medicine.lv skaitļos

Lietotāji online244
Aktīvie uzņēmumi12806
Nozares raksti1616
Ekspertu atbildes21477
Facebook reklāma – ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks : Latvijas veselības portāls | medicīnas uzņēmumi | medicine.lv

Facebook reklāma – ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks

Facebook reklāma jeb Facebook Ads, neapšaubāmi, ir viens no spēcīgākajiem rīkiem mārketinga stratēģijā, kas palīdzēs ģenerēt jaunus potenciālos klientus jeb leads, procesā palielinot ROI (Return On Investment) jeb peļņu no katra veiktā ieguldījuma, un attīstīt tavu biznesu. Nav arī šaubu, ka Facebook reklāma spēj efektīvi nodrošināt pirkumus vai pasūtījumus. Tomēr iespēja, ka kāds iegādāsies produktu vai pakalpojumu, pirmo reizi pamanot tava zīmola reklāmu, ir diezgan maza.

Lai cilvēki gūtu labumu un pozitīvu pieredzi no tava piedāvājuma, ir nepieciešams nodrošināt vairākus tā dēvētos mārketinga saskarsmes punktus. Lai gūtu panākumus un vadītu klientu no viena punkta pie nākamā, arī platformā Facebook ir nepieciešams strādāt ar pārdošanas piltuvi.

Veiksmīga kampaņa – pareizajā brīdī īstajam lietotājam

Facebook Ads pārdošanas piltuve ir reklāmas kampaņu ķēde, kas paredzēta, lai šī sociālā tīkla lietotājus ievadītu zīmola pasaulē, respektīvi, ceļojuma gaitā pilnīgi nepazīstamus un ar uzņēmuma piedāvājumu nesaistītus cilvēkus pārvērstu par maksājošiem klientiem.

Facebook Ads pārdošanas piltuvi veido vairākas secīgas kampaņas, kurās ietvertas dažādas reklāmas, un tajās savukārt ir iekļauti dažādi piedāvājumi – tie pareizajā brīdī tiek attēloti konkrētai auditorijai.

Facebook ir viens no retajiem mārketinga kanāliem, kas ļauj izveidot pilnvērtīgu pārdošanas piltuvi tikai vienā platformā un mērķēt īstās reklāmas lietotājiem visos saskarsmes punktos. Tā ir iespēja uzrunāt tos, kuri:

  • vēl nezina par tavu zīmolu un produktiem / pakalpojumiem;
  • zina par zīmolu un ir izrādījuši interesi par to;
  • jau ir ieinteresēti – šie lietotāji ir dalījušies ar savu kontaktinformāciju un vēlas uzzināt vairāk vai izmēģināt produktu / pakalpojumu;
  • jau ir tava zīmola produktu / pakalpojumu pircēji jeb klienti;
  • ir lojālie un apmierinātie klienti – tie regulāri iegādājas zīmola produktus / pakalpojumus, kā arī dalās un iesaka tos citiem (tādējādi nodrošinot bezmaksas reklāmu).

Daudzi nepieredzējuši reklāmdevēji izmēģina Facebook Ads kampaņas, taču drīz vien no tām atsakās, redzot, ka izdevumi attiecībā pret ienākumiem ir pārāk augsti vai arī reklāmas neienes pietiekami daudz reklāmguvumu.

Problēma ir tajā, ka šie uzņēmēji cenšas uzreiz pārdot savus produktus pilnīgiem svešiniekiem, lai gan lielākā daļa Facebook lietotāju nebūt nav gatavi veikt pirkumu tikai pēc vienas reklāmas.

Ilgtermiņa mārketinga stratēģija

Banner 280x280

Tev ir jāizprot savi esošie un potenciālie klienti un jāiejūtas to ādā: jānoskaidro, kas tiem patīk un nepatīk, jāizvērtē izaicinājumi, motivācija un daudz kas cits. Tas ir process, kurā dziļa izpratne par klientu ļauj zīmolam izmantot mārketingu, kas var ļoti pozitīvi ietekmēt tā dzīvi.

Facebook Ads ir ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks, taču jāņem vērā, ka ideālas pārdošanas piltuves izveidošana pieprasa reklāmas kampaņu secības plānošanu, izstrādi un pielāgošanu, lai tās spētu izvadīt pircēju no sākumpunkta (izpratnes veidošanās) un rezultēties ne tikai produkta iegādē, bet klienta lojalitātē.

Šī mērķa vajadzībām Facebook Ads piedāvā dažādus noderīgus rīkus, lai pārdošanas piltuve varētu darboties maksimāli efektīvi. Tev ir iespēja parādīt “sekojošās” reklāmas tiem, kas apmeklējuši zīmola mājaslapu vai noteiktas tās sadaļas, kā arī komunicēt ar klientiem un operatīvi atbildēt uz jautājumiem pie reklāmas. Tu vari izmantot Facebook inteliģenci, lai atrastu jaunu auditoriju pēc līdzības ar jau esošajiem klientiem, kā arī precīzi noteikt reklāmas rezultātus un efektivitāti.

Kāpēc Facebook?

Ņem vērā, ka Facebook ir vieta, kur zīmols var pastāstīt par sevi, atrodoties daudz tuvāk mērķauditorijai. Šis sociālais tīkls iesniedzas daudzu cilvēku privātajā vidē daudz dziļāk par visiem "nopietnajiem" interneta resursiem, tāpēc uzņēmums, kas ir pamanāms Facebook ar savu pozitīvo tēlu, paliks atmiņā, pat ja lietotājiem tobrīd tā sniegtie pakalpojumi nebūs vajadzīgi.

