Aptauja: Latvijas sievietes skaistumkopšanai velta mazāk nekā stundu dienā
Lielākā daļa Latvijas sieviešu ikdienā skaistumkopšanai velta mazāk nekā stundu dienā un tam izmanto mazāk par pieciem matu un ķermeņa kopšanas produktiem, liecina "Dove" veiktā aptauja.
Gandrīz puse (48%) aptaujas dalībnieču atzinušas, ka ikdienā saviem skaistuma rituāliem, tostarp dušai, manikīram, pedikīram, matu veidošanai un citām procedūrām velta līdz 30 minūtēm sava laika. Teju trešdaļa (32%) aptaujāto skaistumkopšanai velta no 30 minūtēm līdz 1 stundai, kamēr tikai 5% tai atvēl vairāk par stundu dienā.
"Dove" zīmola vadītāja Jūlija Kravčenko norāda, ka tas liecina, ka sievietes Latvijā ciena savu skaistumu un reizē arī laiku. "Izpētot aptaujas rezultātus var secināt - tas, ka sievietes netērē laiku ilgām skaistumkopšanas procedūrām nenozīmē, ka viņas mazāk rūpējas par savu skaistumu. Veiktās aptaujas rezultāti apliecina, ka sievietes meklē ātrus un efektīvus veidus, kas palīdzētu nodrošināt vēlamo rezultātu un reizē ietaupīt laiku", apgalvo Jūlija un piebilst, ka tikai 10% respondenšu atzinušas, ka, izņemot dušu vai vannu, nekādus īpašus skaistuma rituālus ikdienā neveic.
Kā savus regulārākos ikdienas skaistuma rituālus sievietes minēja ādas mitrināšanu, manikīru un pedikīru. 76% no aptaujātajām sievietēm apgalvoja, ka diendienā pēc mazgāšanās lieto ķermeņa losjonu, bet 11% veic manikīru vai pedikīru.
Neskaitot plaši pieejamo ķermeņu kopšanas produktu klāstu, lielākā daļa (73%) aptaujāto Latvijas sieviešu iztiek ar mazāk nekā pieciem ķermeņu kopšanas līdzekļiem dienā. Nedaudz vairāk par ceturtdaļu (26%) ikdienā lieto 6-10 produktus, kamēr tikai 1% apgalvo, ka viņu skaistuma uzturēšanai nepieciešami vairāk nekā 10 produkti.
Neraugoties uz nelielo ikdienā izmantoto produktu skaitu, sievietes Latvijā ir ieinteresētas jaunu produktu izmēģināšanā. Vairāk nekā puse aptaujāto daiļā dzimuma pārstāvju jaunus produktus izmēģina vairākas reizes mēnesī, bet tikai nieka 1% to nedara nekad. Tas liecina par to, ka sievietes ne tikai seko līdzi aktualitātēm un ir atvērtas izmēģināt ko jaunu kosmētikā, bet arī labprāt meklē aizvien jaunus un efektīvus risinājumus, lai rūpētos par savu skaistumu.