medicine.lv skaitļos

Lietotāji online304
Aktīvie uzņēmumi12826
Nozares raksti1591
Ekspertu atbildes21477
Kāpēc ir smērēšanās cikla vidū?

Kāpēc ir smērēšanās cikla vidū?

Sintija 2022. gada 14. decembrī

Labdien!

Lietoju "Regulon" kontracepcijas tabletes. 5. decembrī beidzās mēnešreizes un pēc tam aizmirsu divas dienas iedzert kontracepcijas tabletes, tad trešajā dienā iedzēru, un ceturtajā dienā sākās smērēšanās, tā kā tumšas asinis, un jau ceturto dienu nepāriet. Kāpēc tā? Vai man turpināt lietot kontracepciju? Un cik ilgi varētu būt šī smērēšanās?

Paldies!

Atbildes:

  • 2023. gada 4. janvārī
    Labdien!

    Smērēšanās radās no nepareizas medikamenta lietošanas. Tā varētu būt pat līdz nākamajām mēnešreizēm. Iesaku turpināt iesākto iepakojumu un nākamajā ciklā, ja problēmas turpinās, iet pie ginekologa.

    Maija Dace Broša, ginekologs, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

  • 2023. gada 4. janvārī
    Labdien!

    Jā, tabletes jāturpina lietot. Ja pēc paciņas smērējošie izdalījumi turpinās, tad jādodas uz konsultāciju.

    Dr. Kristina Bojuta, Sievietes veselības centrs, "Sievietes veselības centrs", SIA

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.