medicine.lv skaitļos

Lietotāji online171
Aktīvie uzņēmumi12659
Nozares raksti11791
Ekspertu atbildes21477
Facebook reklāma – ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks : Latvijas veselības portāls | medicīnas uzņēmumi | medicine.lv

Facebook reklāma – ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks

Facebook reklāma jeb Facebook Ads, neapšaubāmi, ir viens no spēcīgākajiem rīkiem mārketinga stratēģijā, kas palīdzēs ģenerēt jaunus potenciālos klientus jeb leads, procesā palielinot ROI (Return On Investment) jeb peļņu no katra veiktā ieguldījuma, un attīstīt tavu biznesu. Nav arī šaubu, ka Facebook reklāma spēj efektīvi nodrošināt pirkumus vai pasūtījumus. Tomēr iespēja, ka kāds iegādāsies produktu vai pakalpojumu, pirmo reizi pamanot tava zīmola reklāmu, ir diezgan maza.

Lai cilvēki gūtu labumu un pozitīvu pieredzi no tava piedāvājuma, ir nepieciešams nodrošināt vairākus tā dēvētos mārketinga saskarsmes punktus. Lai gūtu panākumus un vadītu klientu no viena punkta pie nākamā, arī platformā Facebook ir nepieciešams strādāt ar pārdošanas piltuvi.

Veiksmīga kampaņa – pareizajā brīdī īstajam lietotājam

Facebook Ads pārdošanas piltuve ir reklāmas kampaņu ķēde, kas paredzēta, lai šī sociālā tīkla lietotājus ievadītu zīmola pasaulē, respektīvi, ceļojuma gaitā pilnīgi nepazīstamus un ar uzņēmuma piedāvājumu nesaistītus cilvēkus pārvērstu par maksājošiem klientiem.

Facebook Ads pārdošanas piltuvi veido vairākas secīgas kampaņas, kurās ietvertas dažādas reklāmas, un tajās savukārt ir iekļauti dažādi piedāvājumi – tie pareizajā brīdī tiek attēloti konkrētai auditorijai.

Facebook ir viens no retajiem mārketinga kanāliem, kas ļauj izveidot pilnvērtīgu pārdošanas piltuvi tikai vienā platformā un mērķēt īstās reklāmas lietotājiem visos saskarsmes punktos. Tā ir iespēja uzrunāt tos, kuri:

  • vēl nezina par tavu zīmolu un produktiem / pakalpojumiem;
  • zina par zīmolu un ir izrādījuši interesi par to;
  • jau ir ieinteresēti – šie lietotāji ir dalījušies ar savu kontaktinformāciju un vēlas uzzināt vairāk vai izmēģināt produktu / pakalpojumu;
  • jau ir tava zīmola produktu / pakalpojumu pircēji jeb klienti;
  • ir lojālie un apmierinātie klienti – tie regulāri iegādājas zīmola produktus / pakalpojumus, kā arī dalās un iesaka tos citiem (tādējādi nodrošinot bezmaksas reklāmu).

Daudzi nepieredzējuši reklāmdevēji izmēģina Facebook Ads kampaņas, taču drīz vien no tām atsakās, redzot, ka izdevumi attiecībā pret ienākumiem ir pārāk augsti vai arī reklāmas neienes pietiekami daudz reklāmguvumu.

Problēma ir tajā, ka šie uzņēmēji cenšas uzreiz pārdot savus produktus pilnīgiem svešiniekiem, lai gan lielākā daļa Facebook lietotāju nebūt nav gatavi veikt pirkumu tikai pēc vienas reklāmas.

Ilgtermiņa mārketinga stratēģija

Tev ir jāizprot savi esošie un potenciālie klienti un jāiejūtas to ādā: jānoskaidro, kas tiem patīk un nepatīk, jāizvērtē izaicinājumi, motivācija un daudz kas cits. Tas ir process, kurā dziļa izpratne par klientu ļauj zīmolam izmantot mārketingu, kas var ļoti pozitīvi ietekmēt tā dzīvi.

Facebook Ads ir ilgtermiņa mārketinga stratēģijas rīks, taču jāņem vērā, ka ideālas pārdošanas piltuves izveidošana pieprasa reklāmas kampaņu secības plānošanu, izstrādi un pielāgošanu, lai tās spētu izvadīt pircēju no sākumpunkta (izpratnes veidošanās) un rezultēties ne tikai produkta iegādē, bet klienta lojalitātē.

Šī mērķa vajadzībām Facebook Ads piedāvā dažādus noderīgus rīkus, lai pārdošanas piltuve varētu darboties maksimāli efektīvi. Tev ir iespēja parādīt “sekojošās” reklāmas tiem, kas apmeklējuši zīmola mājaslapu vai noteiktas tās sadaļas, kā arī komunicēt ar klientiem un operatīvi atbildēt uz jautājumiem pie reklāmas. Tu vari izmantot Facebook inteliģenci, lai atrastu jaunu auditoriju pēc līdzības ar jau esošajiem klientiem, kā arī precīzi noteikt reklāmas rezultātus un efektivitāti.

Kāpēc Facebook?

