Pasaulē strauji gūst popularitāti muzikālie prezervatīvi
Honkongas kompānija Ondo Creation virza starptautiskajā tirgū savu jauno produktu – muzikālos prezervatīvus. Šie kondomi ar piparmētru, zemeņu vai banānu aromātu paši gan neskan, bet tiek pārdoti iesaiņojumā kopā ar mūzikas CD.
"Mēs palīdzam pāriem veidot īpašu atmosfēru un izbaudīt jaunas sajūtas," atzīmē Ondo Creation pārstāvis Viktors Tsangs, piebilstot, ka uzņēmuma jaunie produkti kļūstot par cilvēku dzīvesveida daļu.
Pirms 18 mēnešiem dibinātās kompānijas produkcija jau tiek tirgota visā pasaulē un ir izpelnījusies prestižo dizaina balvu Industrial Design Excellence Awards.
Muzikālos prezervatīvus nepārdod aptiekās un supermārketos, bet gan grāmatu un mūzikas veikalos, kā arī naktsklubos un bāros Honkongā, Londonā, Parīzē, Amsterdamā, Tokio un Singapūrā. Diskos ir ieraksti ar chill out, acid džezu vai deju mūziku. Katra diska skanēšanas ilgums ir apaļas 18 minūtes. Svētā Valentīna dienas priekšvakarā muzikālo prezervatīvu ražotāji sagaida pārdošanas apjomu pieaugumu vismaz par 30%.