medicine.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi12808
Nozares raksti1624
Ekspertu atbildes21477
Stiprs bezspēks, sākoties mēnešreizēm, un grūtības iemigt - vai ir pamats uztraukumam?

Stiprs bezspēks, sākoties mēnešreizēm, un grūtības iemigt - vai ir pamats uztraukumam?

Anna 2023. gada 4. maijā

Labdien!

Vai ir iemesls panikai? Pirms kādiem 3 mēnešiem man bija dzels deficīts. Dzeru dakteres izrakstītos preparātus. Pēc atkārtotām analīzēm daktere teica, ka nevajag turpināt tos lietot, vajag tikai D vitamīnu turpināt. Tagad man, kad sākas mēnešreizes, ir ļoti stiprs bezspēks organismā un nevaru aizmigt dēļ tā, ka ķermenim ir parāk liels bezspēks. Ļoti liela vājuma sajūta, tā kā uz ģīboni vilktu. Vai ir pamats uztraukties?Ginekoloģiski tika atklāta baktērija.

Paldies!

Atbildes:

  • 2023. gada 17. maijā
    Labdien!

    Tādas izjūtas sauc par premenstruālo sindromu, kas saistīts ar augstu progesterona un zemu estrogēna līmeni. Uztraukties īsti nav pamata. Varbūt palīdz kāds anksiolitiķis (Noofen) vai melatonīna tabletes (Hypnosol), piemēram. Ja ir atrasta kāda no STS (seksuāli transmisīvām slimībām), jāārstē atbilstoši ginekologa norādēm.

    Anda Kariņa, ģimenes ārste, Kariņas A. ģimenes ārsta prakse

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.