Facebook Ads ir ārkārtīgi spēcīgs mārketinga stratēģijas rīks, ar kura palīdzību tu vari gan sasniegt jaunus klientus, izmantojot pareizo reklāmu īstajā brīdī, gan palielināt reklāmguvumu skaitu, pārdošanas apjomus un attīstīt savu biznesu.

Attīsti sava biznesa mārketinga stratēģiju, uzticot sava uzņēmuma Facebook reklāmu izstrādi mūsu kompetentajiem speciālistiem!

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Lauma Medical kompresijas izstrādājumi

Lauma Medical kompresijas izstrādājumi

Kompresijas izstrādājumi ir viens no galvenajiem līdzekļiem vēnu varikozes slimību profilaksei un ārstēšanai. Uzzināsim vairāk par Lauma Medical kompresijas izstrādājumiem! 

Aktuālie piedāvājumi

Jo-hai-dī, kāpēc es nerūpējos par sevi ātrāk?

Jo-hai-dī, kāpēc es nerūpējos par sevi ātrāk?

Pēc smagas operācijas un ilgstošas rehabilitācijas Roberto Meloni ir atkal vesels, bet atzīst, ka daudzus mēnešus esot bijis ļoti norūpējies, vai spēs atkal normāli staigāt. Roberto stāsta par savu pieredzi, lietojot Latvijā ražotu produktu – Epsorīnu.

Ergonomisks krēsls – kādu izvēlēties, lai nesāpētu mugura?

Ergonomisks krēsls – kādu izvēlēties, lai nesāpētu mugura?

Ja, ilgstoši sēžot, jums nogurst un sāp mugura, pievērsiet uzmanību, kādu krēslu ikdienā izmantojat. Situāciju var uzlabot, parasta krēsla vietā izvēloties ergonomisku krēslu. Uzzināsim vairāk par Bambach ® Saddle Seat ergonomiskajiem krēsliem! 

Kā sagatavoties vasarai? Un ne tikai…

Kā sagatavoties vasarai? Un ne tikai…

Pavisam drīz mūs sagaida vasara, kad dzīve šķiet vienkāršāka, patīkamāka, interesantāka un garšīgāka. Šajā rakstā aplūkosim svarīgus gremošanas trakta slimību profilakses aspektus un sniegsim praktiskus padomus, kas palīdzēs rūpēties par savu organismu. 

Video

Kā ergonomiski iekārtot darba vietu, strādājot pie datora? Skaidro ergoterapeiti (VIDEO)

Kā ergonomiski iekārtot darba vietu, strādājot pie datora? Skaidro ergoterapeiti (VIDEO)

Atzīmējot Pasaules ergoterapijas dienu 27. oktobrī, Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (Austrumu slimnīca) Rehabilitācijas klīnikas ergoterapeiti ir sagatavojuši padomus un vienkāršus  ieteikumus, kurus būtu ieteicams ņemt vērā ikvienam, kurš, sēžot pie datora, veic darba pienākumus vai arī ikdienā pie datora ekrāna pavada ilgas stundas. 

Produktu testi

Testa rezultāti: "Kaleja Silks" zīda matu ruļļi veselīgām salona kvalitātes lokām

Testa rezultāti:

Martā Medicine.lv sadarbībā ar "Kaleja Silks" piedāvāja testēt zīda matu rulli veselīgai matu ieveidošanai.

MARUSHA matu toniks ar rozmarīnu matu mitrināšanai, atjaunošanai un aizsardzībai pret karstumu

MARUSHA matu toniks ar rozmarīnu matu mitrināšanai, atjaunošanai un aizsardzībai pret karstumu

Aprīlī Medicine.lv sadarbībā ar "MARUSHA Nord Ecosmetic" piedāvā testēt dabīgo matu toniku ar rozmarīnu, keratīnu un zīda proteīniem.

RUUTe pieniņš sejas ādas attīrīšanai "Liepa"

RUUTe pieniņš sejas ādas attīrīšanai

Aprīlī Medicine.lv sadarbībā ar dabiskās kosmētikas zīmolu RUUTe® piedāvā testēt sejas ādu attīrošo pieniņu "Liepa", kas domāts jebkuram sejas ādas tipam un ko var izmantot arī acu zonai. 

“Ginerra” gremošanas sistēmas veselībai

“Ginerra” gremošanas sistēmas veselībai

Aprīlī Medicine.lv sadarbīobā ar starptautisko zīmolu “Coral Club” piedāvā testēt uztura bagātinātāju “Ginerra”.

Izstāsti Latvijai veselības receptes

Dinsbergas klīnika, Dr. Santa Viltere: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Dinsbergas klīnika, Dr. Santa Viltere: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Vismaz reizi dzīvē ir jāpārbauda sava sirds! No aprīļa šo izmeklējumu veic arī Dinsbergas klīnikā ar jaunāko un modernāko aparatūru Latvijā. Izstāsti Latvijai dodas vizītē pie kardioloģes ar 20 gadu pieredzi - dr. Santas Vilteres.

VC4 Baltijas vēnu klīnika, Dr. Patrīcija Ivanova: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

VC4 Baltijas vēnu klīnika, Dr. Patrīcija Ivanova:  Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Patrīcija Ivanova ir asinsvadu ķirurgs, flebologs, Dr.med., docente LU Ķirurģijas katedrā, Latvijas Asinsvadu ķirurģijas biedrības biedre, Latvijas Invazīvās radioloģijas asociācijas biedre, Eiropas Asinsvadu ķirurģijas biedrības biedre, Eiropas Kardiovaskulārās un invazīvās radioloģijas biedrības biedre, nokārtojusi eksāmenu asinsvadu ķirurģijā...