Stradiņa slimnīca saglabā 1. vietu Reputācijas topa sociālo pakalpojumu kategorijā
Foto: LETA
Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca ir spējusi noturēties Reputācijas topa pirmo 30 novērtētāko uzņēmumu vidū, un jau četrus gadus pēc kārtas palikt virsotnē sabiedrisko, sociālo un individuālo pakalpojumu kategorijā, veselības portālu MEDICINE.LV informēja Lāsma Sīle.
Paula Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas valdes priekšsēdētājs Dins Šmits, saņemot Slimnīcai izteikto atzinību saka: "Veselības nozarē reputācijai ir ārkārtīgi liela nozīme, jo veselība ir katra cilvēka visdārgākā vērtība. Klientu uzticība no vienas puses un atbildība, profesionalitāte, kompetence, pieredze no ārstu puses ir pamatā sadarbībai starp pacientu un ārstu. Pacienti mūs novērtē – gadā vien ārsti sniedz ap 270 tūkstošiem ambulatoro konsultāciju un mūsu stacionāros ārstējas 65 tūkstoši pacientu."
Izvēloties vietu, kur saņemt veselības aprūpes pakalpojumu, šodien klienti novērtē ne tikai mediķu profesionalitāti un pieredzi, bet izvirza arī virkni citu kritēriju un vērtē servisu, vidi, drošību, atbalstu, attieksmi. Stradiņa slimnīcas teritorijā pašlaik notiek jaunā korpusa 1. kārtas būvniecība, un tas vieš skaidru pārliecību, ka pacienti un darbinieki saņems mūsdienu prasībām atbilstošu vidi, kuras galvenais uzdevums ir sekmēt ārstniecības darbu un panākt pozitīvu un efektīvu ārstēšanās rezultātu.
Pēdējo gadu laikā ārsti un māsas ir kopā ar pacientiem arī ārpus palātas un slimnīcas sienām: mediķi iesaistās profilakses veicināšanas pasākumos un sadarbībā ar pacientu organizācijām ir pieejami semināros un lekcijās, lai sniegtu atbalstu veselības veicināšanā un pēcatveseļošanās periodā. Šādas sadarbības mērķis ir ļaut pacientam labāk iepazīt slimību, kā arī būt atbildīgam par savu veselību.
Atzinība un uzticība četru gadu garumā, ko slimnīca saņem, apkopojot Reputācijas topa rezultātus, nav iespējama bez personāla ieguldījuma un motivācijas. Pieredzes apmaiņa, nepārtraukta izglītība, jauno tehnoloģiju, ārstniecības metožu pielietošana praksē ir slimnīcas ārstu un medicīnas māsu ikdiena, un pacients ir tiešais un tūlītējais šo zināšanu un pieredzes saņēmējs.
Otrdien, 17. jūnijā, Latvijas Nacionālajā operā notika svinīga desmitā Uzņēmumu Reputācijas Topa apbalvošanas ceremonija, kurā tika paziņoti 2014. gada uzņēmumi ar augstāko reputāciju un desmitgades reputācijas līderi.
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA), Nords Porter Novelli, sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS un laikraksta Dienas Bizness veidotais Uzņēmumu Reputācijas Tops ir apjomīgākais uzņēmumu reputācijas pētījums Baltijā, kura apbalvošanas ceremonija šogad pulcināja Latvijas vadošo uzņēmumu vadītājus un uzņēmējus. Pasākumā viesus uzrunāja Ministru prezidente Laimdota Straujuma un LIAA direktors Andris Ozols.
Reputācijas Tops pirmoreiz tika izveidots 2005.gadā. Topa mērķis ir veicināt sabiedrībai atbildīgas uzņēmējdarbības vides veidošanos Latvijā un ieviest jaunas mērauklas uzņēmumu darbības vērtēšanā.