot pacienta personas kodu un nosūtījumu. Tas palīdz ātrāk atrast informāciju un precīzi pierakstīt bērnu pie nepieciešamā speciālista. Mūsu mērķis ir nodrošināt augstu servisa līmeni mūsu pacientiem un viņu ģimenēm. Vienlaikus vēlos uzsvērt, ka Attālinātās klientu apkalpošanas centra darbinieki nesniedz detalizētus medicīniskus datus pa telefonu – viņu uzdevums ir nodrošināt drošu un saprotamu saziņu, ievērojot mūsu pacientu datu drošību,” uzsver Bērnu slimnīcas Attālinātās klientu apkalpošanas centra vadītāja Inuta Vērzemniece.

Banner 280x280

Bērnu slimnīcas Attālinātās klientu apkalpošanas centrs izmanto arī vairākus tehnoloģiskus risinājumus, kas palīdz nodrošināt efektīvāku pacientu plūsmas vadību, sākot no robota atgādinājuma zvana divas darba dienas pirms vizītes, kad pacienta ģimene automātiski saņem zvanu ar aicinājumu apstiprināt vai atteikt vizīti, līdz kalendāra funkcionalitātei, kas nodrošina, ka e-pastā nosūtīto atgādinājumu var ērti pievienot savam kalendāram. Bērnu slimnīca šobrīd attīsta prognozēšanas moduli, kas, izmantojot NVD pilotprojekta “Neatvesto pacientu skaita samazināšana” ietvaros izstrādātu risinājumu, palīdz noteikt pacienta ierašanās varbūtību uz konkrēto vizīti. No 2025. gada oktobra ieviesti arī papildu īsziņu atgādinājumi tiem, kuru ierašanās varbūtība ir zemāka par 65%. Izstrādes procesā ir arī digitālais ceļvedis “Pacienta rokasgrāmata”, kurā apkopota visa praktiskā informācija – no sagatavošanās vizītei līdz rīcībai pēc tās. Aptaujas dati liecina, ka atgādinājumu nozīmību kā augstu novērtē 90,3% no visiem pacientu vecākiem.

„Ja ir skaidrs, ka vizīti apmeklēt nebūs iespējams, lūdzam paziņot par to pēc iespējas laicīgāk. Arī pēdējā brīdī atcelta vizīte palīdz labāk izmantot resursus un nodrošināt aprūpi citiem pacientiem,” uzsver Inuta Vērzemniece.

Visātrāk Attālinātās klientu apkalpošanas centru var sazvanīt rīta stundās līdz 10.00 un pēcpusdienā. Ja zvanu līnijas ir noslogotas, ģimenēm ir iespēja izmantot arī citus saziņas kanālus, piemēram, Pacientu portālu, kur, autorizējoties ar Latvija.lv, iespējams apskatīt gaidāmās un notikušās vizītes, lejupielādēt ārstu slēdzienus, analīžu rezultātus, pieteikties pie speciālistiem, kā arī atteikt vizīti jebkurā diennakts laikā, vai Bērnu slimnīcas mājaslapu bkus.lv, kur pieejama pieteikuma un atteikuma forma.

Katru dienu Bērnu slimnīcas Attālinātās klientu apkalpošanas centra speciālisti saņem ziņas no vecākiem, kuri nevar ierasties uz vizīti. Bērnu slimnīca šādos gadījumos veic vizīšu aizvietošanu. Process ir laikietilpīgs, bet, izmantojot prognozēšanas modeli, laiks šobrīd tiek samazināts līdz 2–3 zvaniem un 14 minūtēm, iepriekšējo 3–4 zvanu un 18 minūšu vietā. Savlaicīgi paziņots atteikums būtiski atvieglo šo darbu un ļauj efektīvāk izmantot slimnīcas resursus.

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumi, saistīti ar raksta tematiku nozarē "Slimnīcas / stacionārā ārstēšana":

Uzņēmumi nozarē "Slimnīcas / stacionārā ārstēšana"

Alūksnes slimnīca, SIA

Alūksnes slimnīca, SIA

SIA "ALŪKSNES  SLIMNĪCA" sniedz neatliekamo un plānveida palīdzību Alūksnes rajona iedzīvotājiem terapijas, ķirurģijas, akušērijas–ginekoloģijas, pediatrijas profilos. Slimnīcā ir kopumā 60 gultasvietas. Tajā skaitā Terapijas nodaļā – 25, Ķirurģijas nodaļā – 23 (no tām nosacīti 9 gultas ir ķirurģiska, 9 traumatoloģiska un 5 ginekoloģiska profila), Bērnu nodaļā – 10.

