AS "Grindeks" fonds "Zinātnes un izglītības atbalstam" turpina finansiāli atbalstīt izglītības nozari
Neskatoties uz sarežģīto ekonomisko situāciju, AS "Grindeks" fonds "Zinātnes un izglītības atbalstam" pilda savu solījumu un arī šogad turpinās finansiāli atbalstīt izglītības nozari, piešķirot stipendijas gan studentiem, gan skolotājiem, kā arī atbalsta prēmijas mācību iestādēm un zinātniekiem.
2009. gada 24. martā AS "Grindeks" fonda "Zinātnes un izglītības atbalstam" komisija apstiprināja Fonda nolikumu jaunā redakcijā, palielinot atbalsta prēmijas mācību iestādēm. Šogad konkursa kārtībā sešas (6) atbalsta prēmijas – 5 000 LVL apmērā (kopā 30 000 LVL) tiks piešķirtas vidējās izglītības iestādēm un divas (2) atbalsta prēmijas – 5 000 LVL apmērā (kopā 10 000 LVL) augstskolām, koledžām, vidējām profesionālām izglītības iestādēm.
Pagarināts arī pieteikšanās laiks uz stipendiju konkursu studentiem un skolotājiem, kā arī uz atbalsta prēmiju konkursu mācību iestādēm. Līdz šim pieteikumus konkursam varēja iesniegt no 1. maija – 1. septembrim, taču šogad šis termiņš pagarināts līdz 30. septembrim.
Mērķtiecīgi tiks turpināta Fonda sadarbība ar izglītības iestādēm un skolotājiem, realizējot plašas aktivitātes popularizējot dabaszinātnes skolēnu vidū.
AS "Grindeks" fonds "Zinātnes un izglītības atbalstam" dibināts 2006. gada februārī un tā mērķis ir atbalstīt zinātnes attīstību un veicināt speciālistu izaugsmi un izglītošanu inženierzinātnēs, dabas zinātnēs, farmācijā un medicīnā. AS "Grindeks" fonds atbalsta dabaszinātņu nozares jaunos speciālistus, piešķir atbalsta prēmijas un stipendijas ne tikai studentiem un zinātniekiem, bet arī izglītības iestādēm un mācībspēkiem.
No dibināšanas sākuma 2006. gadā, AS "Grindeks" fonda "Zinātnes un izglītības atbalstam" piešķirto ziedojumu summa studentiem, mācībspēkiem, mācību iestādēm, zinātniekiem un nevalstiskajām organizācijām ir gandrīz LVL 225 000.
AS "Grindeks" fonds "Zinātnes un izglītības atbalstam" ir viens no lielākajiem privātajiem fondiem Latvijā, kas atbalsta izglītības nozari.