"Olainfarm" meitasuzņēmuma radīto produktu zīmola "Longgo" izveidē investēti 46 000 eiro
Rīga, 13.nov., LETA. Farmācijas kompānijas AS "Olainfarm" meitasuzņēmuma SIA "Longgo" radīto veselību veicinošo produktu zīmola "Longgo" izveidē investēti 46 000 eiro, aģentūru LETA informēja "Longgo" pārstāvis Oskars Goba.
Zīmols ieviests ar mērķi radīt starptautiski viegli uztveramu un saprotamu produktu zīmolu cilvēku veselībai un labsajūtai gan Latvijas, gan ārvalstu tirgiem. Nākamgad ir plānots "Longgo" produktu portfeli papildināt ar vismaz četriem efektīviem produktiem un sākt paplašināt uzņēmuma darbību Rietumeiropas un Skandināvijas valstīs.
Kā atzīmēja "Longgo" valdes locekle un mārketinga vadītāja Ieva Palma, zīmols "Longgo" šī gada augustā starptautiskai reģistrācijai ir pieteicis četras preču zīmes. Plānots, ka process noslēgsies šomēnes.
No novembra lielākajās aptiekās Latvijā un no decembra arī Igaunijā būs pieejami Latvijā radītā zīmola "Longgo" produkti "FarinGospray", "FarinGo’s pastilles", "FarinGo’s lollipops" un "GoRespiro".
Kā liecina "Firmas.lv" informācija, SIA "Longgo" dibināta 2017.gada 13.jūlijā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 225 000 eiro. "Longgo" pilnībā pieder kompānijai "Olainfarm".