Ar jauniem darbiniekiem mēģina uzlabot situāciju Stradiņa slimnīcas Neatliekamās medicīnas centrā
Kā aģentūru LETA informēja slimnīcas pārstāve Ieva Stibe, turpmāk katru dienu no plkst.12 līdz 24 Stradiņa slimnīcas Neatliekamās medicīnas centrā pieņems primārās aprūpes ārsts, kas sniegs konsultācijas pacientiem ar ambulatora rakstura sūdzībām, tādējādi atslogojot neatliekamās medicīnas ārstu darbu.
Savukārt pacienti ar dzīvību apdraudošu stāvokli, stiprām sāpēm, plašām asiņojošām brūcēm un kustību traucējumiem nekavējoties nonāks neatliekamās medicīnas ārstu rokās.
Lai nodrošinātu ērtu ambulatoro pacientu pieņemšanu, speciāli šim nolūkam izremontēts un aprīkots kabinets tieši blakus uzgaidāmajai telpai. Pacienti šeit tiks pieņemti rindas kārtībā. Slimnīca uzsver, ka vēršanās pie šī mediķa paredzēta tikai gadījumos, kad pacienti nevar sazināties ar savu ģimenes ārstu vai arī ģimenes ārsts konsultējis un norīkojis tieši uz Neatliekamās medicīnas centru.
Centra reģistratori turpmāk uzskaitīs nepamatoti nosūtītos pacientus, lai kopā ar Nacionālo veselības dienestu izprastu, cik pacientu, kas ir vērsušies pēc palīdzības vai nosūtīti ar ģimenes ārsta norīkojumu uz Neatliekamās medicīnas centru, nav iepriekš saņēmuši efektīvu palīdzību primārajā aprūpē.
Savukārt, lai uzlabotu komunikāciju ar pacientiem un viņu tuviniekiem, darbu sāk klientu apkalpošanas speciālists. Darbinieka galvenais uzdevums ir sniegt atbalstu un atbildes uz pacientu un tuvinieku jautājumiem par neatliekamās medicīnas sniegšanas kārtību, iespējamo gaidīšanas laiku līdz izmeklējumu rezultātiem, risināt sociālos jautājumus, informēt par veselības aprūpes iespējām pacienta dzīves vietā, kā arī pārliecināties par pacientu drošu transportēšanu uz mājām pēc medicīniskās palīdzības saņemšanas.
Katram pacientam, kas dosies prom no Neatliekamā medicīnas centra, tiks uzdoti kontroljautājumi, lai pārliecinātos, ka pacients sapratis ārsta norādījumus un par turpmāko ārstēšanos sazināsies ar savu ģimenes ārstu, kā arī zina, kā nokļūt mājās.
Galvenie pacientu ieguvumi līdz ar primārās aprūpes ārsta un klientu apkalpošanas posteņu ieviešanu būšot īsāks gaidīšanas laiks līdz palīdzības saņemšanai un informatīvs atbalsts, sola slimnīca. Neatliekamās medicīnas centrā paredzēti arī vizuāli uzlabojumi, lai padarītu saprotamāku orientēšanos telpās un būtu skaidras norādes, pie kāda speciālista konkrētos gadījumos vērsties.
Rīga, 16.jūl., LETA.
Foto: Pilseta24.lv
Komentāri
-
Sen jau bija laiks kaut ko darīt lietas labā.
-
Ka tad, vai tad nepietiek ar tiem darbiniekiem kas jau strada? Ta tik daudz jau un tiem daudzajiem vajadzetu vienkarsi labak savu darbu darit un tad viss bus kartiba
-
Sen jau bija laiks kaut ko darīt lietas labā.
-
Ka tad, vai tad nepietiek ar tiem darbiniekiem kas jau strada? Ta tik daudz jau un tiem daudzajiem vajadzetu vienkarsi labak savu darbu darit un tad viss bus kartiba