medicine.lv skaitļos

Lietotāji online112
Aktīvie uzņēmumi12832
Nozares raksti1641
Ekspertu atbildes21477
Ko darīt, ja no izrakstītā pretsēnīšu krēma ir alerģija?

Ko darīt, ja no izrakstītā pretsēnīšu krēma ir alerģija?

Elvis 2023. gada 4. septembrī

Labdien!

Jau kādu laiku cirksnī abās pusēs ir brūni pleķi. Tie neniez un nesāp. Aizgāju pie dermotologa, kurš uzmeta aci un sekundes laikā pateica, ka tā ir sēnīte. Izrakstīja "Nizoral" 2% krēmu. Sāku to smērēt un pēc 2 dienām ir parādījies liels apsārtums. Lietošanas instrukcijā rakstīts, ka šādos gadījumos jāpārtrauc krēma lietošana. Nezinu, ko tālāk darīt un ko lietot. Vai ir kādi ieteikumi citām zālēm vai nākošajiem soļiem?

Paldies!

Atbildes:

  • 2023. gada 7. septembrī
    Labdien!

    "Nizoral" krēma lietošana jāpārtrauc un atkārtoti jāiet pie dermatologa! Līdz vizītei smērējiet vienkārši mīkstinošus krēmus jutīgai ādai 2-3 reizes dienā.

    Ieva Cīrule, Latvijas Alergologu asociācija

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.