"Olainfarm" koncerna realizācija 11 mēnešos pieaugusi par 5%
Rīga, 21.dec., LETA. Zāļu ražotāja "Olainfarm" koncerna realizācija šogad 11 mēnešos, pēc provizoriskiem datiem, pieaugusi par 5% salīdzinājumā ar 2016.gada attiecīgo laika posmu un bija 105,189 miljoni eiro, liecina kompānijas publiskotā informācija.
Tostarp straujākais realizācijas pieaugums 2017.gada 11 mēnešos salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo periodu "Olainfarm" koncernam bija Vācijā - 2,1 reizi un Nīderlandē - par 92%, bet straujākais realizācijas kritums bija Ukrainā - par 27%. Savukārt lielākie noieta tirgi bija Krievija (34%), Latvija (26%), Ukraina (10%) un Baltkrievija (8%).
2017.gada 11 mēnešos "Olainfarm" piederošā aptieku tīkla SIA "Latvijas aptieka" realizācija sasniedza 19,6 miljonus eiro, kas ir par 15% vairāk nekā šajā periodā pērn, zaļās farmācijas uzņēmuma SIA "Silvanols" apgrozījums bija 4,7 miljoni eiro, kas ir samazinājums par 4%, bet elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāja SIA "Tonus Elast" realizācija bija 7,7 miljonu eiro apmērā.
Pēc nekonsolidētajiem "Olainfarm" provizoriskajiem rezultātiem, kompānijas produktu realizācija 2017.gada 11 mēnešos veidoja 83,996 miljonus eiro, kas ir par 1% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2016.gadā. Straujākais realizācijas pieaugums šogad 11 mēnešos kompānijai bija Vācijā - divas reizes un Nīderlandē - par 92%, bet straujākais realizācijas kritums bija Ukrainā - par 27% un Uzbekistānā – par 23%. Lielākie noieta tirgi bija Krievija (38%), Latvija (16%), Ukraina (12%) un Baltkrievija (10%).
Novembrī "Olainfarm" koncerna realizācija bija 10,066 miljonu eiro apmērā, kas ir par 10% mazāk nekā gadu iepriekš. Lielākais realizācijas pieaugums bija Ukrainā - 3,1 reizi, Kirgizstānā - 2,5 reizes un Uzbekistānā - 2,3 reizes, bet straujākais realizācijas kritums bija Kazahstānā - 2,9 reizes. Koncerna lielākie noieta tirgi novembrī bija Krievija (35%), Latvija (26%), Ukraina (15%) un Baltkrievija (5%).
"Latvijas aptieka" realizācija novembrī veidoja 1,9 miljonus eiro, kas ir par 18% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, "Silvanols" apgrozījums samazinājās par 28% un bija 0,46 miljoni eiro, bet "Tonus Elast" realizācija veidoja 0,9 miljonus eiro, kas ir pieaugums par 15%.
Pēc nekonsolidētajiem "Olainfarm" rezultātiem, produktu realizācija novembrī veidoja 7,967 miljonus eiro, kas ir par 12% mazāk nekā attiecīgajā periodā pērn. Lielākais realizācijas pieaugums kompānijai minētajā laika periodā bija Ukrainā - 3,2 reizes, Uzbekistānā - 2,3 reizes un Kirgizstānā - divas reizes, bet straujākais realizācijas kritums bija Kazahstānā - 4,1 reizi. Lielākie noieta tirgi bija Krievija (40%), Ukraina (19%), Latvija (17%) un Baltkrievija (6%).
Kompānijas pārstāvji arī atzīmēja, ka 2017.gada 11 mēnešos "Olainfarm" ir sasniedzis 88% no visa šajā gadā plānotā nekonsolidētā apgrozījuma un 83% no gadā plānotā konsolidētā apgrozījuma. "Olainfarm" darbības plāns paredz, ka uzņēmuma nekonsolidētais apgrozījums šogad sasniegs 96 miljonus eiro, savukārt konsolidētais apgrozījums - 127 miljonus eiro.
"Olainfarm" nodarbojas ar gatavo zāļu formu, farmaceitisko preparātu un uztura bagātinātāju, kā arī ar ķīmisko vielu un aktīvo farmaceitisko ingredientu ražošanu. Kompānijas akcijas kotē "Nasdaq Riga" oficiālajā sarakstā.