medicine.lv skaitļos

Lietotāji online340
Aktīvie uzņēmumi12656
Nozares raksti11790
Ekspertu atbildes21477
Deputāti vērsīsies VM, lai uzlabotu medicīnas personāla attieksmi pret pacientiem : Latvijas veselības portāls | medicīnas uzņēmumi | medicine.lv

Deputāti vērsīsies VM, lai uzlabotu medicīnas personāla attieksmi pret pacientiem

Foto: Edijs Pālens / LETA

Saeimas atbildīgā apakškomisija vērsīsies Veselības ministrijā (VM), kā arī Latvijas Universitātē un Rīgas Stradiņa universitātē, lai norādītu uz nepieciešamību uzlabot medicīnas personāla attieksmi pret pacientiem, pēc Sabiedrības veselības apakškomisijas sēdes aģentūrai LETA pavēstīja tās priekšsēdētājs Romualds Ražuks (V).

Komisijas sēdē Latvijas Tirgotāju asociācijas prezidents Henriks Danusēvičs cita starpā norādīja, ka ir nepieciešams uzlabot attieksmi pret pacientiem. Piemēram, jāmaina pašreizējā kārtība, kad traumpunktā cilvēkam ir jāstāv rindā, lai varētu izstāstīt par gūto traumu. Danusēvičs norādīja, ka vajadzētu uzreiz uzklausīt pacientu, lai uzzinātu, kas ir noticis.

Starp klātesošajiem raisījās diskusijas par to, cik ļoti ir iespējams ar apmācībām uzlabot medicīnas personāla attieksmi. Kādreizējais Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) Katastrofu medicīnas centra vadītājs, deputāts Mārtiņš Šics (LRA) uzsvēra, ka tas ir iespējams un kā piemēru minēja izmaiņas lielveikala "Maxima" darbinieku attieksmē.

Banner 280x280
Banner 280x280
Banner 280x280

Savukārt Latvijas Slimnīcu biedrības valdes priekšsēdētājs Jevgenijs Kalējs akcentēja, ka pacientu ārstēšanas kvalitāte ir atkarīga no ārstu un māsu skaita uz iedzīvotājiem.

LETA

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

  • 23.11.2017 14:20
    Problēma ir savstarpējā komunikācijā, drīzāk tās trūkumā, bet tas ir abpusēji. Mediķiem jau studējot māca kā attiekties pret pacientiem, bet vienai daļai pacientu gan par elementāru pieklājību nav sajēgas, bet ambīciju vairāk nekā veselā saprāta. Jau ienākot pa durvīm uzvedās tā,it kā personāls būtu kaut ko parādā,kā atnākuši pie ienaidniekiem.
  • 23.11.2017 14:20
    Nu, tad sāksim! 1. Jāspriež par deputātu attieksmi pret tautu, viņu godaprātu nodokļu maksātāju līdzekļu izlietošanā; 2. Tirdzniecības darbinieku nelaipno attieksmi pret pircējiem; 3. VID darbinieku snobisma, uzpūtības, nekompetences utt,utt mazināšanai, klientu apkalpošanas uzlabošanai... Vēl turpināt, cien.spriedēji , par medicīnas darbinieku attieksmi!!! Mediķis nav robots!!! Pacients var atļauties būt agresīvs, jo likums to pieļauj, jo viņš tak ir slims, un tāpēc drīkst visu(lamāties, spļaudīties, spert, sist utt), bet ārstam vai māsai pēc n-tajām darba stundām un , iespējams, pēc dežūras tikai jāsmaida un jāklanās.ŠAUJIET TIK UN PAKARIET VISUS MEDIĶUS!Tad tiešām par traumu stāstīsiet tukšām slimnīcas sienām. Tante Maša jau berzē roķeles un pilda pudelēs krāna ūdeni, spodrina stikla bumbu, lai jūs ārstētu.
  • 06.06.2017 14:57
    Problēma ir savstarpējā komunikācijā, drīzāk tās trūkumā, bet tas ir abpusēji. Mediķiem jau studējot māca kā attiekties pret pacientiem, bet vienai daļai pacientu gan par elementāru pieklājību nav sajēgas, bet ambīciju vairāk nekā veselā saprāta. Jau ienākot pa durvīm uzvedās tā,it kā personāls būtu kaut ko parādā,kā atnākuši pie ienaidniekiem.
  • 06.06.2017 14:57
    Nu, tad sāksim! 1. Jāspriež par deputātu attieksmi pret tautu, viņu godaprātu nodokļu maksātāju līdzekļu izlietošanā; 2. Tirdzniecības darbinieku nelaipno attieksmi pret pircējiem; 3. VID darbinieku snobisma, uzpūtības, nekompetences utt,utt mazināšanai, klientu apkalpošanas uzlabošanai... Vēl turpināt, cien.spriedēji , par medicīnas darbinieku attieksmi!!! Mediķis nav robots!!! Pacients var atļauties būt agresīvs, jo likums to pieļauj, jo viņš tak ir slims, un tāpēc drīkst visu(lamāties, spļaudīties, spert, sist utt), bet ārstam vai māsai pēc n-tajām darba stundām un , iespējams, pēc dežūras tikai jāsmaida un jāklanās.ŠAUJIET TIK UN PAKARIET VISUS MEDIĶUS!Tad tiešām par traumu stāstīsiet tukšām slimnīcas sienām. Tante Maša jau berzē roķeles un pilda pudelēs krāna ūdeni, spodrina stikla bumbu, lai jūs ārstētu.

