medicine.lv skaitļos

Lietotāji online321
Aktīvie uzņēmumi12589
Nozares raksti4724
Ekspertu atbildes20637
Diētas
Lai rakstītu forumā nepieciešams autorizēties: [Ienākt]

Forums


WinterDream

Neesmu mēģinājusi diagnostiku, bet diētām, ko publicē dažādi tā saucamie influenceri, neuzticos...kādam derēs, kādam nē, pat tieši negatīvs iznākums var būt i svara, i veselības ziņā.

Es ieteiktu vnk sekot līdzi kalorijām, uzturvielàm, apēstā daudzumam un regularitātei, kā arī, protams, kustība, kustība un vēlreiz kustība...man savulaik sevi disciplinēt palīdzēja Samsung Health aplikācija telefonā, kur pierakstīju apēstos produktus, kontrolēju uzņemto tauku,ogļhidrātu u. c. vielu daudzumu, skaitīju soļus dienā, reģistrēju skriešanas treniņus un svars tiešām labi mazinājās ar laiku:)


Sapņotāja

Es vienreiz pamēģināju Stokholmas diētu. Nometu lieko svaru ātri. Tik pat ātri tas bija atpakaļ. Nesanāca.
Tad mēģināju neēst pēc sešiem vakarā. Ilgi neizturēju.
Tagad mēģinu šādu metodi: Kad paēdu pēdējo reizi, piefiksēju pulksteni un nākošā edienreize ir pēc 14stundām. Grūti reizēm izturēt, bet šobrīd jau 3 nedēļu sanāk. Ja paēdu šovakar sešos, no rīta pirmo reizi ēdu desmitos. Cerams, drīz nebūs kāda jubileja, jo tad būs grūtāk tās stundas ieturēt.


Linda

Bet vai tad nav tā, ka, jo ilgāk neēd, jo vairāk pēc tam tiek apēsts? Es gan vairāk atbalstu regularitātes ievērošanu, bieži, bet pa mazām porcijām..pašai gan vēl tas tā nesanāk...:D Paēdu darbā no rīta kādu uzkodu, tad pusdienās normālu ēdienreizi ieturu un tad vakarā vai nu vakariņas vai kāds našķis.. :D

Kopā 3 komentāri