Bērnu slimnīcā izveidots vienots zvanu centra numurs
Lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisu un padarītu pakalpojumu vēl pieejamāku, zvanu centrs strādā no plkst.8.00 līdz 20.00.
Zvanu centrā vienlaikus strādā četri darbinieki, kuri apkalpo ienākošos zvanus, veicot pierakstus pie attiecīgajiem speciālistiem, kā arī pildot informatīvā tālruņa funkcijas. Zvanot uz vienoto tālruņa numuru, iespējams pierakstīties gan uz speciālistu konsultācijām un funkcionālās diagnostikas izmeklējumiem Torņakalna un Gaiļezera novietņu poliklīnikās, gan arī iespējams pieteikties konsultācijām un izmeklējumiem Acu slimību klīnikā.
Testa režīma laikā tika pārbaudīts arī vidējais savienojumu gaidīšanas ilgums, lai iespēju robežās to maksimāli saīsinātu. Šobrīd vidējais gaidīšanas laiks zvanu savienojuma līnijā ir līdz 3min. Pārbaudes laikā aktīvi bija vēl visi iepriekšējie reģistratūru tālruņa numuri, taču no 3.maija pierakstu varēs veikt, zvanot pa vienoto tālruņa numuru – 8866. Lai mazinātu iespējamās neērtības, vēl visu mēnesi aktīvi būs arī iepriekšējie tālruņu numuri, norāda Elīna Neimane, Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas Sabiedrisko attiecību speciāliste.
Zvanu centra darbinieki arī apstrādās elektroniski saņemtos pieteikumus konsultācijām un izmeklējumiem. Pieteikties elektroniski iespējams, sūtot informāciju (bērna vārds, uzvārds, speciālists, vēlamais pieņemšanas laiks un savs tālruņa numurs) uz e-pasta adresi poliklinika@bkus.lv.
Lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisu un palīdzētu orientēties slimnīcas teritorijā, Torņakalna novietnē daudzfunkcionālā korpusa reģistratūrā izveidots arī informācijas punkts, kurā pacientiem un viņu vecākiem ir iespēja saņemt atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem, informē Elīna Neimane, Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas Sabiedrisko attiecību speciāliste.
Foto: Stock.XCHNG
Komentāri
-
Un kam tas bija vajadzīgs? Viss saies vienā "putrā", jo sistēmā noteikti gadīsies kāda ķibele...
-
Ir jau nu gan viss vislabākajā kārtīgā - droši vien uz nepareizo nummuru esi zvanījusi
-
Nekas tur nedarbojas, labāk iet pašam un pieteikt!
-
Nekas tur nedarbojas, labāk iet pašam un pieteikt!
-
Ir jau nu gan viss vislabākajā kārtīgā - droši vien uz nepareizo nummuru esi zvanījusi
-
Un kam tas bija vajadzīgs? Viss saies vienā "putrā", jo sistēmā noteikti gadīsies kāda ķibele...