Latvijas kosmētikas ražotāju izaicinājums ir būt unikāliem
Latvijas kosmētikas ražotāju izaicinājums ir būt unikāliem starptautiskajā tirgū, intervijā aģentūrai LETA sacīja kosmētikas ražotājas SIA "Madara Cosmetics" direktors Uldis Iltners.
"Unikalitāte ir jārada. Mums ir jābūt atšķirīgiem, un atšķirībai ir jābūt dažādās jomās - gan produkta kvalitātē un efektivitātē, gan arī tajā, kā mēs izskatāmies, kā mēs esam sevi noformējuši un pasnieguši. Tas viss ir integrēts - visiem šiem elementiem ir jābūt augstā līmenī, mums ir jābūt unikāliem, lai starptautiski būtu interesanti," teica Iltners.
Viņš piebilda, ka saglabāt savu unikalitāti pie lielā zīmolu skaita un būt interesantākiem un efektīvākiem nekā citi ir arī "Madara Cosmetics" izaicinājums. "Ārpus Latvijas to nav tik vienkārši izdarīt, tas ir liels darbs nonākt pie tā, ka kādā citā valstī tevi sāk uzskatīt par vienu no segmenta topa zīmoliem. Piemēram, Somijā dabīgās kosmētikas nozarē mēs esam numur viens, un tas ir intensīvs un veiksmīgs darbs septiņu gadu garumā. Arī veiksme bijusi mūsu pusē. Tas ir milzīgs darbs, kamēr nonāk līdz tam, ka sasniedz nozares topu. Citās valstīs mums vēl ir ļoti daudz, ko darīt," viņš teica.
Jau ziņots, ka "Madara Cosmetics" šā gada pirmajā pusgadā apgrozījusi 2,5 miljonus eiro un nopelnījusi 300 000 eiro. Tas ir par 43% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn. Savukārt pērn kompānija apgrozīja 3,91 miljonu eiro, bet 2014.gadā - 3,02 miljonus eiro. Pagājušajā gadā uzņēmuma peļņa bija 489 018 eiro, kas ir par 19% vairāk nekā 2014.gadā, kad uzņēmums nopelnīja 410 545 eiro.
"Madara Cosmetics" dibināta 2006.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 106 652 eiro. "Madara Cosmetics" īpašnieki ir Lote Tisenkopfa-Iltnere (28,01% kapitāldaļu), Uldis Iltners (28,01%), AS "ALPS Investments" (20,01%), Zane Tamane (12%), Liene Drāzniece (7,98%), Paula Tisenkopfa (3,99%).
LETA
2016.gada 7.oktobrī