Ir Reanimācijas–anestēzijas nodaļa ar 5 gultām ( 2 – ķirurģiska profila, 2 – terapeitiska profila, 1 – bērnu slimību profila).

Mēs nodrošinām pieejamu savlaicīgu, kvalitatīvu 24 stundu medicīnisko palīdzību Alūksnes un Apes novada iedzīvotājiem.

Nedēļas tēma

Ādas kopšana rudenī – mitrināšana un aizsargāšana

Ādas kopšana rudenī – mitrināšana un aizsargāšana

Tāpat kā rudenī mēs nomainām savu garderobi, pret sezonai atbilstošiem apģērbiem, tāpat arī sejas ādas kopšanas rutīnā ir nepieciešams ieviest izmaiņas, lai pasargātu mūsu sejas ādu no ārējās vides kaitīgās ietekmes.

Aktuālie piedāvājumi

Fizikālās medicīnas procedūras – palīgs veselības uzlabošanai

Fizikālās medicīnas procedūras – palīgs veselības uzlabošanai

Fizikālās medicīnas procedūras – efektīvs rehabilitācijas elements, kas, izmantojot dabas resursus un mūsdienīgas tehnoloģijas, palīdz paātrināt atveseļošanos un stiprināt veselību. Noskaidrosim vairāk par fizikālās medicīnas procedūrām, kuras piedāvā Rīgas veselības centra filiālēs!

B grupas vitamīni enerģijai un fokusam: kā atgūt mundrumu un mazināt stresu

B grupas vitamīni enerģijai un fokusam: kā atgūt mundrumu un mazināt stresu

Nogurums ir kļuvis par ikdienas fonu, kafija – par glābiņu, bet vakarā gribas tikai klusumu. Pazīstami? Mūsdienu dzīves temps atņem vairāk, nekā dod. Mēs steidzamies, uztraucamies, atliekam atpūtu uz vēlāku laiku – un kādā brīdī organisms vairs nespēj tikt līdzi. Varbūt nogurums norāda uz B grupas vitamīnu nepietiekamību?

Profesionāla sejas ādas kopšana ar Noon Aesthetics: kas tas ir un kāpēc izvēlēties? 

Profesionāla sejas ādas kopšana ar Noon Aesthetics: kas tas ir un kāpēc izvēlēties? 

Premium klases dermatoloģiskās kosmētikas zīmols Noon Aesthetics piedāvā inovatīvus un zinātniski pierādītus ādas kopšanas risinājumus, kas īpaši izstrādāti profesionālai lietošanai. Zīmols palīdz risināt  dažādas sejas ādas problēmas, piedāvājot kosmētiku pret pigmentāciju, akni, novecošanās pazīmēm un ādas dehidratāciju.  

Video

Raidieraksts ''Inovācijas veselībā'': veselības tehnoloģijas un to pieejamība

Raidieraksts ''Inovācijas veselībā'': veselības tehnoloģijas un to pieejamība

Kā notiek veselības tehnoloģiju izvērtēšana? Kādas Eiropas labās prakses veselības jomā būtu vērtīgi ieviest Latvijā? Un vai Latvija aktīvi pārņem dažādas inovācijas, tai skaitā veselības tehnoloģiju jomā? Uz šiem un citiem jautājumiem raidieraksta "Inovācijas veselībā" sērijā atbildēja Zāļu valsts aģentūras direktorei Indra Dreika.

Produktu testi

B-Prime Direct – enerģija un fokuss ērtā formātā

B-Prime Direct – enerģija un fokuss ērtā formātā

Medicine.lv redakcija sadarbībā ar veselības produktu un wellness zīmolu Coral Club piedāvā testēt B-Prime Direct - B grupas vitamīnu kompleksu, kas ir mūsdienīgs risinājums tiem, kuri dzīvo straujā tempā. 

Šī nilotika ķermeņa un sejas krēms sausai ādai

Šī nilotika ķermeņa un sejas krēms sausai ādai

Novembrī Medicine.lv sadarbībā ar SIA "Eirobaltik" zīmolu "MARUSHA Nord Ecosmetic" piedāvā testēt mitrinošu un barojošu šī nilotika sviesta krēmu sausai ādai – krēmu sejai, rokām, pēdām, visam ķermenim, saulē apdegušai ādai.

