medicine.lv skaitļos

Lietotāji online256
Aktīvie uzņēmumi12208
Nozares raksti1421
Ekspertu atbildes21477
Kaunuma lūpu sūrstēšana un nieze pēc audu piededzināšanas dzemdes kaklā - vai tas var būt no zālēm?

Kaunuma lūpu sūrstēšana un nieze pēc audu piededzināšanas dzemdes kaklā - vai tas var būt no zālēm?

Gunita 2022. gada 1. jūlijā

Labdien!

Pirms 2 mēnešiem bija veikta neliela operācija - piededzināja bojātos audus dzemdes kaklā. Pēc tā visa lika lietot "Papilocare" 6 mēnešus. Tagad kādas 3 dienas sāku just diskomfortu, ir neliela dedzināšana un niezēšana kaunuma lūpu apakšdaļā. No kā tas varētu būt, vai no zālēm pastāv tāda iespēja? Pie kāda ārsta man vajadzētu vērsties?

Paldies!

Atbildes:

  • 2022. gada 11. jūlijā
    Labdien!

    Cēloņi var būt dažādi. Ir jāiet pie ginekologa.

    Maija Dace Broša, ginekologs, "Rīgas 1. slimnīca", SIA, Poliklīnika "Šarlotes"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.