Nedēļas tēma

Jaunums Dr. Mauriņa klīnikā – plastiskā ķirurģija

Jaunums Dr. Mauriņa klīnikā – plastiskā ķirurģija

Diemžēl, gadiem ejot, ar ādas kopšanu vien ir par maz – lai saglabātu izskatu, kādu to vēlamies redzēt, bieži vien bez ķirurģijas neiztikt. Tāpēc Dr. Mauriņa klīnika Mežaparkā līdztekus jau tā plašajam pakalpojumu klāstam tagad piedāvā arī plastiskās ķirurģijas operācijas, tā nodrošinot pilnvērtīgu un kvalitatīvu aprūpi vienuviet.

Aktuālie piedāvājumi

Pretizgulējumu matrači pacientu dzīves kvalitātes uzlabošanai 

Pretizgulējumu matrači pacientu dzīves kvalitātes uzlabošanai 

Kvalitatīvs matracis var ievērojami uzlabot cilvēka dzīves kvalitāti, nodrošinot komfortu un cieņpilnu aprūpi dzīves visgrūtākajos brīžos. Investīcijas šādā matracī ir ieguldījums pacienta veselībā un labklājībā, kas sniedz ieguvumus gan īstermiņā, gan ilgtermiņā.

Novērs muguras sāpes!

Novērs muguras sāpes!

Vai kaut vienu reizi dzīvē esi jutis muguras sāpes, īpaši muguras lejasdaļā? “Veselības sporta stacijas” treneri nodarbībās risina sūdzības par muguras sāpēm savas kompetences ietvaros un sadarbojoties ar citu jomu speciālistiem. 

Kā izvēlēties sev piemērotu SPA Rīgā?

Kā izvēlēties sev piemērotu SPA Rīgā?

Rīgā tiek piedāvātas dažādas SPA iespējas, sākot no sabiedriskām iestādēm līdz augstas klases SPA. Ideāla SPA izvēle Rīgā ir atkarīga no vairākiem faktoriem. Uzzināsim vairāk, kāpēc izvēlēties Inlux SPA!

Video

Produktu testi

FITY unikālie dabas zaļie pulveri Nātre, Gārsa un Balanda – Latvijas dabā augošās nezāles, kuru vērtību tik retais apzinās!

FITY unikālie dabas zaļie pulveri Nātre, Gārsa un Balanda – Latvijas dabā augošās nezāles, kuru vērtību tik retais apzinās!

Novembrī Medicine.lv sadarbībā ar SIA "Perfecto" piedāvā testēt FITY dabas pulverus pēc izvēles – Nātru, Gārsas vai Balandas pulveri.

Testa rezultāti: OstroVit magnija bisglicināts normālai nervu sistēmas un muskuļu darbībai

Testa rezultāti: OstroVit magnija bisglicināts normālai nervu sistēmas un muskuļu darbībai

Septembrī Medicine.lv sadarbībā ar SIA "Fit & Healthy" piedāvāja izmēģināt zīmola "OstroVit" uztura bagātinātāju - magnija bisglicinātu.

Testa rezultāti: RUUTe® Sejas krēms Roze

Testa rezultāti: RUUTe® Sejas krēms Roze

Septembrī Medicine.lv sadarbībā ar dabiskās kosmētikas zīmolu RUUTe® piedāvāja testēt sejas krēmu Roze, kas domāts jebkuram sejas ādas tipam, arī sausai un iekaisušai ādai.

Testa rezultāti: Zepter Myion – izbaudi tīru gaisu, lai kurp tu dotos!

Testa rezultāti: Zepter Myion – izbaudi tīru gaisu, lai kurp tu dotos!

Oktobrī Medicine.lv sadarbībā ar SIA "Zepter International Baltic" piedāvāja testēt "Myion" – inovatīvu portatīvo gaisa attīrītāju.

Izstāsti Latvijai veselības receptes

Dr. Ohhira Kolagēns: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Dr. Ohhira Kolagēns: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Atklāj īpašo Japānas skaistuma noslēpumu, kuru izstrādājuši Jāpānas zinātnieki. Dr.Ohhira® produkti – augstākās kvalitātes Japānas kosmētika un uztura bagātinātāji.

Aerify Recovery: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Aerify Recovery: Izstāsti Latvijai – Veselības receptes

Aerify Recovery ir Latvijas zīmols, kas no 2018. gada izstŗādā un ražo gaisa kompresijas ierīces, ko izmanto limfodrenāžas un sporta atjaunošanās nolūkos. Šīs iekārtas ir iecienījuši fizioterapeiti, sporta ārsti un masāžas speciālisti visā pasaulē, kā arī tos lieto visi top Latvijas atlēti.