Testa rezultāti: Coral Taurine – nervu sistēmas veselībai

Testa rezultāti: Coral Taurine – nervu sistēmas veselībai

Septembrī Medicine.lv sadarbībā ar starptautisko zīmolu Coral Club piedāvāja izmēģināt Coral Taurine – uztura bagātinātāju, kam pamatā ir taurīns. Tas palīdz uzturēt nervu sistēmas veselību, enerģijas apmaiņu un sirds darbību pastāvīga stresa un pārslodzes apstākļos. 

Testa rezultāti: Riņķa ziede – dabas līdzeklis ādas kopšanai, dziedēšanai un veselības stiprināšanai

Testa rezultāti: Riņķa ziede – dabas līdzeklis ādas kopšanai, dziedēšanai un veselības stiprināšanai

Septembrī Medicine.lv sadarbībā ar SIA "Riņķa ziede" piedāvāja izmēģināt ziedi, kas nosaukta tās radītāja Edgara Riņķa vārdā. Ziedes sastāvā ir tikai dabiskas, Latvijā iegūtas izejvielas – cūku tauki, gī sviests, egļu sveķi un bišu vasks –, kas apvienotas padara ziedi par vērtīgu dabisku līdzekli dažādu ādas un veselības problēmu ārstēšanai.

Izstāsti Latvijai veselības receptes

Preparāts "Epsorin": Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Preparāts

Epsorīns ir dabīgs, augstākās kvalitātes ekstrakts no jauniem, nepārkaulotiem savvaļas ziemeļbriežu ragiem – pantiem. Ziemeļbriežu panti ir asinsrades orgāns, kas adaptējas bargajiem Arktikas apstākļiem, tādēļ no tiem ražotajam ekstraktam piemīt unikāls bioloģiskais potenciāls. 

Cilmes šūnu banka – katras dzīvības sākumā ir cerība: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes 

Cilmes šūnu banka – katras dzīvības sākumā ir cerība: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes 

Cilmes šūnu bankas misija ir vienkārša – palīdzēt ģimenēm piekļūt modernākajām medicīnas metodēm, kas pieejamas jau šodien, un tām, kas tiks radītas nākotnē, saglabājot nabassaites asinis un audus. Šī ir vienreizēja iespēja – tikai dzimšanas brīdī. 

Uzņēmums, kura darbības sfēra var būt līdziga raksta tematikai:

Kontakti

  1. +371 64307149
  2. +371 64307145
  3. +371 64307143
  4. +371 64307142
  5. +371 64307159
  6. +371 64307152
  7. +371 64307154
  8. +371 64307155
  9. +371 64307162
  10. +371 64307150
  11. aluksnes_slimnica@inbox.lv

Darba laiks

  • P.0000-2400
  • O.0000-2400
  • T.0000-2400
  • C.0000-2400
  • P.0000-2400
  • S.0000-2400
  • Sv.0000-2400

Juridiskie dati

  1. 40003252612
  2. AS "SEB BANKA"
  3. LV26UNLA0025004130523
  4. 12.04.1995
  5. Pils iela 1, Alūksne, Alūksnes nov., LV-4301
  6. 2024

Apraksts

SIA "ALŪKSNES  SLIMNĪCA" sniedz neatliekamo un plānveida palīdzību Alūksnes rajona iedzīvotājiem terapijas, ķirurģijas, akušērijas–ginekoloģijas, pediatrijas profilos.
Slimnīcā ir kopumā 60 gultasvietas. Tajā skaitā Terapijas nodaļā – 25, Ķirurģijas nodaļā – 23 (no tām nosacīti 9 gultas ir ķirurģiska, 9 traumatoloģiska un 5 ginekoloģiska profila), Bērnu nodaļā – 10.

Ir Reanimācijas–anestēzijas nodaļa ar 5 gultām ( 2 – ķirurģiska profila, 2 – terapeitiska profila, 1 – bērnu slimību profila).

Mēs nodrošinām pieejamu savlaicīgu, kvalitatīvu 24 stundu medicīnisko palīdzību Alūksnes un Apes novada iedzīvotājiem.

 
Vairāk

Atslēgvārdi

Klīnika, slimnīca, stacionārs, ambulatorā, diennakts stacionārs, Alūksnes slimnīca. Alūksne.

Vairāk

Mājas lapa internetā