Uzņēmumiem iesaistoties neauglības ārstēšanas kampaņā, savākti vairāk nekā septiņi tūkstoši eiro
Uzņēmumiem iesaistoties neauglības ārstēšanas kampaņā, papildus savākti 7261,78 eiro," veselības portālu medicine.lv informē SIA "ELVI Latvija" komercdirektore Laila Vārtukapteine.
"Ziedojumu vākšanas kampaņai, lai palīdzētu ģimenēm, kam diagnosticēta neauglība, pērn pievienojušies 18 dažādu uzņēmumu. No 23.oktobra līdz 10.decembrim, iegādājoties Apsara, Vitamin Performance, Cido, Druva, Lotte Limonāde, Smiltene, Bolero, Baltais, Vichy, Valdo, Värska Original, Siera Nams, Kaija, Latvijas Maiznieks, Marienbāde, Pļavas, Italpasta un Cesvaine produktus un preces, divi centi no katras iegādātās vienības tika novirzīti biedrības "Taureņa efekts" kampaņas fondā," stāsta Vārtukapteine.
Neauglības ārstēšanas kampaņa tika uzsākta 2013.gada maijā ar mērķi apzināt un risināt demogrāfijas problēmjautājumus Latvijā, palīdzot tām ģimenēm, kas pašu spēkiem nespēj piepildīt sapni par ilgi gaidīto bērniņu. "Pērn kampaņa ir spērusi būtiskus attīstības soļus, lai palīdzētu vēl vairāk Latvijas ģimenēm. 2015.gadā kampaņai pievienojās divi jauni atbalstītāji: AS "Veselības centru apvienība" un SIA "A & H ALIANSE" (Gaļas Nams). Savukārt novembra beigās ir uzsākta sadarbība ar projektu "Tici Brīnumam" (www.ticibrinumam.lv), kura ietvaros tiek vākti ziedojumu līdzekļi ģimeņu psiholoģiskajam atbalstam bērniņa gaidīšanas laikā," norāda Vārtukapteine.
"Pateicamies ikvienam veikalu ELVI franšīzes partnerim un kampaņas atbalstītājiem, jo katrs ziedotais cents ir būtisks, lai finansiāli palīdzētu vēl vairāk ģimenēm piepildīt sapni par ilgi gaidīto bērniņu," atzīst Vārtukapteine. "Ražotāji un piegādātāji neauglības ārstēšanas kampaņā iesaistījās arī 2013.gadā un 2014.gadā."
"Kampaņas galvenais dzinulis viennozīmīgi ir tās rezultāti! Pateicoties uzņēmumu un cilvēku ziedojumiem, divos gados finansējums pilnīgi apmaksātajam medicīniskās apaugļošanas kursam būs sniegts 25 ģimenēm, no kurām trijās - Rīgā, Zemgalē un Latgalē - ir sagaidījuši savu ilgi loloto bērniņu un divas ģimenes ir bērniņa gaidībās," stāsta Vārtukapteine.
Ņemot vērā kampaņas pozitīvos rezultātus, labdarības kampaņa turpināsies arī 2016.gadā.