Bērnu slimnīcai ir svarīgs pacientu un vecāku viedoklis
Lai izzinātu pacientu un vecāku viedokli par slimnīcu un aprūpi tajā, periodiski ir veiktas anketēšanas, visvairāk neatliekamās medicīniskās palīdzības nodaļā. Aptauju rezultāti liecina par atzinīgu medicīniskā personāla darba novērtējumu.
2002./2003.gadā ārstu darbu kā labu un ļoti labu vērtējuši 81% aptaujāto, tad māsu darbu – 86%.
2004./2005.gadā ļoti apmierināti ar ārstēšanu un aprūpi ir 39% un drīzāk apmierināti - 58% aptaujāto (kopumā 98%).
Arī 2007. gadā veiktajā slimnīcas pacientu un vecāku anketēšanā kā laba un ļoti laba personāla profesionalitāte neatliekamās palīdzības nodaļā tiek novērtēta 80 % gadījumu, 85 % aptaujāto kā labu un ļoti labu vērtē ārstu darbu un 89% - māsu darbu.
Šogad anketēšana iezīmē divas būtiskas pilnveidošanās iespēju jomas, pie kurām iespēju robežās strādāsim turpmāk. Vidēji 15 % aptaujāto vēlas būt labāk informēti par mums mājas lapā, izziņu dienestos un katalogos, kā arī saņemt vairāk informācijas nodaļās. Tai pašā laikā ar ārstniecības un aprūpes personāla sniegto informāciju nav apmierināti tikai vidēji 5,5 % aptaujāto.
Vērā ņemama ir neapmierinātība ar gaidīšanas ilgumu NMP nodaļā. 19% vērtējuši to kā sliktu un 3 % kā ļoti sliktu, komunikācija ar personāla kā slikta tikusi vērtēta 18 % gadījumu.
Lai uzlabotu informācijas sniegšanu pacientiem NMP nodaļā un palielinātu pacientu plūsmas ātrumu, ir nepieciešami papildus aprūpes personāla resursi, kuri trūkst valstī kopumā, bet jo īpaši grūtajā darbā sniedzot neatliekamo medicīnisko palīdzību bērniem. Patreiz vidēji NMP nodaļā katru dienu trūkst divu māsu un viena māsu palīgu roku, kā arī viens palīgstrādnieks. Šo trūkumu spiesti kompensēt atlikušie darbinieki, kuriem mēs sakām paldies par vidēji 70 % apmierinātu neatliekamās palīdzības pacientu un 82 % aptaujāto, kuri kopumā ir apmierināti ar ārstēšanos pie mums.
Papildu informācijai: |
Romēna Namniece
VSIA "Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas"
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: 7064483, mob. 29440276