Kampaņā "Parūpējies par sevi" aicinās iedzīvotājus pievērst uzmanību sev un savai veselībai
Rīga, 31.janv., LETA. Kampaņā "Parūpējies par sevi!", ko sākusi Latvijas farmācijas kompānija AS "Grindeks", uzņēmums aicinās iedzīvotājus pievērst uzmanību sev un savai veselībai, aģentūrai LETA stāsta "Grindeks" Komunikācijas departaments vadītāja Laila Kļaviņa.
Viņa norāda, ka uzņēmums rīko šādu kampaņu, lai iedzīvotājiem atgādinātu, ka rūpes par sevi ir ne vien cilvēka labsajūtas, bet veselības pamats.
Lai noskaidrotu sabiedrības veselīga dzīvesveida paradumus un iedzīvotāju izpratni par rūpēm, "Grindeks" sadarbībā ar pētījumu kompāniju "GfK Baltic" veica pētījumu.
"Pētījuma rezultāti nav iepriecinoši. Kā apstiprina pētījuma rezultāti, iedzīvotāji zina, ka pirms palīdzēt citiem, sākumā būtu jāpalīdz sev pašam, taču ikdienā viņi to nepraktizē un domā, ka rūpes par sevi un savas pašsajūtas nostādināšana pirmajā vietā ir egoisms," skaidro Kļaviņa.
Lūgta pastāstīt vairāk par kampaņu, Kļaviņa atzīmē, ka kampaņas laikā paredzēta komunikācija ar "Grindeks" darbiniekiem, iesaistot viņus rūpēs par sevi. Tāpat iecerēta komunikācija un informācijas izplatīšana medijos un soctīklos, kur plānots publicēt arī pētījuma datus, uzrunājot pēc iespējas plašāku sabiedrības daļu. Kampaņa varētu ilgt vienu gadu.
"Aktīvs dzīvesveids, sabalansēts uzturs, regulāras veselības pārbaudes, laika veltīšana atpūtai un miegam ir daži no piemēriem, kā cilvēkam par sevi jārūpējas ikdienā," uzsver Kļaviņa.
Kā ziņots, "Grindeks" un "GfK Baltic" iedzīvotāju veselības paradumu pētījums liecina, ka Latvijas iedzīvotāji rūpes par sevi parasti atliek malā, jo viņiem svarīgāk šķiet gādāt par citiem un veikt steidzamus darbus.
Tāpat Latvijas iedzīvotāji uzskata, ka rūpes par sevi ir egoisms, secināts pētījumā.
Pētījumā arī noskaidrots, ka katrs ceturtais vēlas mainīt ēšanas paradumus vai veidot aktīvāku dzīvesveidu, katrs piektais - atmest smēķēšanu, vēl citi - uzlabot miega ieradumus, nelietot alkoholu, vairāk atpūsties.
"GfK Baltic" Latvijas interneta lietotāju pētījumu veica 2016.gada oktobrī, aptaujājot 1005 respondentus vecumā no 16 līdz 65 gadiem.