medicine.lv skaitļos

Lietotāji online222
Aktīvie uzņēmumi12552
Nozares raksti1407
Ekspertu atbildes21477
Vai, lietojot metformīnu, var pazust garša, parādīties rūgtums mutē?

Vai, lietojot metformīnu, var pazust garša, parādīties rūgtums mutē?

Rihards 2022. gada 22. jūlijā

Labdien!

Vai, lietojot metformīnu, var pazust garša, parādīties rūgtums mutē?

Paldies!

Atbildes:

  • 2022. gada 22. jūlijā
    Labdien!

    Jā, medikaments "Metformin" var radīt garšas izmaiņas un rūgtumu mutē. Jums nepieciešams vērsties pie ārsta, kurš nozīmēja šī medikamenta lietošanu.

    MFD Veselības centrs "Dziedniecība", MFD Veselības centrs "Pārdaugava"

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.