medicine.lv skaitļos

Lietotāji online295
Aktīvie uzņēmumi12800
Nozares raksti1627
Ekspertu atbildes21477
Asiņošana īsi pēc mēnešreižu baigšanās - vai no avārijas kontracepcijas?

Asiņošana īsi pēc mēnešreižu baigšanās - vai no avārijas kontracepcijas?

Marija 2023. gada 25. maijā

Labdien!

Situācijas izklāsts: 19. maijā beidzās mēnešreizes. 20. maijā naktī bija neaizsargāts sekss, kā rezultātā uzreiz nākamajā rītā tika izdzerta avārijas tablete. 25. maijā sākusies asiņošana kā mēnešreizēs. Jautājums - vai tas nozīmē, ka tablete ir iedarbojusies, vai arī tās var uztvert kā par ātru sākušās mēnešreizes?

Esmu nolēmusi lietot pretapaugļošanās tabletes, tāpēc vēlētos saprast, ko man darīt šādā situācijā.

Paldies jau iepriekš!

Atbildes:

  • 2023. gada 5. jūnijā
    Labdien!

    Ir iedarbojusies tablete un izsaukta mēnešreizēm līdzīga asiņošana. Lai uzsāktu pretapaugļošanās tablešu lietošanu, jādodas pie ginekologa.

    Maija Dace Broša, ginekoloģe, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

  • 2023. gada 5. jūnijā
    Labdien!

    Pēc avārijas kontracepcijas lietošanas cikls var nobīdīties. Ja ir domas par kontracepcijas tabletēm, tad vajadzētu ginekologa konsultāciju.

    Dr. Kristina Bojuta, Sievietes veselības centrs, "Sievietes veselības centrs", SIA

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.