Neauglības ārstēšanas kampaņas ietvaros piedzimis otrais bērniņš
Foto: Andres Nieto Porras/ Flickr.com
Neauglības ārstēšanas kampaņas ietvaros ģimenei no Latgales tika piešķirts finansējums pilnīgi apmaksātajai medicīniskās apaugļošanas procedūrai, kā rezultātā 2.maijā piedzimis bērniņš.
"Tas ir jau otrais dzimušais bērniņš kampaņas ietvaros, kas ir brīnišķīga ziņa gan kampaņas atbalstītājam, gan Latvijas sabiedrībai kopumā!" atzīst Laila Vārtukapteine, SIA "ELVI Latvija", kas ir galvenā neauglības ārstēšanas kampaņas atbalstītāja, komercdirektore. Pirmais bērniņš, uz ko ģimene gaidījusi daudzus gadus, dzimis Zemgalē 16.martā.
Pateicoties uzņēmumu un cilvēku ziedojumiem, divos gados finansiālais atbalsts pilnīgi apmaksātajam medicīniskās apaugļošanas kursam būs sniegts jau 17 ģimenēm. Grūtniecība ir iestājusies astoņām sievietēm un piedzimuši jau divi mazuļi - 16.martā zēns un 2.maijā meitene.
"Neauglības kampaņā ir piedzimuši jau divi bērniņi, kuru nākšana pasaulē ir milzīgs saviļņojums ikvienam, īpaši jau viņu mammām un tētiem. Novēlam abām ģimenēm stipru veselību un izturību, savukārt citām ģimenēm, kas tikai ir sava ilgi lolotā sapņa gaidībās vai cerībās - nekad nepadodies un ticēt, ka ikviens sapnis ir tā vērts, lai tiktu piepildīts," komentē Ieva Salmela, "Hesburger" attīstības direktore Baltijas valstīs.
Neauglības ārstēšanas kampaņas rīkotāja biedrība "Taureņa efekts" un atbalstītāji aicina ikvienu Latvijas ģimeni, kam ir grūtības ar bērniņa ieņemšanu, nepadoties, neatmest cerības, bet pieteikties kampaņai, aizpildot veidlapu klīnikas EGV mājaslapā http://www.egv.lv/lv/contacts/campaign.php.
Neauglības ārstēšanas kampaņa ilgst kopš 2013.gada pavasara un tās mērķis ir vērst Latvijas sabiedrības uzmanību uz reproduktīvās veselības jautājumiem un to risināšanas iespējām, kas tiešā veidā ir saistīts ar demogrāfijas situācijas veicināšanu valstī.
Padarīt Latviju bagātāku aicina biedrība "Taureņa efekts" ar mazumtirgotāju ELVI, Klīniku EGV, mājsaimniecības lielveikalu "DOMO", ātrās ēdināšanas restorānu ķēdi "Hesburger", veikalu-noliktavu ALKOUTLET DZĒRIENI&VĪNI, AS VIRŠI-A degvielas uzpildes stacijās un lietotu preču mazumtirgotāju "KRISTĪNE-RR". Papildu informāciju par kampaņu var skatīt mājaslapā: www.labudarot.lv.
2015.gada 28.maijā biedrības "Labu darot" juridiskais nosaukums ir mainīts uz "Taureņa efekts" par godu tās pirmajai sociālajai kampaņai. Kampaņa "Taureņa efekts" tika uzsākta 2009.gada pavasarī, lai palīdzētu bērnunamos dzīvojošajiem bērniem un jauniešiem saskatīt profesionālās dzīves iespējas, iepazīties ar dažādām profesijām, tādējādi veiksmīgi integrējoties sabiedrībā pēc aprūpes iestādes atstāšanas. Projekts "Taureņa efekts" tiek turpināts, un vairāk par tā norisi var lasīt mājaslapā http://www.taurenaefekts.lv/.