medicine.lv skaitļos

Lietotāji online336
Aktīvie uzņēmumi12804
Nozares raksti1610
Ekspertu atbildes21477
Vai šādi izdalījumi ovulācijas laikā var būt no avārijas kontracepcijas?

Vai šādi izdalījumi ovulācijas laikā var būt no avārijas kontracepcijas?

Reina 2023. gada 27. februāri

Labdien!

Esmu 20 gadus jauna meitene. Pēc dzimumdzīves, kad sapratām, ka prezervatīvs daļēji palicis tur, kur tam nevajadzētu, bija doma uzreiz iedzert ārkārtas tableti. Atrados ārzemēs un nopirktu B plānu ar nosaukumu “ Levonorgestrel ABECE 1,5 mg levonorgestrel” un pēc piecām stundām bija caureja. Tomēr, sazvanot ārstu, teica, ka noteikti iedarbojusies tablete, un tā bija kāda veida reakcija. Tagad ir pagājušas 6 dienas, un, ejot uz tualeti, pamanīju sarkanīgi brūnus izdalījumus. Un ir tieši ovulācijas diena. Vai tas ir no tabletes? Nekad nav bijuši šādi izdalījumi ovulācijas laikā, tādēļ domāju, vai dēļ šīs ārkārtas tabletes tie varētu būt?

Paldies!

Atbildes:

  • 2023. gada 9. martā
    Labdien!

    Jā, asiņošana ir no avārijas kontracepcijas tabletes. Visticamāk, arī menstruāciju laiks mainīsies.

    Maija Broša, ginekologs, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.