Atklāts viens no Baltijā modernākajiem redzes centriem
Mārtiņš Kossovičs Manaslecas.lv A’Telpa veidotājs: "Mūsdienu steidzīgajā vidē arī redzes izmeklēšanas pakalpojumu līmenis ir strauji krities. Ik uz kvartāla durvis ir vēruši daudzie optikas saloni, kas sola redzi pārbaudīt gluži bezmaksas, nereti pat 10 minūšu laikā. Vienubrīd šķiet, ka redzes pārbaudes pakalpojumi ir kļvuši pieejamāki, tomēr tie ir maldi, jo kvalitatīvi izmeklēšanas centri ir retums. Dažkārt šo situāciju vēlētos salīdzināt ar ātrajiem kredītiem, kur reklāmas sola aizņemties bezmaksas naudu!"
Izvērtējot minēto, uzņēmums nolēmis atklāt redzes aprūpes centru investējot nozīmīgus līdzekļus ne tikai modernākās redzes aparatūras iegādē, bet arī piesaistot vairākus profesionāļus un nozares līderus redzes diagnostikā - optometristus!
Dace Drupa, redzes centra Manaslecas.lv A’Telpa vadošā optometriste: "Jaunā redzes pārbaudes aparatūra, tostarp digitālais foropters, ir universāls palīgs redzes aprūpes speciālista darbā. Ar jau pieminēto foropteri redzes funkciju pārbaude un refrakcijas noteikšana notiek kvalitatīvāk, kamēr daudzviet redzes korekcijas noteikšanai tiek pielietots proves rāmis un proves lēcas. Svarīgi, ka šajā foropterā ir apvienoti 100 dažādi redzes testi, un, ja agrāk katrs nepieciešamais tests bija jāiegādā un jāpielieto atsevišķi, tad šobrīd tie ir maināmi ar dažu pogu palīdzību. Tāpat jebkurš redzes speciālista kabinets nav iedomājams bez autorefraktokeratometra, un Manaslecas.lv A’Telpā esošais liecina par ievērojamiem tehnoloģiskiem jauninājumiem- bez ierastajiem datiem, var izvērtēt acs priekšējās daļas ar dažādiem krāsu filtriem un veikt foto uzņēmumus. Speciāls acs radzenes topogrāfiskais mērījums sniedz izpratni par acs radzeni un ļauj analizēt, vai izvēlētās kontaktlēcas būs piemērotas klienta acīm un kā acs ar tām reaģēs. Tostarp, ierosinot tīklenes attēla projekcijas simulāciju, varam pacientam parādīt, kā viņš reāli redz un kādas priekšrocības dos īpaši viņam atbilstoša redzes korekcija. Šos un vēl daudzus citus jauninājumus ir iespējams novērtēt jaunajā A’Telpā. "
"Lai izšķirtos par jauna redzes centra atklāšanu, pirms neilga laika veicām aptauju, iesaistot vairāk kā 1 000 respondentus, lai uzzinātu, kādi ir viņu redzes aprūpes paradumi, cik noslogota ir redze. Aptaujas rezultāti ļāva secināt, ka 39% gadījumu cilvēki atliek vizīti pie redzes speciālista, jo ir sarežģīta finansiālā situācija, kad veselības aprūpei cilvēks izvēlas tērēt mazāk vai netērēt nemaz. Šo pašu jautājumu pētījām arī 2011.gadā, kad līdzīgu atbildi sniedza pat 62% respondentu, un ir redzams, ka tendence ir ievērojami uzlabojusies. Tādēļ uzdrošinājāmies radīt modernu redzes centru Manaslecas.lv A'Telpa, lai parūpētos par šo cilvēku acīm vislabāk", atklāj M. Kossovičs un turpina "Redzes centra nosaukumā jau ir apslēptas 3 šī centra nozīmes- moderna Acu Telpa, kurā redze tiek pārbaudīta ar mūsdienīgu, pat Baltijas valstīs reti pieejamu redzes aparatūru, Atpūtas Telpa klientiem, kur pārsteigs acis ar melleņu tēju un acīm veselīgiem burkāniem, un, protams, Telpa, jo internetveikals Manaslecas.lv ir "izkāpis" no interneta, iegūstot pavisam reālu klientu apkalpošanas vidi", norāda Manaslecas.lv A'Telpas veidotājs Mārtiņš Kossovičs.
Priecājamies par aptaujas rezultātiem, kas norāda, ka sabiedrība kļūst aizvien informētāka un seko līdzi veselības veicināšanas rakstiem. Nu jau 84% respondenti atbild, ka uz redzes pārbaudi ir jādodas vismaz reizi gadā, neatkarīgi no tā, vai ir sūdzības par redzi, vai to nav, savukārt 2011.gadā šādi atbildēja vien 44% respondentu. Mazliet bažīgāki varam būt par redzes noslodzi, strādājot tuvuma darbus, tostarp moderno tehnoloģiju izmantošanu, jo 62% respondentu 4 un vairāk stundas ik dienas aizvada pie datora, un 56% zina, ka acis redzes tuvuma slodzē ir jāatpūtina, taču dara to tikai tad, kad atceras vai arī acis jūtas nogurušas. Ievērojama daļa respondentu (31%) arī apzinās, ka acis ir jāatpūtina, taču to ievēro reti, vai vispār neievēro.
Informāciju sagatavoja Kristīne Gruznova, "Manaslecas.lv" pārstāve
Foto: AP/ Scanpix