"Olainfarm" koncerna realizācija 11 mēnešos pieaug par 11%
Zāļu ražotāja "Olainfarm" koncerna realizācija šogad 11 mēnešos, pēc provizoriskiem datiem, pieaugusi par 11% salīdzinājumā ar 2015.gada attiecīgo periodu un bija 99,874 miljoni eiro, liecina kompānijas sniegtā informācija biržai "Nasdaq Riga".
Tostarp straujākais realizācijas pieaugums 2016.gada 11 mēnešos salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo periodu "Olainfarm" koncernam bija Uzbekistānā - par 81%, savukārt lielākie noieta tirgi bija Krievija (33%), Latvija (24%), Ukraina (14%) un Baltkrievija (7%).
2016.gada 11 mēnešos "Olainfarm" piederošā aptieku tīkla SIA "Latvijas Aptieka" realizācija sasniedza 17,1 miljonu eiro, kas ir par 12% vairāk nekā šajā periodā pērn, zaļās farmācijas uzņēmuma SIA "Silvanols" apgrozījums bija 4,9 miljoni eiro, kas ir pieaugums par 26%, bet elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāja SIA "Tonus Elast" realizācija sešos mēnešos bija 4,3 miljoni eiro.
Pēc nekonsolidētajiem "Olainfarm" provizoriskajiem rezultātiem, kompānijas produktu realizācija 2016.gada 11 mēnešos veidoja 83,162 miljonus eiro, kas ir par 4% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2015.gadā. Straujākais realizācijas pieaugums šogad 11 mēnešos kompānijai bija Uzbekistānā - par 81%, Lietuvā - par 34% un Turkmenistānā - par 23%, bet lielākie noieta tirgi bija Krievija (38%), Ukraina (16%), Latvija (15%) un Baltkrievija (9%).
Novembrī "Olainfarm" koncerna realizācija bija 11,183 miljonu eiro apmērā, kas ir par 20% vairāk nekā gadu iepriekš. Lielākais realizācijas pieaugums bija Gruzijā - 37 reizes, Tadžikistānā - četras reizes, Kazahstānā - 2,9 reizes, Lietuvā - 2,3 reizes un Polijā - divas reizes, savukārt lielākie noieta tirgi bija Krievija (47%), Latvija (23%) un Kazahstāna (5%).
"Latvijas Aptieka" realizācija novembrī veidoja 1,61 miljonu eiro, kas ir par 11% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, "Silvanols" apgrozījums pieauga par 10% un sasniedza 0,64 miljonus eiro, bet "Tonus Elast" realizācija veidoja 0,78 miljonus eiro.
Pēc nekonsolidētajiem "Olainfarm" rezultātiem, produktu realizācija novembrī veidoja 9,071 miljonu eiro, kas ir par 12% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn. Lielākais realizācijas pieaugums kompānijai minētajā laika periodā bija Gruzijā - 25 reizes, Tadžikistānā - četras reizes, Kazahstānā - 2,6 reizes un Lietuvā - 2,4 reizes, bet lielākie noieta tirgi bija Krievija (56%), Latvija (14%), Ukraina (5%), Kazahstāna (5%) un Baltkrievija (5%).
Kompānijas pārstāvji arī atzīmēja, ka 2016.gada 11 mēnešos "Olainfarm" ir sasniedzis 97% no visa šajā gadā plānotā nekonsolidētā apgrozījuma un gandrīz 100% no gadā plānotā konsolidētā apgrozījuma. "Olainfarm" darbības plāns paredz, ka uzņēmuma nekonsolidētais apgrozījums šogad sasniegs 86 miljonus eiro, savukārt konsolidētais apgrozījums - 100 miljonus eiro.
"Olainfarm" nodarbojas ar gatavo zāļu formu, farmaceitisko preparātu un uztura bagātinātāju, kā arī ar ķīmisko vielu un aktīvo farmaceitisko ingredientu ražošanu. Kompānijas lielākais īpašnieks tiešā un netiešā ceļā ir "Olainfarm" valdes priekšsēdētājs Valērijs Maligins. "Olainfarm" akcijas kotē "Nasdaq Riga" oficiālajā sarakstā.
LETA
2016.gada 15.decembrī