Aptauja: 64% Latvijas sievietes izvēlas dzert vairāk ūdens, lai saglabātu jaunu ādu
Tikpat iedarbīga pēc Latvijā dzīvojošo sieviešu domām ir ūdens dzeršana ikdienā - palielināt izdzertā ūdens daudzumu skaistuma vārdā būtu gatavas 64% aptaujātās sievietes. Kamēr sievietes vecumā no 35 līdz 44 gadiem lielāku nozīmi piešķir izdzertā ūdens daudzumam, sejas kopšanas kosmētiku ar pret novecošanas efektu par iedarbīgāko līdzekli uzskata sievietes vecumā no 40 līdz 55 gadiem, apliecina aptaujas rezultāti.
"Fakts, ka latvietes par iedarbīgākajiem līdzekļiem uzskata krēmus un ūdens dzeršanu ikdienā, liecina, ka mūsu sievietes dod priekšroku iespējami vienkāršākajiem veidiem, lai saglabātu sejas ādu jaunu. Viņām ir vajadzīgi savā būtībā vienkārši – ātri un ērti lietojami līdzekļi, kas reizē ir arī efektīvi. Līdzīga situācija ir arī Lietuvā un Igaunijā, kur sieviešu vidū par krēmiem nedaudz populārāka ir ūdens dzeršana," salīdzina Marija Žuka, "L'Oreal Baltic" ādas kopšanas produktu kategorijas vadītāja.
Latvietes izvēlas saules aizsargkrēmus
Aptaujas rezultāti rāda, ka sievietes Latvijā apzinās nepieciešamību aizsargāt sejas ādu no saules - 32% būtu gatavas izmantot saules aizsargkrēmus, lai ilgāk saglabātu jauneklīgu ārējo izskatu. Īpaši aktuāli tas ir krievvalodīgajai sieviešu daļai, kur vairāk nekā trešā daļa aptaujāto izvēlējās šo līdzekli. Kaimiņvalstīs Lietuvā un Igaunijā šī līdzekļa popularitāte ir vēl lielāka - 44% Lietuvas un 36% Igaunijas aptaujāto sieviešu šo atzina par iedarbīgu līdzekli cīņā par jaunākas sejas ādas saglabāšanu.
Plastiskās operācijas populārākas krievvalodīgo sieviešu vidū
Sejas plastiskās operācijas ārējā izskata uzlabošanai Latvijā ir populārākas nekā Lietuvā un Igaunijā - tam gatavas būtu 5% Latvijas iedzīvotāju un 2% Lietuvas un Igaunijas iedzīvotāju. Aptaujas rezultāti rāda, ka, 9% Latvijas sievietes vecumā no 50 līdz 55 gadiem būtu gatavas veikt sejas plastisko operāciju. Mazāk aktuāli tas ir sievietēm vecumā no 35 līdz 39 gadiem - vien 2% šo sieviešu izvēlētos ķirurģiju. Plastiskās operācijas biežāk izvēlas tieši krieviski runājošās Latvijas iedzīvotājas - 9%, kamēr latvietes - 2%.
16% Latvijas sieviešu atzina, ka būtu gatavas investēt līdzekļus un veikt lāzerprocedūras, botulīna injekcijas, ķīmisko pīlingu vai izmantot ādas pildvielas grumbu izlīdzināšanai, lai izskatītos jaunākas. Īpaši aktuāli tas ir sievietēm vecumā no 40 līdz 44 gadiem - piektā daļa šī vecuma sieviešu būtu gatavas izmantot kādu no šīm kosmētiskajām procedūrām.
"Latvijas sieviešu sniegtās atbildes ļauj secināt, ka viņas vēlas izmantot dažādus līdzekļus jauneklīga ārējā izskata saglabāšanai - izvēles par tiem atšķiras, taču galvenais - rezultāts un efektivitāte. Priekšroka tiek dota samērā ātri un ērti lietojamiem līdzekļiem, tostarp krēmiem, serumiem, acu krēmiem, tāpēc "L'Oreal", vēloties sievietēm Latvijā piedāvāt vienkāršu un reizē arī efektīvu līdzekli cīņā par jaunas ādas saglabāšanu, ir radījis pret novecošanas produktu sēriju "L’Oréal Paris Revitalift Laser", kas, kā atklāj klīniskie pētījumi, sniedz 90% tāda efekta, ko iespējams iegūt veicot vienu lāzera procedūru," atzīmē Annija Purklāva, "L’Oreal Paris" zīmola vadītāja Latvijā.
Par aptauju:
"L’Oreal" sadarbībā ar mediju aģentūru "Mindshare" 2013.gada jūnijā veica "MindScan" interneta aptauju. Aptaujā piedalījās 700 respondentes Baltijas valstīs, no tām 222 Latvijā.
Informāciju sagatavoja Līva Balode, "L’Oreal" sabiedrisko attiecību konsultante
Foto: Stock.XCHNG