Ņem vērā, ka Facebook ir vieta, kur zīmols var pastāstīt par sevi, atrodoties daudz tuvāk mērķauditorijai. Šis sociālais tīkls iesniedzas daudzu cilvēku privātajā vidē daudz dziļāk par visiem "nopietnajiem" interneta resursiem, tāpēc uzņēmums, kas ir pamanāms Facebook ar savu pozitīvo tēlu, paliks atmiņā, pat ja lietotājiem tobrīd tā sniegtie pakalpojumi nebūs vajadzīgi.

Facebook Ads ir ārkārtīgi spēcīgs mārketinga stratēģijas rīks, ar kura palīdzību tu vari gan sasniegt jaunus klientus, izmantojot pareizo reklāmu īstajā brīdī, gan palielināt reklāmguvumu skaitu, pārdošanas apjomus un attīstīt savu biznesu.

Attīsti sava biznesa mārketinga stratēģiju, uzticot sava uzņēmuma Facebook reklāmu izstrādi mūsu kompetentajiem speciālistiem!

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Jaunums Dr. Mauriņa klīnikā – plastiskā ķirurģija

Jaunums Dr. Mauriņa klīnikā – plastiskā ķirurģija

Diemžēl, gadiem ejot, ar ādas kopšanu vien ir par maz – lai saglabātu izskatu, kādu to vēlamies redzēt, bieži vien bez ķirurģijas neiztikt. Tāpēc Dr. Mauriņa klīnika Mežaparkā līdztekus jau tā plašajam pakalpojumu klāstam tagad piedāvā arī plastiskās ķirurģijas operācijas, tā nodrošinot pilnvērtīgu un kvalitatīvu aprūpi vienuviet.

Aktuālie piedāvājumi

Pretizgulējumu matrači pacientu dzīves kvalitātes uzlabošanai 

Pretizgulējumu matrači pacientu dzīves kvalitātes uzlabošanai 

Kvalitatīvs matracis var ievērojami uzlabot cilvēka dzīves kvalitāti, nodrošinot komfortu un cieņpilnu aprūpi dzīves visgrūtākajos brīžos. Investīcijas šādā matracī ir ieguldījums pacienta veselībā un labklājībā, kas sniedz ieguvumus gan īstermiņā, gan ilgtermiņā.

Novērs muguras sāpes!

Novērs muguras sāpes!

Vai kaut vienu reizi dzīvē esi jutis muguras sāpes, īpaši muguras lejasdaļā? “Veselības sporta stacijas” treneri nodarbībās risina sūdzības par muguras sāpēm savas kompetences ietvaros un sadarbojoties ar citu jomu speciālistiem. 

Kā izvēlēties sev piemērotu SPA Rīgā?

Kā izvēlēties sev piemērotu SPA Rīgā?

Rīgā tiek piedāvātas dažādas SPA iespējas, sākot no sabiedriskām iestādēm līdz augstas klases SPA. Ideāla SPA izvēle Rīgā ir atkarīga no vairākiem faktoriem. Uzzināsim vairāk, kāpēc izvēlēties Inlux SPA!

Video

Produktu testi

FITY unikālie dabas zaļie pulveri Nātre, Gārsa un Balanda – Latvijas dabā augošās nezāles, kuru vērtību tik retais apzinās!

FITY unikālie dabas zaļie pulveri Nātre, Gārsa un Balanda – Latvijas dabā augošās nezāles, kuru vērtību tik retais apzinās!

Novembrī Medicine.lv sadarbībā ar SIA "Perfecto" piedāvā testēt FITY dabas pulverus pēc izvēles – Nātru, Gārsas vai Balandas pulveri.

Testa rezultāti: OstroVit magnija bisglicināts normālai nervu sistēmas un muskuļu darbībai

Testa rezultāti: OstroVit magnija bisglicināts normālai nervu sistēmas un muskuļu darbībai

Septembrī Medicine.lv sadarbībā ar SIA "Fit & Healthy" piedāvāja izmēģināt zīmola "OstroVit" uztura bagātinātāju - magnija bisglicinātu.

Testa rezultāti: RUUTe® Sejas krēms Roze

Testa rezultāti: RUUTe® Sejas krēms Roze

Septembrī Medicine.lv sadarbībā ar dabiskās kosmētikas zīmolu RUUTe® piedāvāja testēt sejas krēmu Roze, kas domāts jebkuram sejas ādas tipam, arī sausai un iekaisušai ādai.

Testa rezultāti: Zepter Myion – izbaudi tīru gaisu, lai kurp tu dotos!

Testa rezultāti: Zepter Myion – izbaudi tīru gaisu, lai kurp tu dotos!

Oktobrī Medicine.lv sadarbībā ar SIA "Zepter International Baltic" piedāvāja testēt "Myion" – inovatīvu portatīvo gaisa attīrītāju.

Izstāsti Latvijai veselības receptes

Dr. Ohhira Kolagēns: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Dr. Ohhira Kolagēns: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Atklāj īpašo Japānas skaistuma noslēpumu, kuru izstrādājuši Jāpānas zinātnieki. Dr.Ohhira® produkti – augstākās kvalitātes Japānas kosmētika un uztura bagātinātāji.

Aerify Recovery: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Aerify Recovery: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Aerify Recovery ir Latvijas zīmols, kas no 2018. gada izstŗādā un ražo gaisa kompresijas ierīces, ko izmanto limfodrenāžas un sporta atjaunošanās nolūkos. Šīs iekārtas ir iecienījuši fizioterapeiti, sporta ārsti un masāžas speciālisti visā pasaulē, kā arī tos lieto visi top Latvijas atlēti.